aparatury acoms

Witam
co sądzicie o aparaturach wirmy ACOMS????
na allegro widziałem taką za 350 zł a w zestawie ndajnik odbiornik
i 3 serwa standard. Opłaca się ją kupić ma 4 kanały ma zasieg 1 km
link do niej :
link do aukcji innej aparatury ale tego samego typu ja mam upatrzoną taką
samą tylko że z 3 serwami ale to dopiero w czerwcu jak się zdecyduje.
pozdrawiam Irek
P.S. Czy gdy ją już kupie (jeśli kupię) to czy nie będzie problemów z wymianą
np. serw czy innych rzeczy?? czy można do niej podpiąć np. micro serwa
Hiteca??
Reply to
Irek
tak±