Otwór w blasze 300mm

Witam szanownych grupowiczów.
Jak najtaniej i najszybciej wykonać otwór w blasze grubości 300 mm. Otwór
musi być na wylot średnica min 15mm max 50mm. Blachy ważą ok 10 ton. Jaką
maszynę zakupić do wykonywania takich otworów. otwór nie musi być
precyzyjny, chodzi o to by wypalarka CNC mogła od niego zacząć cięcie. Nie
znalazłem nigdzie wiertarki elekromagnetycznej o takim skoku, a może
zasugerujecie coś innego. Pozdrawiam
Reply to
Sabi
Loading thread data ...
W wojsku by nie było problemu. Ale może "armiejnym" dałoby się zlecić taki strzał z ładunku akumulacyjnego?
Konrad
Reply to
KA
Ty potrzebujesz dziurę zrobić a nie otwór. To upraszcza sprawę. Jak blacha leży i możesz przycisnać sobą wiertarkę wtedy wystarczy jakaś wolnoobrotowa ręczną. Mozesz to też zrobić używając najtańszego stojaka do wiertarki. Wiercisz gwintujesz 4 otwory M6 i przykręcasz stojak do płyty. Dobre chłodzenie i w trzech przejściach zrobisz fi 15. A najprościej i najszybciej lancą tlenową. Tylko strasznie dużo tlenu trzeba. Tomek
Reply to
Tomek

Site Timeline

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.