Jaki naped do ...?

Witam. Wczoraj slecilem sobie maly model kartonowy dlugosci okolo 20 cm Cesny i mam pytanko odnosnie napedu sotosowanego w tych malych modelach
kartonowych. Widzialem gdzies w necie ze mozna tam wsadzic maly silniczek ale nie wiem za bardzo gdzie mozna kupic taki maly silniczek i odpowiednio male smigielko. W sumie mam kilka malych silniczkow z telefonow komorkowych i male akusy tez by sie znalazly ale nie wiem za bardzo jak samemmu wykonac takie male smigielka. Moze ktos juz cos takiego robil to bede wdzieczny za jakies porady.

Do 20-sto centymetrowego proponuje taki naped ew. w wersji 8 motorowej:
http://www.buwi777.neostrada.pl/zbudujsobiesamolotpl5az.jpg :-))))))))))
buwi777
Użytkownik buwi777 napisał:

Dobre ale ale jak muchy by sie wkurzyly do by mi mogly odfrunac z modele chen daleko i tyle bym go widzial wiec jednak pozostrane przy czyms napedzanym elektrycznoscia :-)

Proponuje zamontować serwo mojej produkcji, wtedy muchy nie odlecą zbyt daleko. Pozdro HuSadam
---------------------------------------------------------------------- Oferty sprzedazy samochodow... >>> http://link.interia.pl/f18b1

..ciach..
http://tinyurl.com/b7bfq
Jakub