Fonty z AH

Witam
Chcia³em zrobiæ napisy na skrzydle modelu z AH.
W zwi±zku z tym poszukujê fontu Digital Sans EF Bold Italic.
Mo¿e kto¶ posiada takowy?
Pozdrawiam
Grze¶
Reply to
egon
Nie chcialbym byc niegrzeczny ale NTG pozatym jezeli chodzi o czcionki to istnieje cos takiego jak prawa autorskie (nie radze pytac na pl.comp.dtp i podobnych bo cie zjedza) ale jest w necie wiele darmowych fontow, pogoogluj troche
Powodzenia Mach
Reply to
Mach
kolega chce sobie zrobic napis !!!!!!!! rany !!! ..........Czy AH moze pytalo sie o prawa autorskie do stosowanych profili na skrzydlach ??......
Zniesmaczony
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Nie denerwuj sie ja po prostu tez zyje z praw autorskich i rozumiem ich znaczenie
tylko tyle
a napis nie musi byc przeciez dokladnie taki sam :)
zas co sie tyczy profili - nie wiem jak jest z prawami autorskimi....
Pozdrawiam Mach
Reply to
Mach
U¿ytkownik egon snipped-for-privacy@wp.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:d2e10r$a9e$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Zobacz tutaj. Mo¿e znajdziesz podobn± lub lepsz±:
Lukasz Stela
U¿ytkownik "Lukasz Stela"
Dziêki Grze¶
Reply to