Pylon 400 - gdzie kupic w Polsce

Czesc,
Ponawiam temat, tym razem handlowo.
Gdzie w Polsce mozna kupic modele klasy Pylon 400? To, ze mowie "klasy" nie
oznacza, ze zalezy mi na modelu zgodnym z przepisami i autoryzowanym do
zawodow. Po prostu do zabawy. Wiem, ze latwo cos takeigo zrobic, ale jak
patrze na gotowe modele, w wiekszosci wykonane w laminacie, jak patrze na
ich piekne, pelne energii linie, serce mi sie kraja jak wyobraze sobie moj
potencjalny balsowo-styro wynalazek... ;-)
Dzieki z gory i mam nadzieje, ze nikt odpowiedzi nie potraktuje jako spam...
Marcin
Reply to
Marcin Klimowicz
U¿ytkownik "Marcin Klimowicz" napisa³ .......

tyle ja znalazlem, moze ktos jeszcze co czyms slyszal?
Reply to
kojot
W CSM maja cos sprowadzac z czech. Ale to za jakis czas...
Reply to
Doman
Dzieki za experta. Nie znalem ich.
W modelpartner straszna drozyzna. 600 za Cheetah. Caly laminat, ale ta V-ka jakos mi nie pasi...
Marcin
Reply to
Marcin Klimowicz
Moze to wynik rozmowy ze mna, bo gadalem z nimi o tym w tamtym tygodniu i wlasciciel byl bardzo sceptyczny co do tej klasy.
A i jak zaczna sprowadzac, to biorac pod uwage, ze na moje oko to marze maja 100%, wiec chyba lepiej Prage odwiedzic... ;-) (mimo, ze jestem ze sciany wschodniej...)
Marcin
Reply to
Marcin Klimowicz
Witam! Nie wiem czy zapytanie jest aktualne ale chciałem poinformować, że jestem producentem takich modeli, Obecnie produkuję całolaminatowe "Mcron" i większy specjalie dla Kanadyjczyków "Micron 150". Trochę już polatały po świecie, można je obejżeć na stronach moich przedstawicieli
Pozdrawiam Leszek Kwarciński
Reply to
invalid unparseable
Serdecznie dziekuje za odzew. Zapytanie poszlo na priva.
Pozdrawiam, Marcin
> Witam! > Nie wiem czy zapytanie jest aktualne ale chcia³em poinformowaæ, ¿e jestem > producentem takich modeli, Obecnie produkujê ca³olaminatowe "Mcron" i wiêkszy > specjalie dla Kanadyjczyków "Micron 150". Trochê ju¿ polata³y po ¶wiecie, > mo¿na je obej¿eæ na stronach moich przedstawicieli
i >
> Pozdrawiam Leszek Kwarciñski > > > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Marcin Klimowicz