Latanie w Rakowie( Do Slawka Kleczyka)

Slawku,

Szkoda twojego zdrowia na debili.To tacy kiepscy.pl naszego

modelarstwa.Gowniarze wszystkie rozumy pozjadali.Nawet nie chca sie

przedstawic.Jestem tu rzadko,bo i rzadko mozna tu spotkac modelarzy.Taki

Doman czy inny Kiepski nie lataja bo nie maja zadnego modelu ani pojecia

o RC.Zazdroszcza ludziom zabawy.Zzera ich zazdrosc,ze ktos ma

radio,model i potrafi sie tym cieszyc.U nich na rozbiciu pierwszego

latawca pewnie skonczylo sie modelarstwo.Na kazdej polskiej grupie mozna

znalezc Kiepskich , ktorzy zabieraja glos nie majac pojecia o tym co

pisza.Poziom dyskusji jest zenujacy.Jeszcze kilka lat temu mozna tu bylo

normalnie wymienic doswiaczenia.Teraz gosc od latawca zabiera glos na

temat smiglowca i poucza wlasciciela jak ma latac.Jego jedynym problemem

jest problem kupna kawalka sznurka o zlotowke taniej i poswieca temu

caly tydzien zadajac takie pytania.Moim zdaniem czlowiek

dostal przepustke na dlugi weekend i zaraz musi wrocic do zakladu na

leczenie.Ja tu na tej grupie tylko czytam i w ogole sie nie

odzywam.Ale dzis nie wytrzymalem.Zostaw tych Kiepskich w spokoju.Jak

wroce do Wroclawia to przyjade na lotnisko i pogadamy.Juz moja babcia

mowila,ze jak ruszysz gowno to strasznie smierdzi

Rafal

Reply to
HiPower

nie mam nic przeciwko tej 'akcji', ale chyba mozna bylo to wyslac na priwa a nie zasmiecac grupe, lub tez napisac to w topiku 3 posty nizej.

jacek

Reply to
Jacek

Hehe, widac ze mam negatywnych fanow - fajnie :-) Tylko nie wiem dlaczego mnie przyrowujesz do pewnych opinii ktore w ogole do mnie nie pasuja(co wiadac i slychac)?

Swoja droga nawet swych szanownych 4 liter nie ruszyles by poszukac czy czyms latam. Pewnie nie wiem nic o RC, tak samo jak o samochodach nie wiedza Ci co sie nie rozbijaja merolami o niebotycznych kwotach.

Ty chyba zazdroscisz - ja sie dobrze bawie, choc milionerem nie jestem.

Nie mialem latawca, tj. moze kiedys jeden...

Tu sie zgodze, niepotrzebnie sie odzywasz - zawyzasz statystyke "Kiepskich".

To nie do mnie.

No wlasnie i tu tez sie zgodze, napiszesz cos, a taki, pulkownik od siedmiu bolesci wyzywa Cie od "frajerow". Faktycznie, gowna sie nie rusza bo smierdzi...

Ogolnie samymi epitetami walisz - "debili", "Gowniarze"... zawyzasz statystyke. Trzeba bylo pozostac przy czytaniu :-]

P.S.: I jak tu czytac takie gnioty :-/

Pozdrowienia dla fanow <lol>!!!

Reply to
Doman

Do wszystkich uczestników tej "dyskusji" - nie dziwcie się że ludzie odchodzą z precla, że nie czytają go codziennie, że nie odpowiadają na pytania, że jest jak jest. Większość słów które tu padły nie powinno paść w ogóle, a jeżeli już to na priv-a. Z mojej strony EOT.

Reply to
Teos

Wiesz co, a dlaczego podpisales sie tylko imieniem? Dlaczego wyzywasz innych czy to ma byc norma zachowania. Rozumiem ze popierasz forme "dyskusji" jaka zaprazentowano? Ale musze przyznac ze to mnie dziwi. Pan Slawek (Pulkownik) na dosc proste pytanie bez ukrytej ironii wybuch agresja, zieje jadem. Nawet w niezwiazanym temacie (patrz o Futabie - tej nowej) na proste pytanie nie odpowiedzial ale zdolal skomentowac czyjas niewiedze po tym jak ktos odpowiedzial pytajacemu. I twierdzisz ponizej ze kogos tam "zazdrosc zzera" czy "latawce" i nie ma wymiany doswiadczen a jak sobie to wyobrazasz jesli wyzywanie (czego dales przyklad) to jest praktyka. Piszesz tylko czytam nie zabieram glosu ale pytania zadajesz i dostales odpowiedz pomysl jak bys sie czul jak zamiast adresow sklepow w Londynie dostal bys odpowiedz "wez se mape i poszukaj" Bo taka zostala udzielona na pytanie gdzie jest Rakow przez popieranego przez Ciebie Pulkownika. Nie zdolal sie znizyc ze swojego piedestalu na ktorym sie posadzil (albo wydaje Jemu sie ze siedzi) i dac dosc prosta odpowiedz.

Armand

Reply to
Armand Olejko

P.S.: I blagam o czytanie wszystkiego w kolejnosci chronologincznej, oraz zapamietywanie co kto napisal. Bo potem wciskasz mi slowa innych :-/

Reply to
Doman

P.S.: I blagam o czytanie wszystkiego w kolejnosci chronologincznej, oraz zapamietywanie co kto napisal. Bo potem wciskasz mi slowa innych i przekrecasz fakty :-/

[...]

P.S.2: Tak jak teraz Teos napisal i tak jak ja wczesniej, proponuje EOT(no chyba ze jakis nowy rodzynek wyskoczy). Bo juz dochodzi do przekrecania.

P.S.3: Dla potomnych, niech sami osadza:

(pierwsza dyskusja), gdyby ktos mial problemy z chronologia moze kliknac "Sortuj wg daty".

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

To zobacz watek FUTABA 14 MZ cd.. I kasliwa uwage od Pulkownika na temat co znaczy SP po tym jak Ikar odpowiedzial co znaczy SP. Trudno chyba aby pisac na priv i dzwonic do Pulkownika tylko po to aby dowiedziec sie co znaczy SP. (inna sprawa ze znalezienie samemu co oznacza ten skrot to proste ale tak juz jest tu jest wiele prostych pytan) I nie koniecznie trzeba komentowac czyjas niewiedze.

Bardzo tego nie lubie robic ale dla mnie EOT.

Armand

Reply to
Armand Olejko

HiPower pisze: ^^^^^^^

Śliczne :>

Mumin Ps. I to formatowanie z interlinią...

Reply to
Michał Mierzwa