"wbijak" do gwozdzi

Witam,
Jestem nowy na tej grupie. Postanowiłem napisać ponieważ nikt dokładnie nie wie jak ten przyrząd modelarski się nazywa, a w Internecie nie mogę nic
znaleźć na jego temat. Chodzi mi o jakby taki "wbijak" do gwoździ. Potrzebuję pare małych gwoździków wbić w szkielet modelu z drewa nie używając młotka. Wiecie jak takie cudo się nazywa? Jeśli tak to podeślijćie może link gdzie można coś takeigo kupić. Od razu dodam, że w sklepie modelarskim nie mają czegoś takiego ale wiedzą o co chodzi. A co najlepsze też nie umieją tego nazwać....hmm. _____________ Pozdrawiam Szymon
W dniu 15.09.2011 13:41, Szymon pisze:

Czy chodzi Ci tzw gwoździarkę?
Michoo

Możliwe, nie wiem dokładnie gdzie coś takiego znaleźć. Wpisałem w przeglądarkę i wyskoczył mi model HMS Victory. Tutaj jest właśnie to czego potrzebuję: http://www.hmsvictory.pl/pdf/HMSV17.pdf na stronie 11 - "miniaturowy przybijak gwoździkowy". Nie wiem może to po prostu taka rączka co trzyma gwóźdź tylko? Na filmie tak to wygląda: http://www.hmsvictory.pl/filmy/film2.php?id=3
Ręcznie nie mogę sobie poradzić z przybiciem. Używając młotka te gwoździki się wyginają... Co mogą Państwo poradzić? ____________ Pozdrawiam Szymon

Witam. Wg mnie wystarczy pręt metalowy osadzony w drewnianej rączce. Na końcu pręta wywiercić otworek o średnicy nieco większej od łba gwoździka. Można też namagnetyzować pręt aby gwoździki nie wypadały.
I raczej to jest wciskacz gwoździków a nie wbijak. Pozdrawiam.
A nie można czegoś takiego po prostu kupić? ____________ Pozdrawiam Szymon

Tak po prostu to chyba nie , skoro sa problemy ze znalezieniem tego narzędzia.
(...)

nawierć wiertłem mniejszym o połowę średnicy gwoździka i dopiero wbijaj
--=olo=--