Profil skrzydła dla dwusilnikowego górnopłata

Cześć, planuję w najbliższym czasie zabrać się za budowę górnopłata, napędzanego dwoma silnikami bezszczotkowymi umieszczonymi w gondolach mocowanych do skrzydła. Koncepcja typowej air taxówki, coś jak Partenavia. Model ma mieć jakieś 1.3-1.5 metra. Bardziej dla picu niż dla własności lotnych będą zastosowane klapy i chowane podwozie. Mam tylko problem z doborem odpowiedniego profilu skrzydła, gdyż kompletnie nie mam w tym doświadczenia. Model ma z założenia latać ze nie za szybko, nie za wolno ( podobnie jak typowy spalinowy trenerek ), natomiast na klapach jak najwolniej. Klapy miałyby zajmować większą część krawędzi spływu, a lotki jakieś niewielkie na końcówkach. Nie wiem jak to wyjdzie wagowo. 1.5 - 2 kg (??) Co byście doradzili?

Dzięki!

Reply to
Vex