Terminy zawodów modeli latajacych (i nie tylko)- kiedy?

Szanowna Grupo!
Pomóżcie mnie, a przy okazji Sobie. O co chodzi?
Od dłuższego czasu przychodzi do mnie masa ludzi (czasami osobiści, czasami
wirtualnie) z pytaniem:
- Marek kiedy są jakieś zawody makiet (akrobacja, na uwięzi itp.) w .....(
miejsowość).
Jeśli akurat mam jaies info to podaje, najcześciej jednak moge tylko rozłożyć
rączki i odesłać na Grupę, czy też Stronę PWM. jednak przydało bysie miec cały
kalendarz- więc może coś z tym zrobimy?
Poddaje pomysł - pełny kalendzaz imprez w JEDNYM MIEJSCU np.na PMW, pod pręgież
otwartej dyskusji - co o tym sądzicie?
Pozdrawiam
Marek Chmiel
PS.
Jeśli ktoś ma takie zestawienia gotowe - proszę podesłać na priv.
Z góry dziękuję
M.
Reply to
IAN_Editor
Użytkownik "IAN_Editor" <ian snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Tu jest coś ogólnie:
kalendarz na ten rok:
ą też inne imprezy organizowane poza AP.
Pozdrawiam Andrzej Grodzki Warszawa
Reply to
Andrzej
Wiem , że 15-16 .05 jest impreza w Brzegu (lotnisko Skarbimierz) II Zlot Szybowców i Samolotów Dużej Skali , oraz Piknik Modelarski. Pozdrawiam!! Radosław Oleksy snipped-for-privacy@op.pl

olpen
Użytkownik snipped-for-privacy@ol-pen.ow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
oraz w tych samych dniach w Morzychnie (k/Dąbrowy Tarnowskiej) I Ogólnopolskie zawody modeli w klasie F3K (HLG/DLG - szybowce RC rzucane z ręki, także w stylu "dyskobola") oraz równolegle w klasie F5B do Pucharu Polski (modele z napędem elektrycznym, konkurencja prędkościowa i długotrwałości w jednym locie) - o czym było poniżej i powyżej. click on the sig ;-)
Reply to
Renart F.