Tlumik Pitts Style do silnika OS 0.91FX

Witam Oryginalny tłumik to strasznie długa rura. I beznadziejnie by wystawał z modelu. Zamówiłem więc tłumik Pitts Style.(firmy Bisson Custom Mufflers).
Ale mam pytanie, jak taki tłumik się zachowuje? Czy jest dużo głoœniejszy? Bo jakiœ taki mały w porównaniu z oryginalnym.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące tego typu tłumików.
Pawel

Nie wiem, jak trąbi oryginalny, ale ten ma ładny dźwięk. Coś a'la 4-suw (ale do 4-suwa mu trochę brakuje). Poza tym nie syfi tak modelu, jak oryginalna rura i łatwiej można toto zapakować do modelu.
Pamiętsz samochód Syrana? No to dźwięk tego tłumika tak się ma do oryginalnej rury, jak bum-bu-rum-bum Syreny do dem-de-rem-dem Trabanta.
-- Lukasz N 50 05' 04" E 19 53' 43"
Użytkownik "Lukasz" ...

:)))) Super wyjaśnienie, ciekawe jak by to skomentował producent :)
Pozdrawiam,
Kaper
Dzięki, No to się nie mogę doczekać tego bum-bu-rum-bum:-)) Właœnie dlatego że łatwo zapakować do modelu postanowiłem to kupić ( a mało to to nie kosztuje) Pozdrawiam
Pawel