Sklepy internetowe i nietylko - opinie

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami odnośnie modelarskich sklepów netowych (i nie tylko) w których ostatnio robiłem zakupy.
I tak:
http://www.modelemax.pl/ - Tu kupiłem dwa symulatory lotu pod USB. Zamówienie zostało potwierdzone bardzo szybko, dobra informacja o przyjęciu zamówienia i wysyłce. Nie wiem jak jest z modelami/częściami ale z symulatorem poszło bardzo gładko i szybko. POLECAM.
Sklep Łódź Piotrkowska 286 - Kupiłem model. Obsługa poziom umiarkowany. W modelu brak było gumy modelarskiej do przymocowania skrzydeł. Ponieważ nie jestem z Łodzi zadzwoniłem do tego sklepu i poprosiłem o dosłanie brakującej gumy modelarskiej. Sprzedawca poinformował mnie, że towar zostanie wysłany w środę 27 lutego. Dziś jest 6 marzec przesyłki nadal nie ma. Nie znoszę jak ktoś coś obiecuje i nie dotrzymuje słowa.
http://sklep.modelarnia.pl/index.php?d=kontakt - Kupiłem Sky Lady II. Info o wpłynięciu zamówienia przyszło bardzo szybko. Towar wysłany po dwóch dniach z przeprosinami za opóźnienie. Wszystko odbyło się szybko i profesjonalnie. Model niestety dodarł uszkodzony (prawdopodobnie z winy przewoźnika). Czekam na odpowiedź, ze sklepu co można zrobić w tej sprawie. SKLEP POLECAM.
http://www.modele.sklep.pl/ - Kupiłem heli Walkera i kilka drobiazgów. Heli przyszedł bardzo szybko jednak jedno serwo było uszkodzone. Po telefonicznym kontakcie odesłałem serwo i zamówiłem oprócz tego dwa zapasowe (są kiepskie, ale niedrogie). Na serwa czekałem przeszło tydzień. Po kilku telefonach wreszcie wysłali. Co do uszkodzonego serwa brak wieści i brak mi już zdrowia by znów dzwonić. W ostatnią sobotę zamówiłem kilka drobiazgów które net pokazywał, że mają na stanie więc założyłem że nie będzie czekania. Znów pomyłka. Kasa z konta zeszła od razu (płaciłem kartą) jednak przesyłki brak. Brak potwierdzenia zamówienia e-mailem. Nie odpowiadają na e-maile. Po monicie telefonicznym w środę 5 lutego zostałem (grzecznie nie powiem) poinformowany, że moje zamówienie spokojnie czeka na swoją kolej. Kiedy ta kolej nadejdzie nie potrafili powiedzieć. Znów pełna frustracja. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO SKLEPU JEŻELI KTOŚ NIE CHCE CZEKAĆ WIEKAMI ZA PRZESYŁKĄ. Jak wspomniałem w rozmowie telefonicznej obsługa jest miła jednak co z tego jak na przesyłkę czeka się wiekami.
Napisałem ten post by pomóc innym w podejmowaniu decyzji które sklepy można polecić, a które nie koniecznie. Oczywiście mogłem mieć po prostu pecha, ale na to bym nie liczył. Jeśli ktoś ma podobne doświadczenia z innymi sklepami netowymi i nie tylko to niech się z nami podzieli.
Pozdrawiam,
Greg