regulator pradu do wycinarki

Witam kiedyś ktoś mi wysłał prosty regulator prądu do wycinarki styro na jakimś mosie i chyba na NE 555 . Prosiłbym o schemacik :)
Marek S
Dnia 01-12-2007 13:56, Użytkownik Marek S napisał:

Dołóż do tego http://www.atx-netzteil.de/pwm_mit_ne555.htm tranzystor kluczujący i gotowe. Pozdrawiam. Mariusz.
Dnia 01-12-2007 14:18, Użytkownik Bonawentura napisał:

Ten schemacik będzie lepszy bo nic nie trzeba dodawać :-) http://www.atx-netzteil.de/pwm_mit_ne555.htm#Schaltung%202
Witam tak wiem ale nie za bardzo mi się chce dobiierac( liczyć ) wypełnienia od 50% do 100% szukam gotowca :) Marek S

Prosze:
http://nsrca.org/technical/tip_tricks/foam_cutter/foam_cutter_circuit.jpg
Dziala u mnie bez problemu do dlugosci drutu ok 60 cm. Potem juz zaczynaja sie problemy z rezystancja

Ja używam zwykłej ładowaczki z regulacją do akumulatora samochodowego i nie ma problemów nawet przy 2100 mm .