Model dla poczatkujacego pilota

Od trzech tygodni latam na aparaturze podlaczonej do komputera na symulatorze. Idzie mi calkiem niezle wiec mysle juz o jakims modelu. Wydaje mi sie ze dla poczatkujacego ten bedzie niezly :

ale prosze o jakas opinie.

Mam juz nadajnik i odbiornik wiec po kupieniu tego modelu mialbym juz prawie wszystko co potrzebne.

Czy to dobry model za te cene ?

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Wojcicki

Piotr Wojcicki napisał(a):

Hmm, pamiętaj, że do modelu spalinowego potrzebny jest jeszcze kawałek lotniska. Co do ceny:

Zestaw trenerka 300zł OS 40 LA 300zł

4 serwa std 180zł śmigło 20zł Razem 700zł

Tak więc zestaw jest raczej drogi (735zł), zwłaszcza, że osprzęt jest raczej II lub III gatunku. Za podobne pieniądze możesz kupić lepszy zestaw. Zajrzyj np. na

A zestaw jako komplet powinien być ze 150zł tańszy.

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

Użytkownik promian napisał: [..]

riku takie drogie jest? Powiedzialbym raczej ze to zaleznie od konkretnego towaru, zamowilem wlasnie u nich:

2 x ŚMIGŁO 6x3 (GW/EP6030) = 5,40zł 2 x ŚMIGŁO 8x4 (GW/EP8040) = 6,20zł 4 x PAPIER JAPOŃSKI-biały 12g/m2 (SO 36) = 10,40zł 2 x PAPIER JAPOŃSKI-kolor 21g/m2 (SO 39) = 15,20zł 1 x Śmigło składane 7x4,5 (SKG074) = 33,40zł 10 x Dzwignia sterów-duża-przykręcana (AK0020) = 8,00zł 2 x ŚMIGŁO 7x3.5 (GW/EP7035) = 5,80zł 1 x Mocowanie śmigła na piastę 3mm/elem. alu.+gumka (AKP172) = 11,30zł

przejzalem pare sklepow i wydaje mi sie ze najtaniej maja, z czyms jakos szczegolnie przeplacilem ? (ostatniej pozycji nie ma stanie mimo ze w ofercie jest)

Reply to
AlexY

promian napisał(a): Jak chcesz wydac

hehe.. to fakt. można porównać:

P51 Mustang z CMPro

mrqs

promian napisał(a):

No to pójdźmy dalej:

Ta sama aparatura (vario set) w cywilizowanym kraju kosztuje w przeliczeniu 1756zł, czyli o kolejne 389zł taniej (to mam już prawie model za to):

przesyłka to 12 euro więc nie tak wiele drożej niż u nas.

OK, możecie powiedzieć, że jestem "zgermanizowany" ale jeśli chodzi o wydawanie moich ciężko zarobionych pieniędzy to nie jestem patriotą. Kupuję tam, gdzie taniej.

Reply to
mrqs

mrqs napisał(a):

Poprawka: przy dzisiejszym kursie Euro= 3,86zł wychodzi 1694zł, czyli kolejne 60zł "do przodu" co daje już 440zł oszczędności.

Reply to
mrqs

Dales link do modelu Superstar...

Nexstar jest tutaj:

- wersja ARF

Latalem nim kiedys i musze przyznac, ze to super modelik!

Pozdr,K

Reply to
promian

promian pisze:

Proszę bardzo: HPI Savage SS u nich 1544,00 zł

U oficjalnego przedstawiciela 1544,81zł
(trzeba się zalogować, żeby zobaczyć cenę)

czyli jest 81 groszy drożej :>

To tak na rozgrzewkę było, bo teraz szok:

?page=product&id=1756

1288 vs 1490 czyli w Olpenie aż 202zł drożej!

Mumin Ps. Dobra, to nie były części tylko modele; powiedzmy, że przykłady podałem poza zakładem i do piwa nie zgłaszam pretensji (poza tym miesiąc trzeźwości mamy :)

Reply to
Michał Mierzwa

promian pisze:

No niestety, ze Śląska. W dodatku sobota już zajęta: w Spodku kibicujemy siatkarzom. Ale jeśli się na jakiejś imprezie modelarskiej spotkamy, to nie omieszkam się upomnieć :)

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

:)) - cala przyjemnosc po mojej stronie!

Pozdr,K.

Reply to
promian

promian napisał(a):

Dzieki wszystkim za rady. Mysle ze w takim ukladzie przejde sie jeszcze osobiscie do Wiramexu bo akurat jestem z Lodzi i tam moze mi poradza co konkretnie kupic :-)

Prawde mowiac 3 serwa juz mam bo byly w zestawie z Futaba 4 exa ktora kupilem wiec mysle ze da sie je jakos wykorzystac.

Reply to
Piotr Wojcicki

Michał Mierzwa napisał(a):

To w takim razie do zobaczenia w Spodku. Będę latał sterowcem RC (w sobotę i niedzielę)

Reply to
mrqs