"Jaroslaw Sapula" snipped-for-privacy@lug.rybnik.pl> napisał:
Witam szczególnie serdecznie modelarza, który potrafi też napisać parę zdań z przecinkami, kropkami i bez błędów, co na tej grupie nie jest wcale takie oczywiste. Czytanie niektórych postów to męka. Przepraszam - takie skrzywienie. Żonę mam polonistkę ;-))
Ja niestety nie mam takiego alibi. Dwie dziewczyny i to już dorosłe.
Napisz, czym latasz niewirtualnie.
Nie szkodzi. Odzywaj się. Jeżeli masz pytania to są tu ludzie, którzy pomogą.
Pozdrawiam Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów
Witam wszystkich serdecznie, czytam od dłuższego czasu, teraz chcę się od
czasu do czasu uaktywnić ;)
Podobno w każdym facecie jest coś z dziecka, jak to mówią o nas kobiety.
Jeśli wziąć pod uwagę, że lubimy się bawić, to jest to z pewnością prawda.
Mamy na ogół dosyć kosztowne zabawki, poza tym dosyć niepraktyczne i
nieprzydatne w życiu codziennym. Cóż jednak zrobić, tacy jesteśmy i ja nie
jestem wyjątkiem :)
Całe szczęście, że mam 11-letniego syna, wobec czego mogę przynajmniej
spróbować wytłumaczyć żonie, że "tymi latającymi zabawkami" zajmuję się
głównie z jego powodu, aby dać chłopakowi możliwość zajęcia się czymś innym
poza grami na komputerze... Ostatnio chyba mi trochę przestała wierzyć i
podejrzewa, że to nie o hobby syna mi chodzi... - stała się bardzo
podejrzliwa ;)
Może powodem jej zachowania jest kilka drobiazgów, które zauważyła, czyli:
- zrobienie i wyposażenie warsztatu
- ślęczenie długo w internecie (niekiedy nie zdążyłem zamknąć strony i
zobaczyła że oglądam sklepy modelarskie)
- zabieranie dzieci na lotnisko (bardziej interesują je (o dziwo!) modele
niż te prawdziwe samoloty :)
- nakryła mnie ostatnio przy FMS... A co to? Ty grasz w takie gry? Nie
wiedziałam, że dziecinniejesz... Na to mój syn: Nie mamo, to taki program
treningowy do latania modelami! I sprawa się rypła...
Całe szczęście, że mam wsparcie w osobie mojej 5-letniej córki, która już
wie, że chce taki zielono-żółty samolot, który wygląda jak niegotowy (bo
przezroczysty).
Trochę się rozpisałem, szczególnie jak na pierwszy raz.
Tak na marginesie, dzisiaj zobaczyłem, że modelarski.net został zamordowany
przez jakichś dowcipnisiów, zwących się hackerami.
Pozdrawiam
Jarek
Reply to
Jaroslaw Sapula