Latanie w Rakowie-final

Szanowni Panowie,
W ostatnich dnia otrzymalem kilkanascie maili dotyczacych problemow
bezpieczenstwa,niefrasobliwosci pseudomodelarzy i opisy wypadkow.
Ciesze sie,ze wsrod oszolomow sa modelarze,ktorym lezy na sercu
bezpieczenstwo,dyscyplina i atmosfera podczas wspolnej zabawy.
Te maile popierajace moj punkt widzenia na sprawe dodaja mi otuchy.Dziêkujê
tym wszystkim,którzy poparli moje wypowiedzi.Walka z oszolomami nie jest
latwa,ale jest mozliwa do wygrania.
Zdrowy rozsadek musi wziac gore nad ignorancja i idiotyzmem, a buntujace
sie oszolomy przed proba wprowadzenia jakiegokolwiek porzadku musza zniknac
z naszych lotnisk i znalezc sobie inne miejsce do rozbijania swoich
modeli.Nie mam zamiaru polemizowac z ludzmi,ktorzy tylko dla pokazania sie
na grupie pisza bzdury i obrazaja innych.Jaki mam do nich stosunek
napisalem juz wczesniej.Poniewaz dysponuje swoja domena i duza przestrzenia
dyskowa,zapraszam tych,ktorzy maja ochote na wymiane doswiadczen i pogladow
na moja strone:

W zakladce hobby jest kilka fotek z lotnisk.Bede tam umieszczal tez
zdjecia innych modelarzy posiadajacych ciekawe modele.Prosze wiec o
przesylanie propozycji.Jest takze link do zamieszczania ogloszen
dotyczacych wymiany i sprzedazy sprzetu.Kilka osob juz korzystalo z mojej
pomocy w tym wzgledzie.
Podaje adresy do korespondencji:
snipped-for-privacy@radiohobby.pl
snipped-for-privacy@hot.pl
Pozdrawiam wszystkich i zycze duzo satysfakcji z naszej zabawy, oraz
bezpiecznych lotow.
Ze wzgledu na idiotow nie majacych nic tworczego do zaproponowania oprocz
obrazania i inwektyw moja obecnosc na tym forum zostaje
zakonczona.Rozbijajcie sie i placcie ze swojej kieszeni za powstale
szkody.Moze kiedys dotrze do Was,za ta zabawa moze sie skonczyc tragedia.
Slawomir Kleczyk
Reply to
Sławomir Kleczyk
Nie wszystkie Twoje chamskie cytaty: "to sam najpierw pisz poprawnie frajerze!!!" "radze sie dobrze puknac w glowe!!!!!" Plus garsc zlosliwych uwag: "Pragnê zapytaæ co to jest czyteloñæ?" "A tak na marginesie to piszemy w ogole a nie wogole." "Pozdrawiam i zycze duzo uciechy z pisania glupot." Wiecej mi sie szukac nie chce, a jest wiecej. NIKT Cie nie obrazil TY wszystkich obrazasz, wiec zastanow sie co robisz, nim to zrobisz ponownie.
Dyscyplina to jedno(i slusznie, to nie jest najbezpieczniejszy sport), ale zachowanie to drugie. W domu zaprowadzajac dyscypline tez sie tak zachowujesz? Zastanow sie zanim odpowiesz.
Wyluzuj...
P.S.: I TO nie jest FORUM, tylko GRUPA dyskusyjna!
Reply to
Doman
Użytkownik Doman napisał:
[..]
ze swojej strony dodam tylko PLONK warning chociaz zapewne zbyteczny gdyz:
SK> moja obecnosc na tym forum zostaje zakonczona
zobaczymy czy dotrzyma slowa
Reply to
AlexY
Witam No có¿ w koñcu go¶æ ma super sprzêt: Futabê MZ14, analizatory widma i pewnie inne cuda i z "oszo³omami" z wadliwym sprzêtem lataæ nie bêdzie. W ka¿dym razie pisaæ tutaj nie musi, co sam zreszta zadeklarowa³. Pozdr Krzysiek
Reply to
Krzysiek
U¿ytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d554b6$btk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... > U¿ytkownik Doman napisa³: > > [..] > > Wiecej mi sie szukac nie chce, a jest wiecej. NIKT Cie nie obrazil TY > > wszystkich obrazasz, wiec zastanow sie co robisz, nim to zrobisz ponownie. > > > > Dyscyplina to jedno(i slusznie, to nie jest najbezpieczniejszy sport), ale > > zachowanie to drugie. > > W domu zaprowadzajac dyscypline tez sie tak zachowujesz? Zastanow sie zanim > > odpowiesz. > > > > Wyluzuj... > > > > P.S.: I TO nie jest FORUM, tylko GRUPA dyskusyjna! > > ze swojej strony dodam tylko PLONK warning > chociaz zapewne zbyteczny gdyz: > > SK> moja obecnosc na tym forum zostaje zakonczona > > zobaczymy czy dotrzyma slowa > > -- > AlexY >
HiPower
Witam
Jestem osoba ktora jedynie czyta grupe i raz od wielkiego dzwonu sie odezwie. Po przeczytaniu tego i poprzednich watkow cisnie sie na usta tylko jedno: ignoranctwo, glupota i zazdrosc bierze gore, i to nie ze strony czlowieka organizujacego loty w Rakowie.
U¿ytkownik "Krzysiek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci:
I ma Gosc racje, jak wrescie przesiadziecie sie z planktonu zrobionogo w najlepszym przypadku w ciagu 3h na modele, ktorym poswieciliscie 3 miesiace ciezkiej modelarskiej pracy i uzmyslowicie sobie, ze taki model moze kosztowac tyle co uzywany samochod sredniej klasy to moze trafi do was fakt ze kazda osoba z wadliwym sprzetem niedosc ze zmarnuje Wasze ciezko zarobione pieniadze a w dodatku co najwazniejsze jest wielkim zagrozeniem dla zycia i zdrowia innych osob.
Czy tak trudno to zrozumiec ?? I na koniec, latanie malo kosztownym modelem nie zwalnia z dbalosci o sprzet by byl on zestrojony prawidlowo !!!. Widzialem nieraz jak maly depronowy model zaoral ziemie i to z niezlym efektem co swiadczy o tym ze moglby zrobic krzywde.
Wiecej wyobrazni koledzy.
Pozdrawiam Krzysiek
Reply to
viroos
I to jest ciekawe,że TUTAJ zachowujesz się w ten sposób a na FORUM obecnie jesteś potulny jak baranek. Pozdrawiam Paweł S.
Reply to
pawels13WYTNIJTO
Buehhhehhheh, lol! Ze co?!
Dzieki za mile zakonczenie dnia, sie usmialem <mega_usmiech>
P.S.: Pulkownik napisal tu a nie na forum, jak by to tam zrobil to raz, juz by pewnie polecial za "frajera" a dwa, moje podejscie bylo by takie samo. Ani razu go nie obrazilem wiec nawet nie wiem o czym piszesz.
Reply to
Doman
Czcigodny Panie Doman. Przeczyta³em wydrukowane przez mojego s±siada krótkofalowca materia³y zwi±zane z polemik± w aspekcie powodzi i udzia³u w niej krótkofalowców .Nie zamierzam zabieraæ g³osu na temat modelarstwa i dyskutowaæ na tym forum o sprawach na których siê nie znam.Korzystaj±c z pomocy syna mojego sasiada proszê Pana o przes³anie krótkiego maila na adres: snipped-for-privacy@e.pl .Myslê,¿e winni¶my jako krótkofalowcy przes³aæ Panu gratis ta¶my wideo z powodzi i udzia³u krótkofalowców w ratowaniu ludzi.Mam ogromn± nadziejê,¿e podejmie Pan polemik± za po¶rednictwem prywatnej poczty elektronicznej.My¶lê,¿e zmieni Pan zdanie na temat krótkofalowców po obejrzeniu tego materia³u.Nasz kolega Henryk SP6ARR -by³y redaktor o¶rodka TVP we Wroc³awiu dysponuje materia³ami,które przeslemy do Pana.Jestem przekonany,¿e po obejrzeniu kilku ta¶m zmieni Pan zdanie o krótkofalowcach i nie bêdzie Pan pisa³ o nas jako o ludziach wywy¿szaj±cych siê. Pozdrawiam i czekam na podanie swojego adresu i nr telefonu. Grzegorz z Wroc³awia. U¿ytkownik "S³awomir Kleczyk" snipped-for-privacy@hot.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
otuchy.Dziêkujê
przestrzenia
Reply to
Sergiusz Wolski
Okej, tego juz za wiele, co ja takiego napisalem, co? Prosze o CYTATY.
Na maja sie odzywam bo chetnie rozwieje watpliwosci.
Reply to
Doman
Okej, tego juz za wiele, co ja takiego napisalem, co? Prosze o CYTATY.
Na majla sie odzywam bo chetnie rozwieje watpliwosci.
Do krotkofalowcow nic nie mam i zlego slowa nie powiedzialem/napisalem.
Wiec prosze o cytaty i dowody. Ktos sie tu dobrze bawi.
Reply to
Doman
Użytkownik Doman napisał:
tak sie zacietrzewili ze teraz wala jak popadnie nie patrza w kogo znam okreslenie na takich ignoranci i jeszcze to wymachiwanie powodzia jak sztandarem...
Reply to
AlexY
To nie tak, ktos tu chce wojne rozpetac, juz umiescilem wyjasnienie. Najgorsze jest to ze wiekszosc pisze tu po tym co uslyszala od innych i wala na slepo. A gdyby poczytali to mieli by jasnosc kto co napisal.
Z pewnego punktu widzenia ta sytuacja jest zabawna, jeden cos powie a inni za nim w ogien na slepo bez odpowiedniej wiedzy. To cos przypomina...
Tak czy siak mam nadzieje iz pseudo krotkofalarzowi/modelarzowi ktory tak sie bawi ta wojna nie wyjdzie. Bo beda szkody po obu stronach.
Reply to
Doman
Histeria...
..pod złym adresem....
redir thread | //dev/killfile
..dajcie juz spokoj
-------------- The Bocelot
(it's ugly but it's mine & does it's job)
Reply to
Bocelot
Właśnie przyłaczam się do tego DAJCIE SPOKÓJ , to nie ma SENSU,
ten konflikt powstał, jak większość JEDYNIE przez błędy we wzajemnej komunikacji - ZŁE ZROZUMIENIE PIERWOTNEJ CZYJEJŚ INTENCJI, czy to na skutek nieprecyzyjnej albo zbyt emocjonalnej wypowiedzi i/lub takiego też odczytu przekazu.
Przecież nie prowadzicie żadnej wojny między sobą, nie padają żadne merytoryczne uwagi, to jest dyskusja oparta jedynie o EMOCJE.....nie dajcie się wodzić złym emocjom.....
nie ma zwyciężców i pokonanych i nie będzie
jeszcze raz....
PROSZĘ DAJCIE SPOKÓJ - podajcie sobie ręce (jeśli się da przez listę :)) i zapomnijcie o całej dyskusji
pzdr zbyszek
Reply to
zbyszek