cienka blacha (folia) nierdzewna

Witam,
Poszukuję cienkiej blachy nierdzewnej (albo może już folii) nierdzewnej np gat. .14310, 1.4301 o grubości ok. 0,12mm.
Problem, że potrzebuję (na razie) niewielką ilość 2-3kg, taśma min szerokość 100mm (może być szersza), lustro - niestety firmy sprzedające taki materiał np. Sandvik oferują min 50kg rolki - bez możliwości zakupu próbek. Problem jak zawsze na czym wykonać testy... Jakby ktoś wiedział gdzie można dostać takie ilości, albo miał na zbyciu to byłbym wdzięczny za informację.
-- pozdrawiam Xander
On Mon, 12 Mar 2007 10:09:28 +0100, Xander wrote:

Moze popros o przyslanie probki nie wspominajac niz o zakupie, niech przysla darmowo.
Albo przejedz sie na jakies targi ..

Fabryka zyletek ?

Ehh...Pewnie że pytałem o próbki. Nie ma szans :> Wielkie firmy, a nie mają próbek bo po co...? Klient tylko marudzić przychodzi - po co sobie nim głowę zawracać i tak pewnie potem nic nie kupi. Lepiej powiedzieć, że nie ma i nie mieć kłopotu.
Problem znam dość dobrze bo "bawię" się prototypami i różnymi nietypowymi technologiami - ciągle mam z materiałami problem w ilościach małych do prób (zazwyczaj 80-90% odpada po próbach) ale jak inaczej stwierdzić czy się nada (jak jeszcze nikt albo prawie nikt tego nie robił w ten sposób) ew trzeba przygotować próbki dla klienta... Zazwyczaj jest tak: "Panie tego prawie nikt nie kupuje i nie opłaca nam się poniżej beczki/ wagonu/ konternera" a potrzeba 500ml/gr...
Ewentualnie: "nie mamy próbek, bo nikt tego nie kupuje bo to drogie jest" (a w ofercie stoi jak byk). (np: kiedyś szukałem barwionej nierdzewki w arkuszach - faktycznie cena była z kosmosu).
Czasem jak pytam o próbki to reakcja jakbym produkcję chciał z nich zrobić - wole kupić :>
> Albo przejedz sie na jakies targi ..
Heh - mam kupę katalogów targowych z nierdzewką ale praktycznie wszyscy mają w ofercie min od 0,3mm
-- Xander
Xander napisał(a):

I tak co najmniej dobrze żyją z masówki.
--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

Ja nie mówię, że później nie kupię duuużo więcej, ale jakoś trzeba się dowiedzieć czy to jest to co było potrzebne. Kogo jak nie duże firmy stać na próbki... Pewnie paradoxalnie małe firmy - bo one z tego żyją... podejście standardowego sprzedawcy jest takie: ma pensję, samochód służbowy, tel itp - reszta to prowizja - więc nie ma kompletnie motywacji żeby zająć się klientem który od razu nie kupi kontenera. Przekłada faktury od stałych klientów i tyle :/ (i zatrudnić tu handlowca :> ) Jak uda mi się to znaleźć i okaże się dobre, to większych ilości będę szukał gdzie indziej w myśl cytatu z Barei: "Do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował" ;)
-- Xander
Xander napisał(a):

    Spróbuj pogadać z ludźmi ze http://www.stanchem.pl/ . Ze dwa razy udało mi się tam dogadać w sprawie zakupu tak niewielkich próbek. Co prawda liczą sobie za to jak za zboże i przesyłka potrafi iść miesiąc, ale skoro nie ma alternatywy... .
Adam
On Mon, 12 Mar 2007 11:38:27 +0100, Xander wrote:

Ale na targach rozmowa moze byc inna, i kontakt bardziej osobisty.

mają
Troche targów "zwiedziłem" w życiu ;) rozmowa zawsze jest miła, a potem i tak to samo :D
-- Xander