dla modelarzy - pijakow :-))

No wreszcie cos nowego na rynku modelarskim

zdrowie :-)))

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

"Krzysiek " kojot" Choroszko" <kojot@post[spamcontrol].pl> napisał: To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, May 02, 2005 10:12 PM Subject: dla modelarzy - pijakow :-))

generalizować. Wszystko należy od tego jak się ten regulator napicia ustawi;-) Nie wiem tylko, pod który drążek na aparaturze się go podpina. Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów

/ciach/ Wszystko należy od tego jak się ten regulator napicia

IMHO pod wyłącznik, jak już się skutecznie kreta postraszy... ;-) Pozdrówka Adam snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski

Witam Szanownych Grupowiczów

Jeszcze jedna ciekawostka

:) . Jak patrzę się na rozpiętość to waga kojarzy mi się z groszami :).

news.tpi.pl

Pozdrawiam Jacek

Reply to
Jacek

Użytkownik "news.tpi.pl" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:d571sg$917$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Taaaa, a konstrukcja z żeglarską - mahoniowe elementy w modelu - no, no!

Uzdrawiam

Kaper

Kaper