[RC] Na kółeczkach...

Witam!

Długo tu u Was nie bywałem ale czas to zmienić. Brat ostatnio mnie
podkręcił finansami którymi dysponuje i chęcią zakupu modelu. Cóż..
ślizgacza mam. Może kiedyś wreszcie popływam nim (nie NA nim). Póki co
lód chłód i w ogóle do d... :P
Samolocik ze swoimi finansami niestety odstawiłem :( Zbudowałem
jeżdżąco - pływajace byle co które muszę zbudować trzy razy lepiej
(brak materiału pożądnego mnie meczył) ale rozwaliłem .. jakaś kępa
trawy i za duża prędkość :( Ale właśnie dysponuję kilkoma własnymi
złotymi i na bank poprawię sprawę w najbliższych dniach.
Po takich przejściach myślę o samochodzie. Zwłaszcza że nie
dla mnie a dla brata. Początkowo myślałem tak:
- Spaliniaczek! Elektryk to za dużo pitolenia.
(ciężkie przejścia z tanią ładowarką i mechanicznym regielkiem)
ale teraz troszkę pokory nabrałem i pomyślałem że na początek mu ten
elektryk wystraczy na 100% z naddatkiem. W sumie radyjko mam.
Ładowarka badziewna ale chyba ostatecznie da rady. Zwłaszcza że
ostatnio na potrzeby łódki nawet namówiłem tatę na zmianę akumulatorka
w samochodzie nieco wcześniej niż planował i mam takie nieco za duże
bydle ale nie muszę latać 3 piętra niżej do auta żeby podłączyć na za
15 minut zlecieć zobaczyć czy wszystko gra i po kolejnych 15 żeby
wyciągąnać. Potem na bajorko pół godziny drogi, 10 min pływania (które
zazwyczaj kończyły się klęską) naprawa szkód, suszenie odbiornika i
dalej w świat :P
---------> SEDNO SPRAWY <---------------
Szukam jeździdła do 400 zł.. ma być coś do jeżdżenia... szybkie ;D Z
przyjemnością coś bym przy tym pomajstrował (tzn złożył) ale sądząc po
moich doświadczeniach to chyba lepiej kupić sprawny do jazdy.
Zwłaszcza że dysponuję kasą brata. Ciułaną od kilku lat...
z chęcią kupiłbym nowy ale może ktoś ma coś ciekawszego choć już
trochę używanego...
Reply to
Olshaq
Mam ten sam problem ;)
Michał
to to bradziej przypomina zabawke z serii Niko.
jak juz cos kupic - to kupic. wiem to po sobie. Kiedys kupi³em tanie Buggy z Robbego. cos ko³o 300z³ kosztowa³o. Wszdzi³em w niego ponad 600z³ na komplet ³ozysk, nowy silnik wyczynowy i reg elektroniczny.
i wtedy to nabra³o dopiero efektu. teraz delektuje sie Inferno TR15 ....... po remoncie kapitalnym ca³ego autka, chodzi cichutko i pop******* jak cholera ;) No ale to jest na 2,5ccm silnik .
----- Original Message ----- From: "Micha³" snipped-for-privacy@w.sygnaturce To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, February 10, 2004 5:45 AM Subject: Re: [RC] Na kó³eczkach...
Reply to
Major
Heh. wiecie zę mi też przypomina to zabawkę bardziej? No ale do ciężkiej cholery. 400 zł to nie jest tak mało ;( Ale sobie sport wybrałem :( Wiem że spalinówka to spalinówka. Ale home-made pyrkacz będzie mnie kosztował więcej zachodu niż efektu. A nowy to już nawet nie mówię ile kosztuje bo wszyscy wiedzą :/
Czyli co mam zrobić? Rzucić to w cholerę? Przerzucić się na hulajnogę, a bratu powiedzieć, że nie ma wystarczająco kasy?
Reply to
Olshaq
| Czyli co mam zrobić? Rzucić to w cholerę? Przerzucić się na hulajnogę, | a bratu powiedzieć, że nie ma wystarczająco kasy? Ech, nie sluchaj ich =) Od samego sluchania mozna sie zniechecic tak, ze sie potem dziwa "czemu Nas tak malo" =P Zobacz najpierw na Allegro
, potem popatrz po sklepach internetowych(np. linki na mojej stronie(modelarstwo>linki)) - w Ikarze znalazlem cos takiego:
za 490zl, regulator elektroniczny, sinik klasy 540, olejowe amorki, 2WD. Ogonie poszukaj modeli w skali 1:10 firmy Academy(np. tu
przedzialy cenowe wlasnie 300-500zl. Oczywiscie sa to modele klasy low-end i w wiekszosci nie nadajace sie do jazdy ekstremalnej no i jakis tam oficjalnych zawodow.
Acha, specem w temacie sachodow nie jestem, moja dzialka to lotnictwo =) Ale tez sie naziemnymi pojazdami interesowalem wec wiem cosik na temat =)
Reply to
Doman
Ja sądzę, że z samochodami jest podobnie jak z modelami samolotów. Mozna latać na depromowcu, z 3-kanałową aparaturą lub na 3-kilogramowym spaliniaku. Wybór często zalezy od pieniędzy.
Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=