latawiec warszawa gdzie kupic

Witam chcialam sie dowidziec gdzie w Warszawie znajde sklep gdzie moglabym kupic jakis fajny latawiec ( chodzi o prezent dla osoby doroslej)
dzieki bardzo annA

Witam !
Proponuje w
CENTRALNEJ SKŁADNICY MODELARSKIEJ ul. Bitwy Warszawaskiej 6 Otwarte: 11-19
Pozdrawiam Andrzej D. www.ajek6.prv.pl

http://www.gazeta.pl/usenet /

I jeszcze telefon do CSM 8223818.
Widziałem też w Decathlonie na Bródnie, nie znam sie na latawcach, ale wyglądały przyzwoicie, chyba akrobacyjne na 2 linki, no i cena dobrze pow.150zł. Pozdrawiam :))) Marek

Witam Badz juz bardziej obiektywny i nie rob reklamy (bo wymieniles tylko jeden punkt). Jeszcze: Sienna miedzy Zelazna a Miedziana, oraz Dzielna miedzy JP II a Karmelicka....Conrada 15....oraz kilka innych... Pozdrawiam Bishop
Witam !
Nie robię reklamy tylko podałem jedyny punkt w którym widziałem latawce , wiedze ze ty się cały czas rozchodzi o reklamę ....
Pozdrawiam Andrzej D. www.ajek6.prv.pl