RWD-5 doskonaly model dla poczatkujacych i nie tylko

Witajcie

Nasz klubowy kolega Skazoo zamiescil wlasnie dokladny plan i opis budowy modelu opartego na ksztaltach RWD-5

Model mozna zbudowac bardzo niewielkim kosztem (depron, oryginal lata na 400 z przekladnia, pakiecie 8xKAN i 2 najtanszych serwach standardowych za 4,95 euro/szt.) a lata naprawde bardzo ladnie.

Chetnych do budowy zapraszamy na forum:

wzory do wykrojenia depronu:

tak, aby Koledzy z mniejszych osrodkow mogli wydrukowac sobie plan na normalnej drukarce

opis budowy:

watek dyskusyjny:

Skazoo!!!

Pozdrawiam serdecznie

Alex

Reply to
rcflight
Skazoo Bemowo RC
Reply to
Skazoo Bemowo RC

Cześć wszystkim. Jestem nowicjuszem na tym forum. Mam pytanko i prośbę. Nie znalazło by sie gdzieś wersja tego pliku nieposzatkowana na formatki A4? Akurat ja mam gdzie drukować wieli format i klejenie A4 nie uśmiecha mi sie wcale.

Pozdrawiam Bartosz

Reply to
Bartosz
Reply to
Skazoo Bemowo RC

Wielkie dzięki Bartosz

Reply to
Bartosz

Jako, że nie chciało mi sie plotować na papierze a potem wycinać przerobiłem i dałem na ploter tnący...

Pozdrawiam Bartosz

Reply to
Bartosz