Latanie w Rakowie( Do Slawka Kleczyka)

Slawku,
Szkoda twojego zdrowia na debili.To tacy kiepscy.pl naszego
modelarstwa.Gowniarze wszystkie rozumy pozjadali.Nawet nie chca sie
przedstawic.Jestem tu rzadko,bo i rzadko mozna tu spotkac modelarzy.Taki
Doman czy inny Kiepski nie lataja bo nie maja zadnego modelu ani pojecia
o RC.Zazdroszcza ludziom zabawy.Zzera ich zazdrosc,ze ktos ma
radio,model i potrafi sie tym cieszyc.U nich na rozbiciu pierwszego
latawca pewnie skonczylo sie modelarstwo.Na kazdej polskiej grupie mozna
znalezc Kiepskich , ktorzy zabieraja glos nie majac pojecia o tym co
pisza.Poziom dyskusji jest zenujacy.Jeszcze kilka lat temu mozna tu bylo
normalnie wymienic doswiaczenia.Teraz gosc od latawca zabiera glos na
temat smiglowca i poucza wlasciciela jak ma latac.Jego jedynym problemem
jest problem kupna kawalka sznurka o zlotowke taniej i poswieca temu
caly tydzien zadajac takie pytania.Moim zdaniem czlowiek
dostal przepustke na dlugi weekend i zaraz musi wrocic do zakladu na
leczenie.Ja tu na tej grupie tylko czytam i w ogole sie nie
odzywam.Ale dzis nie wytrzymalem.Zostaw tych Kiepskich w spokoju.Jak
wroce do Wroclawia to przyjade na lotnisko i pogadamy.Juz moja babcia
mowila,ze jak ruszysz gowno to strasznie smierdzi
Rafal
nie mam nic przeciwko tej 'akcji', ale chyba mozna bylo to wyslac na priwa a nie zasmiecac grupe, lub tez napisac to w topiku 3 posty nizej.
jacek

Hehe, widac ze mam negatywnych fanow - fajnie :-) Tylko nie wiem dlaczego mnie przyrowujesz do pewnych opinii ktore w ogole do mnie nie pasuja(co wiadac i slychac)?
Swoja droga nawet swych szanownych 4 liter nie ruszyles by poszukac czy czyms latam. Pewnie nie wiem nic o RC, tak samo jak o samochodach nie wiedza Ci co sie nie rozbijaja merolami o niebotycznych kwotach.

Ty chyba zazdroscisz - ja sie dobrze bawie, choc milionerem nie jestem.

Nie mialem latawca, tj. moze kiedys jeden...

Tu sie zgodze, niepotrzebnie sie odzywasz - zawyzasz statystyke "Kiepskich".

To nie do mnie.

No wlasnie i tu tez sie zgodze, napiszesz cos, a taki, pulkownik od siedmiu bolesci wyzywa Cie od "frajerow". Faktycznie, gowna sie nie rusza bo smierdzi...
Ogolnie samymi epitetami walisz - "debili", "Gowniarze"... zawyzasz statystyke. Trzeba bylo pozostac przy czytaniu :-]
P.S.: I jak tu czytac takie gnioty :-/
Pozdrowienia dla fanow <lol>!!!
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
Do wszystkich uczestników tej "dyskusji" - nie dziwcie się że ludzie odchodzš z precla, że nie czytajš go codziennie, że nie odpowiadajš na pytania, że jest jak jest. Większoœć słów które tu padły nie powinno paœć w ogóle, a jeżeli już to na priv-a. Z mojej strony EOT.
--
Pozdrowienia,
Teos mailto:t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

siedmiu

Nie jestem swietoszkiem, nawet tak nie mysl. Niestety nie ja zaczalem, przyjzyj sie(nawet mnie zacytowal(na dole)): "A teraz mądralo przeczytaj sobie co sam napisałeś.Skoro potrafisz wytykać błędy innym,to sam najpierw pisz poprawnie frajerze!!! Pragnę zapytać co to jest czytelońć?
Specjalnie to sprawdzalem pod tym kontem(czytelonci strony) u ok 4-6 osob
napisał:"
Wyskoczyl z tym ni z gruszki ni z pietruszki. Nie wiadomo czemu i o co chodzi.

Nie, nie mieszkam we Wroclawiu, czy pytanie o wyjasnienie jest mieszaniem sie w nie swoje sprawy? Ja dyskusji nie zaczalem, zadalem pytanie, otrzymalem 3 odpowiedzi, 2 z nich byly obrazliwe.

No i fajnie, to jest zrozumiale.

????????? Nic nie negowalem.

????????? Ze co? Ja cos na krotkofalowcow pisalem??? Ekhe? Czy Ty umiesz czytac/odpowiadac? Bo to chyba nie do mnie?

A calkiem mozliwe.
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
Musisz miec wrodzona chec wtracania sie we wszystko.Zarzucasz innym brak kultury a sam wyzywasz od pijakow i innych. Trzeba bylo przyjechac w trakcie powodzi o wlaczyc sie do pomocy zamiast zarzucac facetowi,ze pisze po pijanemu.Moze to tez nieprawda? Zakonczmy ta dyskusje bo szkoda czasu.Nastepny facet o imieniu Armand napisal nieprawde.Zarzucil koledze,ze nie odpowiedzial na pytania w sprawie Futaby.Nie bylo takich pytan i po rozmowie telefonicznej ze Slawkiem uzyskalem tego potwierdzenie.Podal adresy mailowe do korespondencji i kazdemu zainteresowanemu odpowie na wszystkie pytania.Te tez zanegujecie? Wysokich lotow Panie Doman zyczy Ci Rafał z Wrocławia. Nie miej w sobie tyle zlosci co te bacie z Radia Maryja.Wychodza z kosciola i gwozdziem rysuja sasiadowi samochod.

musiales

trakcie
koledze,ze
To zobacz watek FUTABA 14 MZ cd.. I kasliwa uwage od Pulkownika na temat co znaczy SP po tym jak Ikar odpowiedzial co znaczy SP. Trudno chyba aby pisac na priv i dzwonic do Pulkownika tylko po to aby dowiedziec sie co znaczy SP. (inna sprawa ze znalezienie samemu co oznacza ten skrot to proste ale tak juz jest tu jest wiele prostych pytan) I nie koniecznie trzeba komentowac czyjas niewiedze.
Bardzo tego nie lubie robic ale dla mnie EOT.
Armand

Nie wyzwalem go od pijaka, tylko zwrocilem uwage ze tak sie po pijaku pisze, a to jest roznica. Nie wtracam sie we wszystko, chyba ze ta grupe uwazasz za prywatna nalezaca do Wroclawia. Istnieje cos takiego jak wolnosc slowa, jak chcial dac ogloszenie bez odpowiedzi z zewnatrz, to albo na grupe regionalna, albo do gazety lokalnej...

Nie wiem nic o powodzi. Tak, napisalem: "chyba ze piszesz to wszystko po pijaku!". Przyczepiles sie do jednego a nie wyjasniles poprzednich niejasnosci... odwrocic chcesz kota ogonem.

Zamiast pytac sie kolegi co nie bedzie obiektywne, zobacz po postach. Osobiscie nie patrzylem czy sa jakies nieodpowiedziane pytania, to nie do mnie.

To nie ja wyzywalem od idiotow, frajerow, gnojow i innych, zycze Ci tego samego i Pulkownikowi tez, bo wam to sie na prawde przyda.
Jesli dotrzymasz slowa zakonczenia tej dyskusji, to ja tez zrobie EOT. Inni pewnie tez bo nie ma co tego ciagnac(co bylo mowione jeszcze przed Twoim postem).
P.S.: Sorka wszystkich za 3x posty pod rzad, ale co dopisalem to mi wysylal :-? Wzialem anulowalem te 2 niepotrzebne, ale chyba nie skasowaly sie... P.S.2: Jeszcze raz, dla potomnych: http://tinyurl.com/d3u3v (pierwsza dyskusja)
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_
P.S.: I blagam o czytanie wszystkiego w kolejnosci chronologincznej, oraz zapamietywanie co kto napisal. Bo potem wciskasz mi slowa innych :-/
P.S.: I blagam o czytanie wszystkiego w kolejnosci chronologincznej, oraz zapamietywanie co kto napisal. Bo potem wciskasz mi slowa innych i przekrecasz fakty :-/
P.S.: I blagam o czytanie wszystkiego w kolejnosci chronologincznej, oraz zapamietywanie co kto napisal. Bo potem wciskasz mi slowa innych i przekrecasz fakty.
P.S.2: Tak jak teraz Teos napisal i tak jak ja wczesniej, proponuje EOT(no chyba ze jakis nowy rodzynek wyskoczy). Bo juz dochodzi do przekrecania.
P.S.3: Dla potomnych, niech sami osadza: http://tinyurl.com/d3u3v (pierwsza dyskusja), gdyby ktos mial problemy z chronologia moze kliknac "Sortuj wg daty".
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
_|___(v)___|_

Wiesz co, a dlaczego podpisales sie tylko imieniem? Dlaczego wyzywasz innych czy to ma byc norma zachowania. Rozumiem ze popierasz forme "dyskusji" jaka zaprazentowano? Ale musze przyznac ze to mnie dziwi. Pan Slawek (Pulkownik) na dosc proste pytanie bez ukrytej ironii wybuch agresja, zieje jadem. Nawet w niezwiazanym temacie (patrz o Futabie - tej nowej) na proste pytanie nie odpowiedzial ale zdolal skomentowac czyjas niewiedze po tym jak ktos odpowiedzial pytajacemu. I twierdzisz ponizej ze kogos tam "zazdrosc zzera" czy "latawce" i nie ma wymiany doswiadczen a jak sobie to wyobrazasz jesli wyzywanie (czego dales przyklad) to jest praktyka. Piszesz tylko czytam nie zabieram glosu ale pytania zadajesz i dostales odpowiedz pomysl jak bys sie czul jak zamiast adresow sklepow w Londynie dostal bys odpowiedz "wez se mape i poszukaj" Bo taka zostala udzielona na pytanie gdzie jest Rakow przez popieranego przez Ciebie Pulkownika. Nie zdolal sie znizyc ze swojego piedestalu na ktorym sie posadzil (albo wydaje Jemu sie ze siedzi) i dac dosc prosta odpowiedz.
Armand
Chyba chcesz uchodzic za swietoszka.Facet powiadomil ludzi na grupie o odbiorze przepustek,które zalatwil i prosil o zachowanie dyscypliny.Z tego co wyczytalem nie zwracal się do ciebie.To ty wkleiles mu cytat z komunikatu i od tego się zaczelo.Na pewno nie mieszkasz we Wroclawiu i temat w ogole nie dotyczyl Ciebie a zaczales się wtracac w nie swoje sprawy.Zaczeliscie bzdurna dyskusje i wtraciles sie nie proszony się do grupy modelarzy,która znam.Ludzie cos zrobili,zorganizowali sie i maja gdzie latac.Tam lataja duze modele samolotow i smiglowcow.A że jest to lotnisko wojskowe potrzebne sa indywidualne pozwolenia i zachowanie dyscypliny.Wpieprzyles się do pomiarow nadajnikow z plombami, legalizacja itp.Facet zeby zjadl na radiu i wie o co chodzi.Czy to jest takie dziwne? Nie wiem skad jestes i dlaczego musiales poobrazac krotkofalowcow.Nie dziw się,ze ci się zebralo.Jak jestes taki dobry,to zapakuj swoje modele i przyjedz do Wroclawia.W morde nie dostaniesz.

komunikatu
duze
pomiarow
co
A wlasciwie to komu odpowiadasz?? Dwa razy ten sam tekst. Mylisz ludzi. Jest to pod moim postem to do mojego czy innego.
Armand
P.S. siegnij do archwum grupy watek jest stary i moze nie widzisz wszystkich postow.
Trudno dyskutowac z kimś,kto jest tak zacietrzewiony i nie przyjmuje zadnych argumentow.A propos powodzi,mozesz sobie kupić film i zobaczyc jaka tragedia dotknela setki tysiecy ludzi.Nie zycze tobie ani nikomu innemu przezycia czegos takiego.Mysmy to przezyli i pisal dokladnie o tym Slawek.Pisal o dzialaniach krotkofalowcow i pomocy,ktora udzielali dysponujac sprzetem lepszym,niz maja sluzby profesjonalne.Ty pozwoliles sobie takie wypowiedzi nazwac wypowiedziami po pijaku.Siegnij do materialow i poczytaj sobie o tym.Moze to Ci otworzy oczy.Odnosnie Futaby 14 MZ moj kolega nadal podtrzymuje chec udzielenia wszelkich odpowiedzi tym,ktorym rzeczywiscie chodzi o radio.Nie sadzilem,ze znak SP ma jakikolwiek zwiazek z rozwiazaniami technicznymi zastosowanymi w Futabie.Na prosbe Slawka podaje jeszcze raz adresy,na ktore mozna kierowac wszystkie zapytania zwiazane ze sprawami Futaby 14 MZ i problemami zaklocen. I jeszcze informacja ktora przekazal mi Slawek odnosnie aparatury Graupner MC-24 Gold Editions. Posiada ona istotne wady i Niemcy wycofali sie z produkcji zastepujac ja nowszym modelem snipped-for-privacy@radiohobby.pl snipped-for-privacy@hot.pl A teraz szykujcie sprzet na lotnisko.Szkoda czasu na jalowe dyskusje. Pozdrowienia dla wszystkich bez wyjatku. Rafi HiPower

Nie no Kolego przeginasz. Nie dosc ze bronisz swojego kolege ktorego znasz(i to ma byc obiektywne), to jeszcze nie czytasz wszystkiego co trzeba i wciskasz mi czyny innych.

Nie to tak nazwalem, chyba ze Ty to tak interpretujesz, ale to jest juz Twoja wolna wola - slyszec co sie chce.

To juz nie do mnie, odpowiadaj poprawnie.

Miales zakonczyc a sie znowu odezwales.
EOT bez wyjatku. Ja wracam do modelarstwa, a nie do wyjasniania po raz n-ty co napisalem. Czytac trzeba ze zrozumieniem.
Pozdrawiam :-)
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
HiPower pisze: ^^^^^^^

Śliczne :>
Mumin Ps. I to formatowanie z interlinią...
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

Ja dzis latalem w Brzegu.Nie odczulem psucia zabawy przez ludzi z Wroclawia.Slusznie ktos zauwazyl,ze nie ma zwiazku ogloszenie Slawka do modelarzy z Wroclawia z checia psucia zabawy Domanowi i jego kolegom.Czlowiek wcial sie w nieswoja sprawe,dostal po nosie a teraz ma pretensje.Na dodatek upierdliwy do bolu ciagle wkleja cytaty i chce ponizyc czlowieka.Pewnie aspiruje do szefa sekcji modelarskiej w Aeroklubie RP.Ogladajac jego strone nie widzialem nic ciekawego.Ale za to dyskusja na wysokim poziomie.A to mu sie nie podobaja slowa,a to regulamin nie taki.Zawsze ma cos do powiedzenia. Latalem ze Slawkiem na Zlocie w Pile,u Romka i uczestnilismy wiele razy we wspolnych lotach.Ja bedziesz mial doman takie doswiadczenie jak Slawek,to wtedy upominaj go i karc za to co pisze do grupy swoich znajomych.Sam nie jestes bez winy i Twoje riposty niczym sie nie roznia od reprymendy jaka otrzymales.Myslisz,ze jak jestes z Warszawy to ci wszystko wolno? Nie pochwalam slow uzytych przez Slawka.Ale nie wiem jakbym sie zachowal,gdybi mi tak dokuczano.Pewnie dolozyl bym ci bardziej. niz on.Facet ma syna w Twoim wieku.Opanuj sie wiec czlowieku i zajmij sie hobby.Masz idea fix na punkcie swojej osoby.To co piszesz to czysty masochizm.Pachnie wiocha na odleglosc.Jak ci przeszkadzaja modelarze z Wroclawia i Slawek psuje ci zabawe to zawsze mozesz obciac sobie atene.To na pewno pomoze.Spodziewajac sie twojej milej odpowiedzi napije sie piwa za twoje zdrowie i nie bede czytal tego,co zapewne napiszesz.Moze kiedys bedzie nam dane sie spotkac to postawie ci piwo i zostaniemy przyjaciolmi. Bye.Piotr