[RC] Gdzie w Warszawie dobry sklep?

Witam wszystkich .
Idea latania porwala mnie w sposob trudny do wyobrazenia choc pewnie dla was
zrozumialy.
Czy mozecie zatem podpowiedziec mi, a wlasciwie polecic jakis duzy dobrze
zaopatrzony sklep w Warszawie? Chodzi mi o sklep gdzie bedzie mozna spotkac
czlowieka, ktory pomoze mi dokonac wlasciwego wyboru a nie potraktuje mnie
jako okazje do pozbycia sie slabego towaru. Fajnie by bylo gdyby rowniez byl
to duzy sklep zeby dalo sie zobaczyc jak najwiecej.
Wizyte w miejscu latania i kontakt z prawdziwym "lataczem" rowniez mam w
planie ale to w terminie pozniejszym.
I wlasciwie to juz teraz moge poprosic o porade w sprawie wlasciwej
aparatury do sterowania (ogolne zasady juz poznalem ale nie czuje sie na
silach w kwestii wyboru konkretnego modelu). Wyobrazam sobie ze najpierw w
celu "oblatania" nadajnika pocwicze jednak troche na symulatorze
Stawiam raczej na sprzet uzywany i raczej "na wyrost" z nieco wyzszej polki.
Nie mam zadnych doswiadczen w temacie i cala moja wiedza to ta grupa
(ostatnie 600 postow) i Internet.
Tak mi sie jeszcze pcha do glowy inne pytanie - niegdzie nie znalazlem
ogloszen ani o nauce dla poczatkujacych lataczy. We wszystkich przepieknie
napisanych poradnikach (tych, ktore znalazlem) jest o lataniu z instruktorem
ale linkow ani innych propozycji nie widac.
Andrzej Kowalski
PS
Mam dzis jakies trudnosci z wysylaniem wiec nie jest wykluczone ze moj post
pojawi sie dwa razy za co z gory przepraszam....
Reply to
Andrzej Kowalski
| Witam wszystkich. [ciach] Zobacz sklepy na mojej stronce...
P.S.: Nie czytalem calego posta ;>
Reply to
Doman
Andrzej, dobrze zaopatrzony sklep modelarski ze "świadomą" obsługą jest na ul. Bitwy Warszawskiej. Sklep nazywa się Centralna Składnica Modelarska (CSM). Pan w sklepie na Siennej nie jest modelarzem RC i nie ma praktycznej wiedzy. Sklep na Dzielnej nie cieszy sie dobra opinia. Telefon do CSM znajdziesz w archiwum grupy. Co do nauki latania to w sklepie Chematic widziałem kiedyś ogłoszenie osoby oferującej naukę w systemie trener- uczeń. Co do aparatury to sugeruje wziac pod uwage (między innymi!) nastepujace rzeczy: a) jakimi modelami zamierzasz latac b) czy rozwazasz mozliwosc zakupu aparatury uzywanej (czasem trafiaja sie calkiem niezle okazje)
Wydaje mi sie, ze w archiwum powinienes znalezc sporo rad dot. wyboru aparatury. Poszukaj.
Radek Pilski
Reply to
Radek Pilski
Nie mam pojecia. Nigdy nie latalem. ;-) Stawiam jednak zdecydowanie na cos co baaaardzo powoli i grzecznie lata. I odporne jest na upadki, i raczej jednak z silnikiem. Rozwazam rowniez wariant w ktorym po kilku probach zrezyzygnuje z tej zabawy.
Zdecydowanie tak - i dlatego m.in. szukam "zywej" pomocy tu na grupie. Zadne wyklady i opisy nie zastapia doswiadczenia i sam nie bede w stanie przydatnosci urzadzenia. Tu trzeba komus zaufac - komus kto powie kup to. A dlaczego to a nie tamto to juz sprawa lezaca poza moimi mozliwosciami oceny.
Andrzej Kowalski
Reply to
Andrzej Kowalski