Wycinanie w blasze metalowej 0.15 mm - jak, gdzie?

Potrzebuję wyciąć niewielkie elementy (np. drzwi modelu) w blaszce aluminiowej 0.15 mm. Element będzie miał wewnętrzne otwory, więc nie wytnę tego nożyczkami.
Macie może jakieś pomysły?
Dzwoniłem po dwóch firmach z laserem (Peem i DagroII), ale nie chcą słyszeć o żadnym metalu, a na CNC to za delikatna robota.
Jestem z Krakowa (nie, że chcę najtaniej, tylko najbliżej).
--
Lukasz
N 50 05' 04"

naświetlanie -

Jasne, to jest najodpowiedniejsza metoda. Ja używam takiej metody do wykonywania ekranów na nadajniki wariometru:
http://www.pitlab.com.pl/wario/skyassistant_perspektywa.jpg
Metoda polega na tym że robi się dwie klisze z obu stron blachy, naświela obustonnie i tawi. Samo aluminium bez problemu wytrawisz w rozcieńczonych kwasach: azotowy, siarkowy jak i w stężonych zasadach wodorotlenek sodowy, czy potasowy. Zachodu z tym jest sporo, wiec nie wiem czy będzie Ci sie chciało rozkłądać warsztat lub zlecać to komuś dla takiego drobiazgu. Gdybyś chciał przynajmniej setkę takich drzwiczek to wykona Ci to prawie każdy producent płytek drukowanych. Materiał to zwykle stal nierdzewna. Z aluminium mogły by być kłopoty. Przy tysiącu drzwiczek wyjdą grosze za sztukę. :-)
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Bawiłem się ostatnio płytkami drukowanymi i samo opanowanie technologii zajęło mi chyba z tydzień. w końcu i tak pieprznąłem tym o ścianę i zamówiłem 20 płytek za 70 zł. Prawdę mówiąc wolałbym to narysować, oddać, zapłacić i odebrać po dwóch dniach.
Na razie pragnienie oblatania modelu przed zimą przeważa nad chęcią pochwalenia się, że wszystko zrobiłem własnoręcznie :)
--
Lukasz
N 50 05' 04"