Latanie w Rakowie-final

Szanowni Panowie, W ostatnich dnia otrzymalem kilkanascie maili dotyczacych problemow bezpieczenstwa,niefrasobliwosci pseudomodelarzy i opisy wypadkow.
Ciesze sie,ze wsrod oszolomow sa modelarze,ktorym lezy na sercu bezpieczenstwo,dyscyplina i atmosfera podczas wspolnej zabawy. Te maile popierajace moj punkt widzenia na sprawe dodaja mi otuchy.Dziękuję tym wszystkim,którzy poparli moje wypowiedzi.Walka z oszolomami nie jest latwa,ale jest mozliwa do wygrania. Zdrowy rozsadek musi wziac gore nad ignorancja i idiotyzmem, a buntujace sie oszolomy przed proba wprowadzenia jakiegokolwiek porzadku musza zniknac z naszych lotnisk i znalezc sobie inne miejsce do rozbijania swoich modeli.Nie mam zamiaru polemizowac z ludzmi,ktorzy tylko dla pokazania sie na grupie pisza bzdury i obrazaja innych.Jaki mam do nich stosunek napisalem juz wczesniej.Poniewaz dysponuje swoja domena i duza przestrzenia dyskowa,zapraszam tych,ktorzy maja ochote na wymiane doswiadczen i pogladow na moja strone: www.radiohobby.pl W zakladce hobby jest kilka fotek z lotnisk.Bede tam umieszczal tez zdjecia innych modelarzy posiadajacych ciekawe modele.Prosze wiec o przesylanie propozycji.Jest takze link do zamieszczania ogloszen dotyczacych wymiany i sprzedazy sprzetu.Kilka osob juz korzystalo z mojej pomocy w tym wzgledzie. Podaje adresy do korespondencji: snipped-for-privacy@radiohobby.pl snipped-for-privacy@hot.pl Pozdrawiam wszystkich i zycze duzo satysfakcji z naszej zabawy, oraz bezpiecznych lotow. Ze wzgledu na idiotow nie majacych nic tworczego do zaproponowania oprocz obrazania i inwektyw moja obecnosc na tym forum zostaje zakonczona.Rozbijajcie sie i placcie ze swojej kieszeni za powstale szkody.Moze kiedys dotrze do Was,za ta zabawa moze sie skonczyc tragedia. Slawomir Kleczyk

Nie wszystkie Twoje chamskie cytaty: "to sam najpierw pisz poprawnie frajerze!!!" "radze sie dobrze puknac w glowe!!!!!" Plus garsc zlosliwych uwag: "Pragnę zapytać co to jest czytelońć?" "A tak na marginesie to piszemy w ogole a nie wogole." "Pozdrawiam i zycze duzo uciechy z pisania glupot." Wiecej mi sie szukac nie chce, a jest wiecej. NIKT Cie nie obrazil TY wszystkich obrazasz, wiec zastanow sie co robisz, nim to zrobisz ponownie.
Dyscyplina to jedno(i slusznie, to nie jest najbezpieczniejszy sport), ale zachowanie to drugie. W domu zaprowadzajac dyscypline tez sie tak zachowujesz? Zastanow sie zanim odpowiesz.
Wyluzuj...
P.S.: I TO nie jest FORUM, tylko GRUPA dyskusyjna!
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
Użytkownik Doman napisał:
[..]

ze swojej strony dodam tylko PLONK warning chociaz zapewne zbyteczny gdyz:
SK> moja obecnosc na tym forum zostaje zakonczona
zobaczymy czy dotrzyma slowa
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

I ma Gosc racje, jak wrescie przesiadziecie sie z planktonu zrobionogo w najlepszym przypadku w ciagu 3h na modele, ktorym poswieciliscie 3 miesiace ciezkiej modelarskiej pracy i uzmyslowicie sobie, ze taki model moze kosztowac tyle co uzywany samochod sredniej klasy to moze trafi do was fakt ze kazda osoba z wadliwym sprzetem niedosc ze zmarnuje Wasze ciezko zarobione pieniadze a w dodatku co najwazniejsze jest wielkim zagrozeniem dla zycia i zdrowia innych osob.
Czy tak trudno to zrozumiec ?? I na koniec, latanie malo kosztownym modelem nie zwalnia z dbalosci o sprzet by byl on zestrojony prawidlowo !!!. Widzialem nieraz jak maly depronowy model zaoral ziemie i to z niezlym efektem co swiadczy o tym ze moglby zrobic krzywde.
Wiecej wyobrazni koledzy.
Pozdrawiam Krzysiek

ponownie.
ale
zanim

I to jest ciekawe,że TUTAJ zachowujesz się w ten sposób a na FORUM obecnie jesteś potulny jak baranek. Pozdrawiam Paweł S.

Buehhhehhheh, lol! Ze co?!
Dzieki za mile zakonczenie dnia, sie usmialem <mega_usmiech>
P.S.: Pulkownik napisal tu a nie na forum, jak by to tam zrobil to raz, juz by pewnie polecial za "frajera" a dwa, moje podejscie bylo by takie samo. Ani razu go nie obrazilem wiec nawet nie wiem o czym piszesz.
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
Czcigodny Panie Doman. Przeczytałem wydrukowane przez mojego sąsiada krótkofalowca materiały związane z polemiką w aspekcie powodzi i udziału w niej krótkofalowców .Nie zamierzam zabierać głosu na temat modelarstwa i dyskutować na tym forum o sprawach na których się nie znam.Korzystając z pomocy syna mojego sasiada proszę Pana o przesłanie krótkiego maila na adres: snipped-for-privacy@e.pl .Myslę,że winniśmy jako krótkofalowcy przesłać Panu gratis taśmy wideo z powodzi i udziału krótkofalowców w ratowaniu ludzi.Mam ogromną nadzieję,że podejmie Pan polemiką za pośrednictwem prywatnej poczty elektronicznej.Myślę,że zmieni Pan zdanie na temat krótkofalowców po obejrzeniu tego materiału.Nasz kolega Henryk SP6ARR -były redaktor ośrodka TVP we Wrocławiu dysponuje materiałami,które przeslemy do Pana.Jestem przekonany,że po obejrzeniu kilku taśm zmieni Pan zdanie o krótkofalowcach i nie będzie Pan pisał o nas jako o ludziach wywyższających się. Pozdrawiam i czekam na podanie swojego adresu i nr telefonu. Grzegorz z Wrocławia.

Okej, tego juz za wiele, co ja takiego napisalem, co? Prosze o CYTATY.
Na maja sie odzywam bo chetnie rozwieje watpliwosci.
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_

Okej, tego juz za wiele, co ja takiego napisalem, co? Prosze o CYTATY.
Na majla sie odzywam bo chetnie rozwieje watpliwosci.
Do krotkofalowcow nic nie mam i zlego slowa nie powiedzialem/napisalem.
Wiec prosze o cytaty i dowody. Ktos sie tu dobrze bawi.
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
Użytkownik Doman napisał:

[..]
tak sie zacietrzewili ze teraz wala jak popadnie nie patrza w kogo znam okreslenie na takich ignoranci i jeszcze to wymachiwanie powodzia jak sztandarem...
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

To nie tak, ktos tu chce wojne rozpetac, juz umiescilem wyjasnienie. Najgorsze jest to ze wiekszosc pisze tu po tym co uslyszala od innych i wala na slepo. A gdyby poczytali to mieli by jasnosc kto co napisal.
Z pewnego punktu widzenia ta sytuacja jest zabawna, jeden cos powie a inni za nim w ogien na slepo bez odpowiedniej wiedzy. To cos przypomina...
Tak czy siak mam nadzieje iz pseudo krotkofalarzowi/modelarzowi ktory tak sie bawi ta wojna nie wyjdzie. Bo beda szkody po obu stronach.
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
Histeria...
..pod złym adresem....
redir thread | //dev/killfile
..dajcie juz spokoj

-------------- The Bocelot www.bocelot.com (it's ugly but it's mine & does it's job)

Właśnie przyłaczam się do tego DAJCIE SPOKÓJ , to nie ma SENSU,
ten konflikt powstał, jak większość JEDYNIE przez błędy we wzajemnej komunikacji - ZŁE ZROZUMIENIE PIERWOTNEJ CZYJEJŚ INTENCJI, czy to na skutek nieprecyzyjnej albo zbyt emocjonalnej wypowiedzi i/lub takiego też odczytu przekazu.
Przecież nie prowadzicie żadnej wojny między sobą, nie padają żadne merytoryczne uwagi, to jest dyskusja oparta jedynie o EMOCJE.....nie dajcie się wodzić złym emocjom.....
nie ma zwyciężców i pokonanych i nie będzie
jeszcze raz....
PROSZĘ DAJCIE SPOKÓJ - podajcie sobie ręce (jeśli się da przez listę :)) i zapomnijcie o całej dyskusji
pzdr zbyszek