aparatury acoms

Witam co sądzicie o aparaturach wirmy ACOMS???? na allegro widziałem taką za 350 zł a w zestawie ndajnik odbiornik i 3 serwa standard. Opłaca się ją kupić ma 4 kanały ma zasieg 1 km link do niej :

link do aukcji innej aparatury ale tego samego typu ja mam upatrzoną taką samą tylko że z 3 serwami ale to dopiero w czerwcu jak się zdecyduje. pozdrawiam Irek

P.S. Czy gdy ją już kupie (jeśli kupię) to czy nie będzie problemów z wymianą np. serw czy innych rzeczy?? czy można do niej podpiąć np. micro serwa Hiteca??

Reply to
Irek

a wiecie coś więcej??

Reply to