a za granicą:

to tylko kropla w morzu...

Pozdrawiam, Szymon Bartuś

Reply to
Szymon
Reply to
Jan Słupicki

Cześć.

Arthobby odradzam wysyłkowo -jak słyszałem wielokrotnie -i raz przerzyłem bywają problemy z paczkami -coś często paczki wysyłane z tego sklepu gina na poczcie... -lub przychodzą okradzione... -zakup ososobisty to sprawa znacznie pewniejsza.

Latacz

Reply to
latacz

Jakbys nie tylko znalazl, ale takze przeczytal, to bys nie zadawal tego pytania....

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Jan Slupicki wrote: .......

Widzisz - ta stroniczka powstala m.in. po to, zeby poczatkujacy nie zawracali glowy trywialnymi pytaniami. W Polsce jest tak naprawde gora

10 sieciowych sklepow z wyposazeniem latajacych RC. Ich znalezienie osobie umiejacej czytac i wlaczyc komputer zajmuje ok. 15 minut. Na swojej stronie umiescielem linki do najpopularniejszych sklepow oraz link do najwazniejszej ze stron czyli PWM. Tak wiec nadal uwazam, ze nie skorzystales z zawartosci strony. Kto pyta nie bladzi - to prawda, ale kto zadaje trywialne pytania bez samodzielnego przeszukania sieci oglada bocznice ;-).
Reply to
Krzysztof J. Choroszko