Gdzie jeździć modelem RC w W-wie?

Witam,
Jestem początkującym miłośnikiem samochodów RC, poprzedni "sezon"
katowałem małego Nikko 1:14 na okolicznych parkingach... Rozważam w
niedługim czasie nabycie poważniejszego modelu 1:10 i zacząłem
zastanawiać się czy są w W-wie jakieś przygotowane miejsca gdzie
można byłoby pojeździć, szczególnie w zimie...
Byłem w grudniu na zawodach w centrum BlueCity gdzie był fajnie
przygotowany tor, jednak jak domyślam się było to przedsięwzięcie
jednorazowe...
Pozdrawiam,
Marek Berkan.
Reply to
Marek Berkan
Witam! Dnia 08-01-2006 18:24, Użytkownik Marek Berkan napisał:
Na tym forum wszystkiego się dowiesz
Mariusz.
Reply to
Mariusz
Witam,
Mariusz napisał(a):
W Blue City byłem wczoraj i nie rzuciło mnie na kolana - na razie nazwałbym to nie torem tylko raczej "miejscem" gdzie można pojeździć. Ale trzeba przyznać że obsługa, a szczególnie pan z serwisu, jest bardzo sympatyczna :) Ale miejsce ma spory potencjał... Mam nadzieję że w weekend uda mi się wpaść na Gościeradowską, przynajmniej popatrzeć.
Pozdrawiam, Marek Berkan.
Reply to
Marek Berkan