Praktyka do uprawnien budowlanych w PINB

hej, nie moge znalezc w historii nic co pomogloby mi w rozwiazaniu
problemu, leci on tak:
po studiach, w 2004 roku odbylam 8-miesieczny staz absolwencki w
powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, luzak wtedy bylam i nie
wpisalam sobie tej praktyki w dzienniczek ( a wtedy jeszcze mozna
bylo, prawo zmienilo sie w lipcu 2005 i praktyka w tym organie juz
sie nie liczy :( ) teraz wrócilam do tej pracy, juz na umowe, i sie
bardzo zdziwilam, jak mi pani w izbie powiedziala, ze teraz juz sie
nie liczy
no i teraz nie moge od niej wydebic inf, jak mam wpisac ta stara,
odbrzebalam sobie sprawy, w których wtedy uczestniczylam, ale nie
mam pojecia jak to wpisac!!
ze co, kontrola u pani kowalskiej, data, ustalenia, wyslane pisma,
reakcja pani, odwolania, przeslanie akt do organu wyzszej
instancji..... no po prostu nie mam pojecia :(
juz nie mówie o tym, ze nie wiem jak to zakwalifikowac - ze
praktyko do projektowania czy do kierowania?
czy ktokolwiek z was sie styknal z czyms takim? kto pomoze, chyba
jeszcze warto odtworzyc historie? szef sie zgadza, ale czasu mam
malo, bo na jesien staroste zmieniaja, a on mi to musi podbic :]
Reply to
sqo