Zerknijcie na Allegro :)))

Witam serdecznie:))) Fani plastikowców (japończyków) zerknijcie na Allegro. Prawdziwa uczta dla smakoszy i ceny w miare rozsadne. Brać,wybierać.Do koloru do wyboru.

Reply to
Andrzej

Leniwy z natury jestem. Moze link bys rzucil?:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Zerknij na kategorie modelarstwo - lotnictwo. Przeciez nie podam Ci ponad 20 linkow ;) Pozdrawiam Andrzej

Reply to
Andrzej

No tak:) Myslalem o linku do strony pokazujacej wszystkie Twoje aukcje:D

Ok ,znajde sobie;P

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

:D (heh, nie wiem jak wyglada usmieszek z wyszczeronymi zebami:) ) W sumie...To masz calkowita racje. To nie mnie zalezy na sprzeedazy:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Witam porannie:) Jak mi sie wydaje zaszło pewne nieporozumienie. Nie jestem sprzedawca tych modeli. Zauwazylem tylko,że wystawione zostały modele które na codzień nie bywaja na aukcjach a i ceny sa atrakcyjne (prosze sobie porownac np z Martola). Chcialłem sie podzielić dobra wiadomościa ale jak widze została ona odebrana całkowicie opacznie. Modeli jest wystawionych ponad trzydziesci (z japonczyków) co na allegro jest unikatem,wiec wystawianie linkow moim zdaniem sie mija z celem. Jako,ze kolegom nie podobalo sie moje powiadomienie o zauwazeniu wystawienia tych modeli to proponuje zebyscie sobie odpuscili kupno na allegro i poszli kupowac do sklepow.Tam np za H6K5 Mavis zaplacicie ponad 200zl gdzie ktos na allegro chce tylko 125zl. Pozdrawiam :))) Andrzej

Reply to
andrzej_66

No i to wiele wyjasnia!:) Tego brakowalo w pierwszej informacji. :) Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel