owiewka kabiny

Jak zrobiæ owiewkê kabiny do modelu RC (akrobat 130cm)? S³ysza³em o tym, ¿e
robi siê butelki. Zrobi³em kopyto z glinki i nagrzewaj±c próbowa³em
ukszta³towaæ materia³, ale wszystko siê gie³o. Mo¿e kto¶ ma jaki¶ sprytny
sposób. Pozdrawiam
Reply to
majster_bieda
"majster_bieda" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:
Nigdy nie robiłem, ale czytałem, że musi to byc butelka PET. To tworzywo ma właściwości termokuczliwe i obciska się na kopycie..
__ Pozdrawiam
Marek Popów
Latające RC
Reply to
Marek Popów
Robiłem takie owiewki wielokrotnie. Butelka od napoju -najlepiej bez karbowań i ozdóbek, kopyto dosyć twarde - ja robię najczęściej z laminatu lub drewna lipowego , topolowego , twardej balsy porytej laminatem i wyszpachlowanej na "błysk"- szpachlówka samochodowa. Takie kopyto wkładam do butelki z obcietym dnem , pod kopyto wkładam kawałek drewna(dosyć ciasno) , zeby zawęzić pole kurczenia , biorę opalarkę w rece i po chwili owiewka jest gotowa. Uwaga na temperaturę - mozna zabielić tworzywo - z reguły jest tak , że za 3-5 razem juz jest dobrze. Pozdrawiam !! radek
Reply to
Ol-Pen Model
Gdzies czytałem, że można obkurczać butelkę we wrzątku, ale nie sprawdzałem tego patentu.
Reply to
PiotrP