Gdzie mozna kupic szybowiec DLG?

Witam,
Probowalem w ArtHobby, ale oni calosc swojej produkcji wysylaja na export.
Patrzalem na roznych sklepach internetowych, ale nie jest to chyba zbyt
popularna kategoria.
Czy ktos mogly polecic mi model i/lub sklep internetowy?
Z checia kupie rowniez model uzywany
z gory dziekuje za pomoc
Krzysztof
Reply to
Krzysztof
Mnie sie udalo w ArtHobby. Nie znam innego polskiego producenta (lub sklepu) sprzedajacego DLG. Z zagranicznych sprawdz ten watek na rcgroups
- model slingshot
Pozdrawiam, Radek
Reply to
Radek Pilski
Zobacz

U¿ytkownik "Krzysztof" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Witam, > > Probowalem w ArtHobby, ale oni calosc swojej produkcji wysylaja na export. > Patrzalem na roznych sklepach internetowych, ale nie jest to chyba zbyt > popularna kategoria. > Czy ktos mogly polecic mi model i/lub sklep internetowy? > Z checia kupie rowniez model uzywany > > z gory dziekuje za pomoc > Krzysztof > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Mirek
To dla wprawy :)
Dariusz Marek
U¿ytkownik "Mirek" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c5ih1h$t4b$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Ja tu zadnego DLG nie widze, HLG owszem... Tak wogole latam troche DLG, generalnie fajna zabawa ale model musi byc niezwykle lekki (cienki profil) bardzo wytrzymaly (szczegolnie stat. pionowy- bardzo chetnie sie lamie)... Narazie latam hyperem-DL od Dzika, ale ma troche zbyt "wolny" profil... marzy mi sie Supergee II, moze sie uda zrealizowac bo chyba niedlugo bede mial dostep do pompy prozniowej : )
KrzysiekPe
Nie wiem o jakim rodzaju pompy próżniowej piszesz , ale może zainteresuje Cię sposób opisany poniżej
Sam zamierzam kiedyś wypróbować ten sposób.
Czy robiłeś jakieś modyfikacje w stosunku do standardowej konstrukcji Hypera ? (sam jestem w trakcie budowy tego modelu). Jakie są Twoje doświadczenia z wytrzymałością kadłuba ?
Czy stateczniki łamią się również łatwo przy (w miarę) poprawnych lądowaniach ?
Ile waży Twój model gotowy do lotu ?
Pozdrawiam, Radek
Reply to
Radek Pilski
Witam
Z ta masa to nie jest tak do konca i wedlug moich doswiadczen lepiej posiadac ze 2 modele na wiatr i cisze. Moje modele roznia sie w zasadzie tylko masa i cieciwa tzn jeden ma 215g i cieciwe (srednia) 160mm a drugi wazy 258g i cieciwa 140 i sa to zupelnie 2 rozne modelew. Dodam jeszcze ze klapolotki (o srednio 1/4 dlogosci cieciwy to w zasadzie obowiazek.
PS. 10x przemyslcie konstrukcje statecznika poziomego bo raz sie go pozbedziecie.
Reply to
Viper