[RC] serwa standard

Hej!
Czy ktos latal na tym:
3 sztuki do nowego, niewyczynowego modelu i szukam jakiejs
alternatywy dla Hitecow (HS303, HS311 itd). Czy jest to cos warte? zebatki
nie krusza sie zbyt szybko?
Wsrod serw mam takie wynalazki jak Modelcraft S21 i nie narzekam na nie.
Moze warto zaryzykowac? Czy moze nie oplaca sie oszczedzac tych 30 zl i
kupic w Arthobby HS303?
Reply to
PJ
U¿ytkownik PJ <pjak_wytnijto snipped-for-privacy@wp.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:btk9e7$1f43$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...
By³e¶ tam (link trza posklejaæ) :
wytrzymuj± w autkach off road to w samolotku te¿ wytrzymaj± do spotkañ 2 stopnia w³±cznie.
Reply to
Renart F.
Cześć A nie trzeba dawać długaśnych linków! Skorzystaj z takiej stronki: glinki.com
Pozdrawiam wszystkich modeludków, (tęsknię za wiosną); Bogo
Reply to
Bogo
Tez chcialem je kupic ale doszedlem do wniosku (jakis czas temu ktos pisal ze mial problem z jakimis amerykanskimi serwami) ze strzeli mi zebatka i co pozniej zrobie ? Lepiej sie trzymac tego co jest powszechnie dostepne (Graupnera, Hitec). I kupilem wkoncu HS311 (HS303 nie mieli i chyba miec nie beda bo z tego co wiem to Hitec juz nie produkuje tych serw) ale ze byly w tej samej cenie co HS303 to nieoponowalem ;)
Trix