heller . gdzie tanio kupic

Witam.. gdzie mozna najtaniej kupic modele hellera?? moze znacie jakiegos
importera nieoficjalnego?
Reply to
Simon
Ke'dem guerfel "Simon" snipped-for-privacy@go2.pl ihn news:bk9hjd$3jj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
AFAIK to nie można, a jeśli do mnie dochodzą dobre słuchy, to niedługo pozostanie w Polsce tylko jeden importer i wtedy Heller zacznie cenowo przypominać Hasegawę :o(
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Czesc !
Probowales w supermarketach ? Czasami sie tam pojawiaja.
Pozdrawiam Bartek
Reply to
Bartosz Piotrowski
Simon snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):
Na śląsku jest hurtownia (sprzedają też w detalu), wybór Hellera jest duży, a cenowo całkiem, całkiem..
Mają też sklep internetowy.
Agnieszka
Reply to
Charm
Ke'dem guerfel "Charm" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> ihn news:bkacie$me9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Chyba żartujesz - za Hurricane czy Skyraidera 29,58 PLN? Te modele kosztują w sklepie w Olsztynie 50% wymienionej ceny. Przypuszczam, że ich hurt jest większy, od detalu tutaj.
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Albo Kara¶ za 36 z ogonkiem (no tak z 2x cena sklepowa....)
Kiedys mi sie w makro trafily i tam cena byla naprawde sensowna (nie pamietam dokladnie, ale za Potez 63.11 zaplacilem kolo 16zl)
Reply to
AndR
Ke'dem guerfel "AndR" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl.NSP> ihn news:bkbivh$dlo$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Yyyy... w Olsztynie ten Karaś jest po 14,00 PLN.
Czasem można tam coś ciekawego ustrzelić, ale z drugiej strony w środku może być cokolwiek - ja bym się jednak bał kupować modele w supermarkecie. Wyjątkiem jest pomyłka sprzedających i sprzedaż modeli za 1/5 wartości ;o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski