Gdzie kupic paliwo w W-wie

witam szanownych grupowiczow,
gdzie w Warszawie mozna kupic gotowe paliwo do silnika zarowego (do
smiglowca)?
pozdrawiam Rafal
Reply to
Rafal
Witam.
U¿ytkownik "Rafal" snipped-for-privacy@bramar.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c7e4nn$m4g$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Ja u¿ywam Model Technics F/I Contest (10% nitro, 18% syntetyka Klotz) i kupujê w CSMie na Bitwy Warszawskiej lub w Riku na Madaliñskiego.
Pozdrawiam, Robert Grabowski
Reply to
Robert Grabowski
dzieki, w riku maja jeszcze cos takiego jak Helimix STR (bez nitro), co lepiej wybrac?
Reply to
Rafal
Witam.
U¿ytkownik "Rafal" snipped-for-privacy@bramar.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c7fblg$rm0$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Nie wiem jaki masz silnik. Je¶li np. Webra to mo¿e bym spróbowa³, ale do OS w wersji heli to chyba nie. Najlepiej zobacz w instrukcji silnika, jakie paliwo jest do niego zalecane. Ja paliwo wybra³em po konsultacji w Model Fanie (a oni siê na tym znaj± - oficjalny dystrybutor Hirobo w Polsce). Dodam, ¿e w swoim heli mam silnik OS 50SX-H(eli) (Ring).
Pozdrawiam, Robert Grabowski
Reply to
Robert Grabowski
No ja u siebie mam Webre...