skrzydlo z allegro - pytanie

witam!
kiedys byly takie skrzydla styro na allegro - po okolo 3-40zl
ktos to jeszcze sprzedaje? chetnie bym kupil jedno do zabawy...
darek
dj@ XXXX future-net.pl
gg: 5700678
Reply to
darek
"darek" snipped-for-privacy@future-net.pl napisał:
pewno chetnie wystawi to na Allegro. Często tam go widać.
__ Pozdrawiam
Marek Popów
Latające RC
Reply to
Marek Popów
Wiadomość od "darek" snipped-for-privacy@future-net.pl
Kupiłem sobie to skrzydelko i... zaskoczyła mnie jakość. Jedyna wada, to toporne popychacze (szprychy), ale poza tym dokładna robota. Polecam.
Reply to
PiotrP