Sklepy modelarskie w Krakowie

Móg³by kto¶ podaæ adresy sklepów modelarskich w Krakowie ?
By³em ostatnio w tym na S³awkowskiej ale nie mieli zbytnio rzeczy które mnie
interesowa³y - tzn by³y ale tak szalenie drogie ¿e zrezygnowa³em .
Noldor
Reply to
Noldor
hohoho!!! Kolego! Akurat trafiles tam, gdzie modelarze mowia dobranoc;) Tam sie chodzi ogladac, tylko:) Ceny zaporowe, pomoc (od panow, bo panie sa mile!) niewielka...
Polecam:
GPhobby - Zaczarowane Kolo 5a
- gdzies kolo Krakchemii. nie bylem, ale ponoc ok. Model hobby, czy jakos tak. Rog Dietla i Starowislnej. Ale wybor znikomy. Za to duzo stuffu do dioram.
Pzdr, Pavvel
Reply to
nomail
Trzabylo matke z domu wyrzucic;)
Daleka. Jak byli w Hucie, to bylo tam fajnie.
Producent? Bo ja kupilem Hase za prawie 5 razy wiecej... Chyba, ze nie mowimy o F-14;))
Wszystko na stronie WWW. Dojedziesz wszystkim, co jedzie do Bronowic. Wysiadasz przy petli 24 i cwalujesz w poprzek ulicy. Sa tam takie fajne bloki, ktore zachodzisz od tylu. Na www jest mapka.
Nie wiem, nie bylem tam jeszcze:)
Czeste zjawisko. ale obsluga mila:)
I na to rada. 1. celujesz jakis model 2. zapytowywujesz na p.r.m. o ten model - czy warto. 3. dostajesz odpowiedz 4. Piszesz do sklepu i zamawiasz. W tej kwestii polecam Martole. Daniel Ci doradzi, pomoze, a Ty bedziesz zadowolony. Ja jestem;)
A zeby Ci udowodnic, to kupowalem u Daniela P-51D z Tamiyi razem z detailsetem Airesa, a ani jednego, ani drugiego nei widzialem na oczy;)
Pzdr, Pavvel
Reply to
nomail
Daj matce klapsa i juz moja to sie pytała czy moze posprzatac :)
----- Original Message ----- From: "Noldor" snipped-for-privacy@o2.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, August 07, 2003 10:00 PM Subject: Re: Sklepy modelarskie w Krakowie
Reply to
Major
U¿ytkownik "Major" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:000f01c35d20$be204b70$0200a8c0@PCHOME...
ehm.... mia³em wtedy jakie¶ 16 lat .. po kilku razach ja ju¿ sprz±ta³em ale niewiele by³o ju¿ czego
poza tym i tak po³owa rozleciala sie dlatego ¿e klei pu¶ci³ - po prostu stoi sobie toto na szawce a tu w pewnym momencie buch - wszystkie kó³ka odpad³y :/
Reply to
Noldor
U¿ytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... [ciach]
jest jeden problem - dla mnie model za 100 z³ tro ju¿ jest wiêkszy wydatek szczególnie ¿e przy mojej rodzinie nie wytrzyma d³ugo
Reply to
Noldor
Jest jeden BARDZO DOBRY SKLEP i sprzedawca to modelarz z prawdziwego zdarzenia. Wystawia swoje modele na konkursach. Sklep jest przy ulicy Anieli Krzywoñ, numeru nie pamiêtam. To jest w pobli¿u Krakchemii, a ten mój kolega to Wojtek Styrna :). Jest tam mnóstwo wszystkiego i sprzedawca kompetentny. Jeszcze jak byli¶my w podstawówce to ju¿ budowa³ dioramy na drzwiczkach z szafek :-))))
Pozdrawiam Wojtek z Krakowa
Reply to
Wojtek M.
No có¿. Musze uczciwie przyznaæ, ¿e kilka z³otych w cenie modelu nie robi mi ró¿nicy. Nie jestem fanem gonienia za super okazjami na drugi koniec miasta ¿eby te pare z³otych "zaoszczêdziæ" (trac±c cenny dla mnie czas i ponosz±c koszty przejazdu które rekompensuj± ni¿sze ceny w sklepie). Jest normaln± rzecz±, ¿e sklepy w centrach miast maja wiêksze ceny ni¿ na obrze¿ach. Ja jestem zadowolony z gwarancji na model jak± zapewnili mi w³a¶ciciele sklepu. Poza tym, historia kiedy to Phantom mia³ filiê na Handlowym nie jest taka odleg³a. Czy Krakusy pamiêtaj± przyczepê kampingow± stoj±c± przy przystanku autobusowym na Kleparzu? Wolê pisaæ o pozytywach, ale trzeba pamiêtaæ, ¿e najlepiej porównaæ oferty samemu, bo co dobre dla jednego mo¿e nie byæ takie dobre dla drugiego. Problemem chyba we wszystkich sklepach jest zbyt "handlowe" podej¶cie do klienta. Du¿± pomoc± dla kupuj±cych jest niew±tpliwie internet. To takie niby prawdy oczywiste.
Pozdrawiam Irek Misiak
Reply to
Irek
To zalezy, gdzie sie lezy:) Dla mnie akurat jazda 10 minut dluzej 24-ka nie robi problemu. Bilet mnie kosztuje tyle samo, a jak mam czas - to ide z cetrum na piechote. A ceny w Phantomie sa mocno wyzsze.... Ten sam model u nich kosztuje 120, a gdzie indziej 99, lub 95zl. To jest roznica. Za to mam kilka farb, blache, albo cos.
BTW, mnie tez stac na przeplacanie 20, 30 zl na modelu. Ale nie interesuje mnie to.
Jest normalną
ok, zgoda. Ale ta roznica niech bedzie akceptowalna. Dla mnie nie jest. I nie tylko dla mnie. Poza tym jest wazny caloksztalt. Na spotkaniach krakowskich wyszlo, ze jakos nkt nie pala do nich sympatia:(
Ja
Kazdy szanujacy sie sklep da Ci cos takiego (mam nadzieje;) ). A mnie phantom obrzydl, jak jeden z panow tomem wszewiedzacej sowy z kubusia puchatka pouczal mnie, ze pedzel, to ja sobie moge wsadzic w d..., ze tak powiem. Prawie ze jak znany i lubiany "miszcz";) Dzieki. Jak ide do GP, to siedze tam godzine. Zdarzalo sie i duzo dluzej. I az zal wychodzic;)))
Nie mowilem o historii kopalnej;))))))
A na serio, to juz dooooobrych paare lat...
Otoz to. Pzdr, Pavvel
Reply to
nomail
Moze jestes nie tylko znanym, ale lubianym (tzn kupujacym:) ) klientem;)
No coz, kazdy ma swoje subiektywne odczucia, jak wszeedzie.
Swoje uwagi krytyczne prześlę na priv.
Oki, czekam:)
Uważam
Jak najbardziej:) Szczerze, ciesze sie, ze sa zadowoleni klienci phantoma, bo i tak modelarskich jest jak na lekarstwo...
Coz, w phantomie bylem obslgiwany (powtarzam, przez panow) najgorzej ze wszystkich sklepow modelarskich. Raz podobnie bylo w gdansku na dworcu - facet mnie opieprzyl, ja jego i na tym sie skonczyla moja przygoda z tym kramem, to tak BTW:)
Poza tym, phantom ma jeszcze jedna wade - duzy ruch;))) Nie mozna sie skupic, pogadac ze sprzedawca, bo ciagle ktos cos chce. Nawet jak ich tam jest troje/czworo.
A na koniec, to bylbym bardzo szczesliwy, gdybym mogl kiedys powiedziec, ze moje zale na phantom to juz przeszlosc - zdecydowanie czesciej jestem na rynku, niz w Bronowicach:) A w Pancerce to nigdy jeszcze nie bylem - zpelnie nie po drodze. Choc gdybym tam dostal 50% rabatu, to bym tam zamieszkal;)
Pzdr, Pavvel
Reply to
nomail
...bylem w Pancerce, widzialem, jest OK, Anieli Krzywon... aaa...., cholera tez numeru nie pamietam , ale wysiadasz na przystanku autobusowym i idziesz w kierunku przejscia dla pieszych, w kierunku Krakchemii, od przystanku to jest moze 5-7metrow i pierwsza uliczka w lewo, nast.jakies 50 metrow, po lewej stronie w domku jednorodzinnym... fajny sklepik- masz dostep do pudelek jak do bombonierek w supermarkecie, no tylko ze tam nie wolno tych pudelek otwierac, w Pancerce wszytko mozesz wziac do lapki, no, prawie wszystko:). Taniej sprobuj pod Hala Tragowa -Plac Grzegorzecki w kazda niedziele- ostatnio ktos sie pojawil z gora modeli w cenach calkiem, calkiem, ale ktos sprzedawcow "popsul" , tak ze np. ja juz taniej nie kupilem lotniczej literatury ktorej szukam[Wlochy/Japonia/ZSRR/]:(( Moze Tobie uda sie z modelami, -w sumie sporo modeli ale dla mnie tam nic nie ma. Probuj!POW! jacek U¿ytkownik "Wojtek M." snipped-for-privacy@tenbit.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bgue05$oi8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
kompetentny.
Reply to
tybel
Zaiste!! co prawda w moim przypadku niemal każdy jest expertem ;) ale profesjonalistę od razu poznać. Polecam do tego duży wybór wszystkiego włącznie z literaturą i profesjonalną obsługą.
pozdrawiam,
Tomasz (tomiiRC)
Reply to
tomii