Farby - gdzie kupic [W-wa]

Witam, krotkie pytanko mam wie ktos z Was moze, gdzie w Warszawie mozna dostac porzadne farby do plastiku? Baza farby dowolna, interesuje mnie tylko kolor - ma byc srebrny lekki matt i srebrny, wiernie odzwierciedlajacy chromowane elementy samochodu. Od razu mowie, ze nie znalazlem nic takiego w sklepach z farbami Revella, Humbrola czy Agamy - w katalogach tez nic satysfakcjonujacego. Nie chce klasc farby srebrnej o zlym kolorze i potem sie bawic z nablyszczaniem... Jakos, czyms musza w fabrykach malowac te chromowane elementy samochodow do skladania, wiec i jakies takie farby dla amatorow samorobki powinny sie znalezc... Ktos ma jakis pomysl?? Ja nie moge wciaz nic znalezc - chyba nie wiem gdzie szukac...

Reply to
Tomasz

Witam. Spróbuj z metalizerami Humbrola (farba do nałożenia aerografem, wypolerowania i pokrycia lakierem zabezpieczającym; znam też zapaleńców, którzy dobre efekty uzyskiwali pędzlem). Ewentualnie niezłe są akrylowe metaliki Pactry (przynajmniej u mnie wychodziły niezłe efekty, uzywam aerografu znanego jako chińska Iwata z dyszą 0,3 mm na sprężarce o ciśnieniu roboczym rzędu 2,5 at). Silnie błyszczący srebrny nadający się do pędzla to Humbrol 191 (w katalogu opisany jako Chrome Silver). Zajrzyj do Pelty - róg Świętokrzyskiej i Mazowieckiej. Nie jestem ze stolicy, ale ten akurat sklep dobrze znam. Pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski

Użytkownik Adam Sliwinski napisał:

ja sie moge uznawac za "zapalenca z przymusu", bo zadnych cudacznych sprzetow nie posiadam - tylko pedzelki... :) <ciach>

Mam Hmbrola "MET 191" o ile to to samo (ale mat, to mat, moze jest blyszczacy 191?), to zupelnie sie nie nadaje do tego celu - zrobilem probe.

Tez znam Pelte dosc dobrze, ale z racji na inna dzialke zainteresowan militariami w zwiazku z zabawami typu "survival'owego" :) Dzieki za rady i pzdr.!

Reply to
Tomasz

Efekty nakładania metalizera pędzlem i delikatnego polerowania flanelką były wbrew pozorom zwalające z nóg... więc chyba warto poeksperymentować ;-) A ja aerografu używam dopiero od paru miesięcy, i to rzadko (nie mam na to ostatnio czasu). I, z uwagi na sprawy czyszczenia i wentylacji, wyłącznie do akryli.

Dziwne, mi zawsze 191 wychodziła zgodnie z założeniami, czyli mocno błyszcząca; używałem do niej jedynie pędzla...

Daj spokój, zachorowałem na Mausera 98k - ASG 8 mm... ;-)

Trzym się, pozdrowionka Adam snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski