Kto jeszcze tylko bawi sie w modelarstwo?

Witajcie
Lektura jednego z dzisiejszych postow sklania mnie do wyznania, ze ja tylko sie bawie w modelarstwo, w przeciwienstwie do Prawdziwych Modelarzy. Kto jeszcze?
Pozdrawiam wszystkich i zycze Wesolych Swiat
Alex

Alex wrote: .....

No dobra, nie precyzyjnie napisalem. Ja tez sie bawie. Chodzilo mi o specyficzny stosunek do hobby zwany gdzie niegdzie "onanizmem sprzetowym" (by prfc), czyli podejscie koncentrujace sie na tym co kupic (wieksze, szybsze, nowsze). Nie kombinowac, nie popracowac, nie poszukac na google, itp.
--
pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko

Krzysztofie
Nie tak chcialem byc zrozumiany. Po prostu sledzac liste nie moge oprzec sie wrazeniu, ze intnieja na niej 2 typy osob (bez jakiegokolwiek wartosciowania, ktora jest "lepsza"), a mianowicie tacy co po prostu bawia sie w modelarstwo (tak jak ja :-) i tacy (ktorych umiejetnosci warsztatowe, badz pilotazowe naprawde podziwiam) Prawdziwi Modelarze. Co ciekawe ten podzial istnieje niezaleznie od wieku a nawet doswiadczenia. Stad moj pomysl, aby zabawowcy dobrowolnie sie ujawnili, czego dalem dobry poczatek (zabawa nie wyklucza oczywiscie dbania o bezpieczenstwo, czy tez takie elementy jak SC, wywazenie itp, ale to juz w miare wszystko)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
Alex

brrr , zabrzmiało to okropnie. Mimo wszystko ujawniam się , dla mnie latanie jest przede wszystkim dobrą zabawą , liczba Re jest dla mnie równie tajemnicza co wnętrze słońca a jeżeli chodzi o profile to uważam ze mój lewy profil jest dużo ciekawszy od prawego.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich i bawiących się w latanie ( jeżdżenie , pływanie ) i tych traktujących modelarstwo poważniej niż ja.
Paweł Ubysz.
-- I tylko nie wiedzieć czemu tak jak w czterdziestym szóstym ludzie niosą swój smutek , jak martwe główki kapusty....
Piszesz - wywal WYWAL z adresu......

Jesli zajme sie modelarstwem, to wylacznie 4 fun :-) Pierwszy bym sie nie przyznal, bo taka prawda, wydawalo mi sie wszyscy sa tu bardzo powaznie nastawieni i mnie wyloluja. Uff ulzylo mi, dzieki alex za watek :)

Ja się ujawniam, choć nie sądzę żeby to było niespodzianką :o)
Krzysztof J. Choroszko wrote:

A nie przypadkiem prf?:) Nie zebym sie czepial, ale tak mi sie pamieta, ze to bylo na foto, a nie foto.cyfrowa... Swoja droga, radosci ten post sporo wprowadzil:)
czyli podejscie koncentrujace sie na tym co kupic

I w "oryginale" - kupowac sprzet, a nie robic zdjecia:)
Pzdr, Pavvel
--
"Bite my shiney metal ass!" - Bender Bending Rodriquez "Futurama"(C)

e-mail: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Witam.

tylko sie

jeszcze?
Przyznam sie rowniez ze i ja traktuje modelarstwo jako "zabawe starszego pana" - niemniej bardzo przyjemna, ktora daje rowniez sporo satysfakcji.
pozdrawiam - zyczac wszytkim "bawiacym" sie i Prawdziwym Modelarzom zdrowych i spokojnych swiat
Ben.

Ja traktuje modelarstwo jako zabawę i przyjemny sposób spędzenia wolnego czasu (którego niestety nie mam zbyt dużo ze względu na szkołę).
--
/--- Michał - snipped-for-privacy@xl.wp.pl ----- / | ------ MP3 ----\
/-- http://www.thnd.private.pl -- /__| ---- feel free -\

Witam Ja też myślałem, że to tylko zabawa, dopuki nie podliczyłem ile wydałem w tym roku;((( Pozdrawiam Władek
inna sprawa to zachwycajacy jest fakt ze calkiem ladny

Ja mialem najwieksza radoche jak ten kawalek, o ktorym wspominasz po raz pierwszy w calosci powrocil na matke Ziemie :-)
Alex

No dobra.. Ja się bawię.
Nie dość że się bawię to jeszcze dobrze sie przy tym bawię. Ba! Ja regularnie zabijam nawet "ducha lotnictwa" budując deprony, latające skrzydła czy - o zgrozo - PBF'a!
P.S. Życie to nie przepis na budyń. Nie musi być poważne ;-)
Tomasz 'Cypis' Gębala

Ja też, ja też... dlatego tyle mam z tego radości! Modelarstwo, a raczej lotnicwo, jest moją życiową pasją (na którą nie mam niestety dość funduszy i czasu :( ), ale pasja to przecież źródło zabawy. Myślę, że także Ci, których nazwałbym zawodowcami dobrze się bawią. Problem pojawia się, gdy ktoś zaczyna gardzić nami maluczkimi i zaczyna walczyć o "czystość formy modelarskiej" (na przykład twierdząc, że tylko spaliniaki to prawdziwe modele, a reszta to szkodliwe dla Modelarstwa dziwolągi :) ), ale to już zupełnie inna i do tego smutna historia.
Gwoli ścisłości - uważam, że im więcej posiada się wiedzy na temat aerodynamiki i modelarstwa jako takiego, tym więcej zabawy można sobie zorganizować, ale to nie jest ani warunek konieczny, ani też obowiązek. Obowiązkiem jest oczywiście zapewnienie bezpieczeństwa innym, czyli jakieś, intuicyjne-zdroworozsądkowe, minimum obowiązuje i odwrotnie. .
--
Wesołych Świąt!!!
życzy PiotrP www.piotrp.prv.pl

Mądrze prawisz - podpisuje się pod tym obiema rękami.
Życzę wesołych świąt i pozdrawiam, Szymon

sie

Witam. Zabawa ,tak sądzę ,to przyjemność.A mnie sprawia szaloną przyjemnośc latanie modelami szczególnie gdy uda mi sie długi lot termiczny lub żaglowy.Latanie modelmi z napędem spalinowym z kolei dostarcza mi sporej dawki adrenaliny.Czasami tylko gdy patrzę na grupę mocno dojrzałych facetów(do których niewątpliwie zaliczam się)którzy zajmują się samolocikami to mam mieszane uczucia ale tylko czasami A żeby przyjemność była dłuższa musi przyjść element wiedzy.Ile tej wiedzy przyswoimi to tylko zależy od naszych chęci i potrzeb. Pozdrawiam i życzę wszystkim Grupowiczom Wesołych Świąt Paweł

Co to jest lot żaglowy?
--