Sklepy modelaskie w Londynie

Witam Gdzie mogę znaleźć adresy sklepów modelarskich z akcesoriami RC w centrum LONDYNU ? Szukałem w Googlach z miernym wynikiem :(

Pozdr. Irek

Reply to
Irek_K

Użytkownik Irek_K napisał:

po 20s roznych kombinacji najskuteczniejszym zestawem slow kluczowych okazal sie: rc +model +shop +london

Reply to
AlexY

dzięki , znalazłem kilka , po 2 godz. kombinacji .

Pozdr. Irek

Reply to
Irek_K

Reply to
grzeh53

oops, w centrum londynu jest dobry sklep "hobby stores" w dzielnicy camden town, szukaj na stronie

albo sprobuj kupic jakas angielska gazetke modelarska (np RCM&E) na ostatniej stronie zawsze podaja liste sklepow w calej anglii

Reply to
grzeh53