Zerknijcie na Allegro :)))

Witam serdecznie:)))
Fani plastikowców (japończyków) zerknijcie na Allegro.
Prawdziwa uczta dla smakoszy i ceny w miare rozsadne.
Brać,wybierać.Do koloru do wyboru.
Reply to
Andrzej
Leniwy z natury jestem. Moze link bys rzucil?:)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Zerknij na kategorie modelarstwo - lotnictwo. Przeciez nie podam Ci ponad 20 linkow ;) Pozdrawiam Andrzej
Reply to
Andrzej
No tak:) Myslalem o linku do strony pokazujacej wszystkie Twoje aukcje:D
Ok ,znajde sobie;P
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Ja bym nawet nie szukal. To facet chce sprzedac, ma czas na napisanie kilku postów na grupe a nie ma czasu na podanie linku/linków do swojich aukcji??!! Na "Modelarstwo->Lotnictwo" jest akurat 350 artykulów - mam przeszukiwac wszystkie by znalezc wlasnie JEGO aukcje?? Miej do siebie troche szacunku Pavvel - olej to. ;)) PZDR@dek
:D (heh, nie wiem jak wyglada usmieszek z wyszczeronymi zebami:) ) W sumie...To masz calkowita racje. To nie mnie zalezy na sprzeedazy:)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Witam porannie:) Jak mi sie wydaje zaszło pewne nieporozumienie. Nie jestem sprzedawca tych modeli. Zauwazylem tylko,że wystawione zostały modele które na codzień nie bywaja na aukcjach a i ceny sa atrakcyjne (prosze sobie porownac np z Martola). Chcialłem sie podzielić dobra wiadomościa ale jak widze została ona odebrana całkowicie opacznie. Modeli jest wystawionych ponad trzydziesci (z japonczyków) co na allegro jest unikatem,wiec wystawianie linkow moim zdaniem sie mija z celem. Jako,ze kolegom nie podobalo sie moje powiadomienie o zauwazeniu wystawienia tych modeli to proponuje zebyscie sobie odpuscili kupno na allegro i poszli kupowac do sklepow.Tam np za H6K5 Mavis zaplacicie ponad 200zl gdzie ktos na allegro chce tylko 125zl. Pozdrawiam :))) Andrzej
Reply to
andrzej_66
No i to wiele wyjasnia!:) Tego brakowalo w pierwszej informacji. :) Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel