gdzie kupic bezpiecznik w Warszawie

Spalil mi sie w zasilaczu bezpiecznik 1,25A, taki jak na zdjeciu
ktos z Kolegow wie gdzie dostane taki w centrum Warszawy ?
Pozdrawiam,
Radek
Reply to
Radek Pilski
U¿ytkownik "Radek Pilski" snipped-for-privacy@yahoo.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
sorry... totalne lamerstwo... ehhhh.... chyba internet jednak szkodzi :(
Reply to
h22a5
Poszukaj w niedzielê na gie³dzie Wolumen. Kiedy¶ te¿ potrzebowa³em i znalaz³em tam go¶cia, który sprowadza³ takie bezpieczniki chyba a¿ z Japonii, bo to bardzo trudno dostêpny towar. Nie wiem tylko, czy bêdzie mia³ akurat model 1,25A, ale mo¿e bêdziesz mia³ szczê¶cie. Powodzenia.
Terrmit
Reply to
Terrmit
Jak nie ma, to jest w stanie sprowadziæ. Mo¿na zamówiæ. Czas oczekiwania - ok. trzech tygodni.
Reply to
Lukasz Stela
Radku
Jesli to jest standartowy rurkowy bezpiecznik topikowy to mozesz srpobowac u kogokolwiek, kto naprawia sprzet adg, jesli nie napisz mi na PM kupie Ci w Conradzie i bedziesz mial u siebie w poniedzialek
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Na czym polega Twoj problem kolego? Moze mozemy jakos pomoc?
Nie wstydz sie....
Alex
Reply to
rcflight
zwykle fuse szklane ... musi byc. znajdziesz na 100% a jak nie to zawatujesz ;)
----- Original Message ----- From: "Lukasz Stela" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, August 03, 2004 10:24 PM Subject: Odp: gdzie kupic bezpiecznik w Warszawie
Reply to
Marcin Juraszek
No i zepsu³e¶ zabawê :(
Reply to
Lukasz Stela
Sprobuj na warszawskiej gieldzie komputerowej na skrzyzowaniu Wawelskiej i Niepodleglosci. O ile pamietam to sporo bezpiecznikow mieli z sklepach z czesciami elektronicznymi w przejsciu podziemnym po stronie GUS. Jest jeszcze sklep w drugim przejsciu pierwszy idac od pomnika lotnikow gdzie tak na oko rowniez powinni to miec.
Tomek
> Spalil mi sie w zasilaczu bezpiecznik 1,25A, taki jak na zdjeciu > >
moze ktos z Kolegow wie gdzie dostane taki w centrum Warszawy ? > > Pozdrawiam, > Radek > > > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Tomek
Musisz jeszcze oprócz prądu wiedzieć czy szybki (F) czy zwłoczny (T) - sprawdź.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Przy zakupie warto znaæ te¿ wymiary bezpiecznika: 5x15mm, 6x32mm i najpopularniejsze u nas 5x20. TG
Reply to
invalid unparseable
Na gie³dzie elektronicznej w przejœciu podziemnym ko³o GUSu. Sklepiki czynne 6 dni w tygodniu ale tylko do 17. Tam powinieneœ znaleŸæ bezpieczniki wszelakiego rodzaju.
Pozdr.
peTer
Reply to
peTer
Dziekuje wszystkim, ktorzy wskazali mi miejsca gdzie bede mogl kupic bezpiecznik (bez niego nie bede mogl dzisiaj latac) oraz tym, ktorzy zwrocili moja uwage na to, ze sam amperaz nie wystarczy (potrzebny jest jeszcze typ i rozmiary).
Pozostale komentarze swiadcza o ich autorach i mojego komentarza chyba nie wymagaja ;)
Pozdrawiam wszystkich (rowniez tych z problemami), Radek
Reply to
Radek Pilski