Dromader

Witam, poszukuję wszelkich informacji o PZL M18 Dromader. Może ktoś dysponuje jakimiś lepszymi planami, może jakąś dokumentacją fabryczną? zdjęć
naściągałem już sporo :) pozdrawiam Jakub

poszukam ,powinna być fabryczna ,ale nie jestem pewien
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Jakub de Laurans pisze:

Spróbuj skontaktować się z p. Zygmuntem Osakiem -mieleckie środowisko modelarzy i pilotów dośwadczalnych WSK-PZL Mielec. Przy odrobinie szczęścia może będzie również dokumentacja fabryczna... ;o)
Pozdrawiam, Gustaw