Nie na temat...

Ten link nie ma nic wspólnego z modelarstwem ale tak mnie rozbawiło, że postanowiłem się podzielić.... A może i ma, bo jakby zminiaturyzować to urządząnko to uchroniło by modele
przed kraksami....Myśle, że za tym stoi poważna technika...;-) http://republika.pl/atszapstan/siedem.html

Naiwność i głupota ludzka nie ma granic. Normalnie powinno być karalne za oszustwo.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

On 9/29/04 12:14 PM, in article snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl,

Czy zatem nie wypadaloby w temacie dodac slowko SPAM ?
Pozdrawiam, Andrzej Kowalski
Użytkownik Piotrp_de napisał:

Powinno, ale kogo to obchodzi... Takie strony można wykorzystywać podwójnie - puszkować właścicieli za oszustwo a klientów umieszczać w zakładach zamkniętych dla czubków, zanim użyją swej "odmiennej inteligencji" w życiu codziennym :)
NIe wiem czy słyszeliście, ale jakiś czas temu Sejm III RP sowicie zapłacił jakiemuś szarlatanow za zlikwidowanie "szkodliwych pól ziemskich".

A. Grodecki
Ledwo opatentowałem a juz oszustwo to drewniana tapeta -na życzenie klienta !

że
modele
He, he, he... Miałem taką wizytę w pracy, świetnie ubrany gość przyniósł mi kartonowe pudełko, oklejone taśmami nie otwierać bo straci moc rozpraszania. Z pudła wychodził sznur sieciowy tylko z bolcem zerującym. Ten całkiem rzeczowy gość poprosił mnie o pomiary własności rozpraszających złe pola. Do pomiarów nie doszło bo postawiłem warunek że żeby cokolwiek mierzyć muszę otworzyć paczkę, np.jeśli paczka mi wybuchnie podczas pomiaru ;) paczka kosztowała 400 zł. Długo się zastanawiałem, a może by tak samemu zacząć produkować ? może nawet jakieś dotacje unijne mógłbym dostać za utylizacje kartonowych pudełek ? :))) Pozdrawiam Andrzej

Ty się zając nie śmiej. ;-)
Na głupocie i naiwności ludzkiej da się najszybciej zostać milionerem. Ileż to takich cudów można kupić. Od "zmiękczacza wody" przez "wzmacniacz zapłonu" po "lewitowaną wodę". I to jeszcze jest tak, że czym droższe tym lepsze. A część ma nawet "atesty" :-)
Już kiedyś takie urządzonko z przewodem do gniazdka, widziałem od środka. Była tam zwinięta spirala o średnicy może 40mm z grubego drutu miedzianego. I to wszystko...
Pozdrówka Piotr
http://www.piotrp.de

Z glebin modelarni ...

... P> Już kiedyś takie urządzonko z przewodem do gniazdka, widziałem od środka. Była P> tam zwinięta spirala o średnicy może 40mm z grubego drutu miedzianego. I to P> wszystko... P> Pozdrówka Piotr P> http://www.piotrp.de Ale to byla specjalna miedz. Napromieniowania i z odpowiedni ustawionymi polami enegetycznymi. Laik pomysli ze to zykla miedz. A ktos w temacie odrazu przylozy reke i wyczuje silne pole biostymulujace ;) Tak wiec nie wydawajmy tak latwo osadow. W tym moze cos byc !!! ;) Tylko jeszcze nie doroslismy do takich urzadzen.
MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl

Ja też właśnie tak samo pomyślałem - kończe studia (fizykę) a to mnie poprostu przerasta ;-) Zresztą nie tylko to bo firma ma dużo więcej takich zdobyczy techniki. Ci co nie sprawdzali to również polecam... http://republika.pl/atszapstan/osiem.html Kurcze jak oni to robią.....;-)
P.S. Miłej zabawy..... :-))))))))))))))

Cytat z pierwszego lepszego opisu:
"Czas działania odpromiennika wynosi 8 godzin i żeby mógł działać dalej trzeba go zdjąć z nogi i położyć minimum na 5 minut na grzejniku lub na urządzeniu elektrycznym podłączonym do sieci, w celu oczyszczenia go z nagromadzonej w nim szkodliwej dla zdrowia energii."
Jak to się żre z ich adresem:
ul. Komisji Edukacji Narodowej 96/131
:-)))
PZDR Piotr
Pssst - zaraz ktoś znowu będzie narzekał, że rozmawiamy nie na temat ;-)

To sie nie żre z niczym ! To wyjaśnia wszystko !
Użytkownik Marciu11 - Viper napisał:

Jednak magetyzery to nie to samo co drewniany klocek w sreberku wsadzony pod tyłek w samochodzie; chyba że ma uratowac przed zamachem bombowym ;)
Co do magnetyzerów i ich oddziaływania na wodę (zaznaczam wodę, bo co do paliw nie sprawdzałem) to proste empiryczne doświadczenie pokazuje, że jest efekt NAMACALNY.
Tu jest trochę teorii zassanej z szacownej i godnej zaufania instytucji instytucji (szczególnie polecam koledze fizykowi-prześmiewcy):
www.modeltronik.neostrada.pl/mwtfin.pdf
a tu wyniki moich doświadczeń:
www.modeltronik.neostrada.pl
Magnetyzery na rurze wodnej mam u siebie założone i praktycznie nie używam już Cilitu, a kiedyś szłą butelka za butelką. Któregoś dnia wszystko wróciło "do normy" - zaczęły się robić osady jak kiedyś i postanowiłem magnetyzer wyrzucić. A tu niespodzianka - sparciała recepturka którą zacisnąłem go na rurze i blachy spadły na podłogę. Po ponownym założeniu znowu się poprawiło. Cuda?
Jeśli chodzi o paliwa, zorientowani w temacie fachowcy twierdzą, że spalanie jest czystsze - tworzy się dużo mniej nagaru. To jest namacalne, bo zmniejszenie spalania czy wzrost mocy o maksimum kilka procent, da się zmierzyć wyłącznie laboratoryjnie.
Dla mnie, osoby która z fizyką uniwersytecką miała niewiele wspólnego, oddziaływanie pola magnetycznego na KAŻDĄ materię (niekoniecznie metale żelazne) jest tak samo oczywiste jak zasada działania tranzystora. Interesujące są jednak okazuje się skutki tego oddziaływania.

A. Grodecki
Dnia 30-09-2004 01:50, Użytkownik A.Grodecki napisał:

Drewniany klocek na pewno nie pomoże, ale pudełko tekturowe wypełnione świeżymi kasztanami może przynieść korzystne rezultaty. Kasztany mają silne ujemne promieniowanie bardzo korzystne dla organizmu. Podobnie jak słoma, (być może mylę się w tym punkcie) owsiana. Spanie na sienniku ma swoje zalety.

Sprawdzone. Potwierdzam.

Własnoręcznie wykonałem magnetyzery na paliwo i powietrze do mojego "Poldolota". Efekt jest taki, że silnik pracuje bardziej elastycznie. Zauważyłem, że jest bardziej tolerancyjny na regulację. Ponieważ jestem starej daty, tak jak technologia produkcji silnika Poloneza, reguluję go sobie na "ucho". Muszę jednak przed regulacją zdjąć magnetyzery. A co do cen tego typu wynalazków: z tego co pamiętam magnetyzer na paliwo kosztował około 100 zł, Samodzielne wykonanie tej zabawki kosztowało mnie: 1. Stary dysk kupiony na giełdzie 10 zł (z niego pozyskałem magnesy) 2. Dwa paski blachy cynkowanej 3 x 12 cm grubości 2mm "z odzysku" 3. Trochę dłubaniny i efekt gotowy :-)
Pozdrawiam. Mariusz.
Podobnie jak

Potwierdzam . Słoma owsiana po sezonie zimowym w sienniku a zwłaszcza w sienniku użytkowanym przez małe dzieci ma wysokie wartości jako nawóz azotowy.....
Podobnie ma się ta sama słoma jako wkładka do obuwia zwłaszcza wielosezonowego. Dodatkową zaletą jest to ,że jesli wystaje z butów pozwala łatwo nawiązać kontakt intelektualny z innymi osobnikami popierajacymi tradycyjne formy wykożystania produktów naturalnych. Ciekawa sprawa..... Jak to sie wpasowuje w określenie "ty kasztanie ! " !!??
Oczywiście całkowicie inne skojażenia przywodzi na myśl określenie ....."ale się skasztanił ....." lub ....."skasztanić się ........"
"Idzie jesień ..i na to nie ma rady !"
Użytkownik Mariusz napisał:

Jednak staram się oddzielać doświadczenie od szarlatanerii. Chyba że dowiem się, jakiego rodzaju jest to "ujemne promieniowanie" (z tych występujących w prawach fizyki). W jednej książce o naturalnym leczeniu (kupionej dla zgrywu) wyczytałem, że "zdrowo jest chodzić na bosaka po mokrym piasku, bo wtedy zużyte elektrony spływają do ziemii".
Zgodzę się, że naturalne materiały są na ogół zdrowsze od sztucznych. Np nic nie przeskoczy bawełnianej odzieży. Liczne syntetyczne materiały budowlane często wiele lat emitują szkodliwe substancje (np lotne frakcje z lakierów, klejów, uszczelniaczy itp). Ale jest tej wiele odwrotnych przykładów, np "naturalny" azbest. Siano czy słoma, a raczej ich zapach i fruwające drobinki, potrafią być silnymi alergenami. Co do kasztanów, nie mam doświadczeń ani wiedzy ;)

A. Grodecki

I to elektronik?? Nie widział zużytego elektronu??? Przecież taki jak dostanie wstrząs z defibrylatora to się zregeneruje ;-) i znów chodzi jak Trabant przed pierwszym szlifem!
Pozdrówka Piotr
http://www.piotrp.de

Dnia 30-09-2004 15:09, Użytkownik A.Grodecki napisał:

Mędrca szkiełko i oko.

Poszukaj w sieci :-)

następuje masaż zakończeń nerwowych umiejscowionych na stopie a reprezentujących wszystkie najważniejsze organy wewnętrzne. Pozdrawiam. Mariusz.
Użytkownik Mariusz napisał:

Chcesz, czy nie , takie właśnie podejście posuwa ludzkość do przodu.

E tam, nie mam co robić? Myślałem że powiesz, skoro wiesz...

Nie mówimy o efektach pobocznych ;), tylko o tym co było napisane.

A. Grodecki

Tu bym polemizował ..... Bawełnianą odzież przeskoczy .....brak jakiejkolwiek odzieży . Mam pewne doświadczenia w tej materii a raczej braku jakiejkolwiek materii zwłaszcza s tosunkach bilateralnych z osobnikami płci przeciwnej .
Użytkownik Roman B napisał:

Nooo... tak. Ale miałem na myśli tę dłuższą (u mnie przynajmniej) część życia, kiedy jednak coś się przyodziewa ;)

A. Grodecki