Dziwolągi latające i nie tylko RC

Kto zna jakieś linki z dziwnymi ,nietypowymi nowatorskimi modelami
latających RC
Reply to
Irc
Witaj
Mozesz zobaczyc czym lataja niektorzy koledzy z mojego berlinskiego klubu:
idz najpierw na
potem kliknij "Galerien" a potem "Experimental"
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Użytkownik "Irc" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bs808i$85o$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Widziałem gdzieś jakis sklep internetowy, w którym były do kupienia latające kosiarki, czołgi i samochody F1 :) powaznie... wszystko ze śmigłami i RC :) jak odnajdę adres to podeślę
Piotr
Reply to
Mrufek
Kosiarka mnie "rozwaliła" na łopatki - dobre dobre !!
Gryzon
Reply to
Tomek P
Witam
"Irc" snipped-for-privacy@wp.pl napisał:
Zajżyj tutaj
Trzeba wejść na wszystkie możliwe podstrony!. Całkowicie odjechane konstrukcje m.in. z napędem elektrohydrodynamicznym (EHD). Przy okazji - czy ktoś mógłby to chociaż z grubsza przetłumaczyć i napisać jak to działa?
Pozdrawiam
Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów
Wiatj,
Bardzo podoba mi się latadło o nazwie "Lifter". Szkoda tylko, że potrzeba generatora wys. napięcia :-(
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
A ja sądzę, że generator wysokiego napiecia nie byłby problemem. Można wykorzystać transformatory w.cz. z telewizorów, powielacze lub rezonatory Tesli (dla prawdziwych samobójców ;) )
Reply to
Michał
A widzieliście to latające dwumetrowe "skrzydełko" napędzane czterema silnikami elektrycznymi (makieta XB-35 z 1943r)???
Reply to
Piotr Konopka
Ha - pogrzebałem troche po tej stronie - sporo natchnienia dla szalonego modelarza! A czy to coś Wam przypomina ???
śli po pięciu minutach nic Wam nie przyjdzie do głowy to zajrzyjcie tu:
Piotr Konopka
No dobra - widzę, że skorzystałeś ze ściągi ;) A w takim razie co to za urządzenie na pierwszym zdjęciu (już bez filmowych skojarzeń) ?
Reply to
Piotr Konopka
WItaj,
Ja zgadłem po części: byłem pewien, że to coś szwabskiego z 2 w. światowej, co jak na modelarza nie-plastikowca wcale dobry wynik!!!
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Oglądając Indianę Jonesa też myślałem, że to - na pewno stylizowany - ale jakiś niemiecki wynalazek. A tymczasem to całkiem amerykański Northrop N-1M z 1940 roku. Tutaj zdjęcie następcy tego prototypu tym razem już w locie (N-9M 1943r):
Piotr Konopka