Jaki helikopter kupic :(

Witam :) Mam zamiar kupic sobie helikopterek RC nigdy sie jeszcze czyms takim nie bawilem ale wydaje mi sie ze mnie to wciagnie jednak nie za bardzo
wiem co kupic ... na allegro znalazlem taki model Walkera 22E ale nie wiem co o tym myslec ... moze ktos z was pomoze mi wybrac jakas fajna zabawke do 600 zlociszy ... elektryczna. Mieszkam w Krakowie moze tez ktos wie gdzie znajduje sie taki sklep zebym mogl poogladac i moze cos wybrac.
--

Pozdrawiam :)
snipped-for-privacy@mpoczta.net

Witam, jeżeli tak, to na początek kup sobie Lamę, koszt do 400zł za całość. Jeżeli chcesz trochę poczytać o tym modelu? ;) to zapraszam tu:
http://www.epheli.pl/modules.php?op=modload&name=PNphpBB2&file=index
Pozdrawiam. Marek

odbiornik ,żyro ,nadajnik itd.Napewno nie kupywać takiego który nie ma zmiennego skoku łopat ogona i wirnika nośnego.Naukę najlepiej rozpoczać na poządnym symulatorze np. Aerofly pro deluxe conajmniej kilkadziesiąt godzin zapobiegnie rozbiciu zabawki za paręset złotych.Sterowanie heli nie jest proste i w 9 przypadkach na 10 rozbija sie model przy pierwszych próbach a części są b.drogie i kwestia ich zdobycia.Heli złożony od podstaw i symulator to chyba najlepsze rozwiązanie.Wtedy zrozumiesz na czym to wszystko polega.To wyższa szkoła jazdy .Im heli cięzszy tym stabilniejszy w locie to co sugerujesz to zabawka nie warta wydania takiej kasy.

Tak i z 600zl robi sie 6000zl :-/
IROLL, zacznij od Lamy. Ostatnio widzialem za 330zl w CSM. Czesci sa tanie i latwo dostepne(reszta kasy co Ci zostanie to zainwestuj w 2 pakiet i wlasnie czesci - na pewno ze 2 kpl. lopat kup na starcie). Model na poczatek idealny - stabilny, w miare dobrze lata, a po dluzszym treningu to i na dwor sie nadaje. Jak to Cie wkreci, to inwestuj w nowa zabawke, np. skladana jak przedmowca napisal.
Aha, na pewno nawiaz kontakt z innymi heli-lataczami w swojej okolicy. Zawsze poradza, a i jak poprosisz, to model wyreguluja i oblataja.
Pozdrawiam, Mariusz.
No tak ... też mi sie wydaje ze lepiej bylo by jak bym zaczal od czego postrzego tylko ze roznica w cenie jest nie duza i nie wiem czy nie lepiej dodac troszke kasy a miec juz cos w miare dobrego czym bedzie mozna choc troche poszalec czy jedadnak kupic cos prostego hmmmm qrde no teraz to juz nie wiem :) a jesli chodzi o ich awaryjnosc ktos moze sie orjetuje ... nie mowie tu o tym ze sam zepsuje :) ahaa no a moze ktos wie gdzie w krakowie jest taki sklep zeby moc kupic nie na allegro? http://www.allegro.pl/item212565632_helikopter_lama_v4_komplet_chematic_niebieska_.html - 470 http://www.allegro.pl/item211989220_helikopter_walkera_22e_promocja_.html - 390
--

Pozdrawiam :)
snipped-for-privacy@mpoczta.net

http://www.allegro.pl/item212565632_helikopter_lama_v4_komplet_chematic_niebies ka_.html -

skoków łopat wirnika i ogona to nie heli a sterowanie tym makabra nie ma mowy o jakiejś stabilności.Jak go rozwalisz to aparatura sie do niczego nie nadaje mały zasięg i brak kompatybilnosci ze zwykłymi odbiornikami.Przed zakupem poszukaj najpierw czy sa części i ile kosztują.wejdz na www.epheli.pl poszukaj poczytaj bo póżniej bedziesz żałował.Heli musi mieć żyroskop z HH aby zachowywał sie stabilnie i odpowiednią wage aby można bylo nim latac na dworze

lama jest idealna do nauki. To bardzo stabilny smig owiec do latania w domu lub przy zerwym wietrze. Mozna ja kupi za 325z (ca y komplet) w wysy kowym sklepie w warszawie
na dodatek jest pelen dostep do czesci zamiennyk i sa tanie jak barszcz. Nadajnik jest na 35mHz, to radio dodawane jest te do zestawow lataj cych (z innym odbiornikiem) wiec prosz nie wprowadza w b d.

kwesti