----- Original Message -----
Sent: Wednesday, July 25, 2007 10:12 AM Subject: regulator do szczotkowcow

Witam chyba ten robiłem ale nie ma wkładów do procesora :( A gdzieś miąłem plik hex . Ale przeraża mnie wyłącznik ja zrobiłem pa mosfet P tak ze stale jest wyłączony a wylacznuk wyłącza napięcie . Marek S
witam. Nie rozumie tego tekstu odnośnie mosfeta i wyłącznika. Zrobiłem już nie jedną setkę tych regulatorów i działają OK. Pozdrowienia z Krakowa Moja strona http://modelhobby.republika.pl