Delta - profil?

Witam wszystkich grupowiczów.

Przymierzam się od budowy pierwszego modelu RC. Planuje zbudować (no i portenować różne techniki) na delcie. Wiem że można latać na zwykłej desce, ale "radyjko" będę miał dopiero na wiosne (wymarzyłem sobie Hitec Flash 5), narazie FMS+samoróbka na potencjometrach, więc mam dużo czasu i mogę się pobawić. Wpadłem na pomysł zbudować deltę na profilu Aquila 9.3, materiały to depronik, może potem forma & laminat - czasu do wiosny mam dużo :] Gdzieś wyczytałem że dla delty przydało by się ten profil spłaszczyć. Jako że moje doświadczenia w modelarstwie są skromne (dwa F1A), dlatego moje pytanie, jaką wysokość (na końcach skrzydeł i w środku modelu) przyjąć dla rozpiętości około 1 metr?

Reply to
Szczepan

Dnia Wed, 24 Nov 2004 08:08:37 +0100, JK napisał(a):

Reply to
Szczepan