Co sądzicie o sklepie HANGAR ?

Witam!

Jestem na początku drogi w zabawie z modelarstwem RC i znalazłem sklep w internecie

Co o nim sądzicie ?

Czy mają tu "dobre ceny",a może można się "potargować" ;-)) Jak z wysyłką ? Jak z oczekiwaniem na złożone zamówienie ? Paczki dobrze zapakowane i zabezpieczone ?

(Ostatnio Poczta Polska uszkodziła mi paczke z Kyuosho Trainera 40 ... wole chuchać na zimne ...)

Interesuje mnie stamtąd silnik OS MAX 40 LA i odbiornik R114F z kwarcem Futaby ( mam Futabe T9CAP). Co o sądzicie o włożeniu tego do Kyuosho Trainera 40 ?

Czekam na opinie ;-)

Pozdrawiam Marek

Reply to
Marek

Witam! Sprowadzałem od nich silniki spalinowe ASP i li-pole Wszystko było w najlepszym porządku. Ceny tego co kupowałem najniższe jakie znalazłem. Pozdrawiam Jerzy

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Jerzy Manarczyk

... a ja juz miesiac czekam na przesylke :((( i zaczynam byc lekko poirytowany

A.G.

Reply to
Adam

Witam! Ja jestem zadowolony. Niskie ceny, szybka dostawa, towar pierwsza klasa (placilem przelewem). Pzdr Robi

Reply to
Robi

Nie mam w tej chwili czasu żeby swoje przygody z tym sklepem szerzej opisać (uczynię to wieczorem). Radzę jednak wystrzegać się zakupów w nim. Właściciel tegoż sklepu kazał sobie z góry zapłacić należność za zamówiony towar (co uczyniłem w październiku ubiegłego roku) i do tej pory nie zrealizował zamówienia. Oszukiwał mnie co do dat wysyłki zamówienia, po zapłaceniu zmieniał ceny zamówionego towaru. Gdy skończyła się moja cierpliwość posunął się nawet do gróźb. Zwrotu zapłaconej kasy muszę dochodzić na drodze sądowej.

Ryszard Brodnicki

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Ryszard B.

Ja natomiast zamówiłem u nich częśći do ECO 8 i zrobiłem wpłate na konto, po czym po 2 tygodniach listonosz doręczył mi awizo na paczke która znalazła się w urzędzie celnym, do zapłaty miałem 22% Vatu i koszta maipulacyjne. O tym że paczka ma przyjść z zagranicy nikt mie o tym nie powiadomił , a gdyby to wolał bym sam zamówić a nie przez pośrednika który wżiął sobie procencik. Tak więc nigdy u nich więcej nie zamówie i radze przedpłat nie dokonywać.........

Reply to
STEFAN

Po wypowiedziach Ryszarda B i STEFANA to wlos na glowie staje. I pomyslec ze kiedys malo co tam nie zrobilem zakupow. Teraz nawet nie bede zagladal na stronke. Jesli chodzi o akcesoria do Futaby i silniki OSMAX to Ja polecalbym WIMAREX. Kupowalem u nich silnik i nie bezposrednio model. Wszystko OK. Powiem wiecej, model bralem przez posrednika (sklep w trójmieście) a odbierala go dla mnie osoba trzecia zupelnie nie majaca kontaktu z modelartswem, wiec nie zagladala do pudla. W domu po otwarciu okazalo sie iz mimo braku sladow wgniecen na kartonie jedno skrzydlo bylo czesciowo zmiazdzone. Lokalny sprzedawca nie za brdzo poczuwal sie do szybkiego zalatwienia sprawy, a Pan z Wimarexu w czasie rozmowy telefonicznej sam zaproponowal ze podesle nowe skrzydla. Gdyby nie jego uprzejmosc pewnie dlugo bym czekal na skompletowanie modelu...To dobry przyklad ze sa jeszcze porzadni sprzedawcy...

Michal

Reply to
Gelerth

Widze ze mialem niemale szczescie. Pzdr Robi

Reply to
Robi

WItaj,

Czy Li-poly w cenie 76zł za ogniwo E-tec 1200mAh to na pewno najniższa cena, jaką można było znaleźć? Chyba słabo szukałeś!

Patrz lepiej tu:

Przesyłka idzie w tydzień do Polski i kosztuje 2,5$ do każdego miejsca na świecie. Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele. A sklep jest w Japoni. Poza tym porównaj sobie asortymenty obu sklepów ;-). Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele.

Wracając do cen Li-poly, to tam TAKIE SAMO OGNIWO kosztuje 11.45$ / sztukę.

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

WITAM jESTEM WŁASCICIELEM STRONY HANGAR I PUBLICZNIE OŚWIADCZAM ŻE NIGDY NIE DOKONYWAŁEM ZADNYCH TRANSAKCJI Z TYM PANEM. TO ZWYKŁY OSZUST!!! WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA SĄ REALIZOWANE SPRAWNIE I BEZ PROBLEMÓW, JEZELI JAKIEKOLWIEK PROBLEMY MOGĄ WYSTĄPIĆ WTEDY KLIENT JEST NATYCHMIAST INFORMOWANY!!!

KOLEJNE DZIAŁANIA KONKURENCJI!!!

Reply to
modelexpert

po

Witajcie

no i mamy teraz konflikt 2 Kolegow, z ktorych zaden nie raczy (a moz brak mu odwagi) sie podpisac!! Brawo!!!

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Witam ponownie !

No i dostałem odpowiedź ... nie sądziłem że aż tak przerażającą ! ! !

Pragnę podziękować osobom które były na tyle uprzejme że odpowiedziały mi na moje pytanie i to nie tylko na forum, ale równiez na priva ... Nie chcą pisać na forum, boją się o swoje zamówenia ;-( czy uda im się je w końcu "zakończyć".

Po takich wiadomościach to się odechciewa całkowicie zakupów w sieci ! ! ! Z dala sie trzeba trzymać od robienia zakupów w Hangarze !

Dziwię się że do tej pory, a troszkę już sledzę grupę, nikt z pokrzwdzonych (Adam A.G, Ryszard B., Stefan i inni którzy napisali mi na priva) nie opisali tego wcześniej na grupie ! toż to dopiero wierzchołek góry lodowej ! ! !

No to by było na tyle, zastanawiam się (jak juz napisałem wyżej), czy nie taniej i bezpieczniej będzie wsiąść w samochód i zrobić wypad do W-wy, czy gdzieś indziej i osobiście zrobić zakupy !

Z moich "ulubionych"

już definitywnie wyleciał ! ! !

Pozdrawiam i mimo wszystko życzę udanych zakupów (byle nie w Hangarze)

Marek.

Reply to
Marek

Witajcie

Dlatego juz dawno w wypowiedzi pt. "Potega Internetu" proponowalem publiczne dzielenie sie doswiadczeniami z roznych sklepow, aby w ten sposob wyeliminowac kombinatorow i tych, ktorzy nie zauwazyli ze czasy troche sie zmienily. Problem polega troche na wiarygodnosci wypowiedzi, zamieszczanych pod pseudonimami przez kompletnie anonimowe osoby.

Nie poddawaj sie :-) moze sa sklepy calkowicie OK (ja np. mialem same pozytywne doswiadcznia z Riku, ale nie bylo tego duzo)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Miałem jednego ASP'a i nie dał mi powodów do radości :( W moim skończyła się kompresja po ok 40 minutach pracy. Po wizualnych oględzinach stwierdziłem że odpadł chrom z powierzchni cylindra, na bloku był też napis "made in china" Może silniki które nie mają takiego napisu są lepsze jakościowo - tego nie wiem, ale wiem że takich problemów nie miałem z Webrą, OS-MAX'em, COX'em. Więc lepiej nie sugerować się ceną przy zakupie silników a opinia innych, naprawdę szkoda pieniędzy i nerwów.

A może to ja trafiłem na bubla, zbuntowany silnik który zrzucał chrom na wiosnę :) Czy u Was - Właściciele ASP'ów były jakieś problemy z tymi silnikami ? Pozdrawiam Niedzwiedz100

Reply to
Nidzwiedz100

Rowniez zamawialem w Riku kilka razy i jestem zadowolony, z tego co wiem modelmaking tez jest ok.

Gumis

Reply to
gumis2001

Dobry wieczór!! Tak , przepraszam że się poprzednio nie podpisałem. Właśćiciel firmy Hangar napisał mi na priva , traktując mnie od oszustów i mitomanów, także jeśli ktoś ma jakies reklamacje niech od razu pójdzie do lekarza że ma myśli urojone. No nie wiem czy zdaje sobie sprawe w jakim jest położeniu mając taką działalnośc ,przez chwile sobie wyobrażam sytuacje gdyby w sklepie modelarskim (nie wirtualnym) przy kilkudziesięciu klientach sprzedawca obrażił klienta traktując go w ten sposób , ilu klientów zdecyduje się na zakupy. To jest właśnie powód dlaczego niektóre sklepy modelarskie we Polsce umierają . Chyba lepiej się wybrać do większego miasta i samemu się wykłucać o swoje.....

Pozdrawiam Stefan Grzempowski

Reply to
stefan

Z glebin modelarni ...

S> WItaj,

S> Czy Li-poly w cenie 76zł za ogniwo E-tec 1200mAh to na pewno najniższa cena, S> jaką można było znaleźć? S> Chyba słabo szukałeś!

S> Patrz lepiej tu:

S> Przesyłka idzie w tydzień do Polski i kosztuje 2,5$ do każdego miejsca na S> świecie. S> Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele. S> A sklep jest w Japoni. S> Poza tym porównaj sobie asortymenty obu sklepów ;-). S> Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele.

S> Wracając do cen Li-poly, to tam TAKIE SAMO OGNIWO kosztuje 11.45$ / sztukę.

> [...]

A jak jest z zaplata za towar? W jakiej formie kaza sobie placic?

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Witaj Stefanie

Jesli jest tylko cien podejrzenia, ze wyklocanie sie o swoje bedzie konieczne to natychmiast glosuj nogami. Czasy NAPRAWDE sie zmienily, tylko trzeba z tego skorzystac!!

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Dostałem od Marka i paru innych "Grupowiczów" koleżeńską reprymendę, że takie informacje o jakich pisałem w swoim wcześniejszym newsie zatajam przed społecznością modelarską działając tym samym na szkodę szerokiego i szanownego grona modelarzy

Czuję się zobowiązany zatem wypowiedzieć szerzej.

Raczej nie zaliczam się już do grupy wiekowej zwaną młodzieżą, która swoje modelarskie, ograniczone finansowo, zakupy okupuje szeregiem wyrzeczeń i dla której spotkanie z oszustem oferującym zakupy internetowe jest zakończeniem przygody z modelarstwem na długi czas. Jednak i ja wydatki związane ze swoim hobby okupuję ciężką i odpowiedzialną pracą zatem niełatwo mi się pogodzić się z oszukańczymi praktykami kogokolwiek chcącego mnie w ten czy inny sposób naciągnąć.

Jako dr nauk prawnych i praktykujący prawnik świadom odpowiedzialności za swoje słowa zaznaczę, że nie mam zamiaru żadnej osobie, publicznie, przypisać postępowania lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, jedynie w odpowiedzi na zapytanie Kolegi Modelarza opiszę co mi się przytrafiło i czym się skończyło.

Zatem gdzieś tam w październiku ubiegłego roku natknąłem się na witrynę modelarską sklepu HANGAR prowadzonego przez p. Przemysława Busza z Kielc.

Z uwagi na atrakcyjność oferty na stronie WWW, tak co do zakresu jak i cen oraz terminów realizacji zamówień (zamówienia złożone do środy realizujemy w tym samym tygodniu) zdecydowałem zamówić u niego towaru w sumie za kwotę blisko 3.000 zł.

Oczywiście przy tym rozmiarze zamówienia p. Busz oferował przesyłki na swój koszt, pakietowanie akku na swój koszt jak i jakieś odpusty cenowe złożone w pisemnej ofercie handlowej.

Z korespondencji i rozmów telefonicznych z p. Buszem wynikało, że z uwagi na rozmiar swojej działalności nie jest w stanie z własnych środków realizować zamówień i wymaga zapłaty cen ustalonych do konkretnego zamówienia, z góry.

No cóż, młodych, prężnych przedsiębiorców należy zrozumieć i nie podkładać im nogi na starcie - zapłaciłem uzgodnioną kwotę na wskazane konto bankowe (wspomnę, że ostatnią kwotę zapłaciłem na początku listopada ubr). No i skończyła się bajka.

Najpierw, wbrew zapewnieniom mojego banku, długo, długo kasa nie wpływała na konto p. Busza, później zaczęły się problemy z dostawcami p. Busza. Po każdą śrubkę musiał jechać do Niemiec. A tam hurtownie pozamykane - majówki sobie urządziły. Później dostawałem nie to co zamówiłem i musiałem odsyłać do HANGARU.

Nie zważając na powyższe symptomy, o ironio w moim fachu, zamówiłem u p. Busza aparaturę Futaba F9CAP wpłacając na jego konto bankowe kwotę 1.550 zł uzgodnioną telefonicznie. Za tą cenę miałem dostać cały kpl aparatury w oryginalnym opakowaniu bez serw i odbiornika za to z dwoma kwarcami do nadajnika i odbiornika na kanały serwisowe tzn. pow. 80 wraz z gwarancją sklepu HANGAR na 6 m-cy.

Chcąc być dokładnym musiałbym długo liczyć ile kosztowały mnie rozmowy do p. Busza w sprawie tej aparatury, nie wspomnę ile się najeździłem po pocztach w jej poszukiwaniu.

Facet w żywe oczy kłamał, podając nawet nr przesyłki, której nie wysłał.

W końcu aparaturę dostałem ale nie w uzgodnionym skompletowaniu - bez kwarców i gwarancji - za to z żądaniem dopłaty kwoty 50 zł bo cena wynosiła nie 1550 zł, a 1.600 zł plus koszta przesyłki ponad 60 zł czyli razem ponad

1.660 zł (za tą cenę to mogłem kupić nówkę u p. Mariusza w Wimarexie).

Biznesmen, niejaki P. Busz wytłumaczył mi, że źle zrozumiałem cenę bo brzmiała ona 1600 zł, a nie 1.550 zł. Stwierdziłem, że moja wina, należało cenę uzgodnić pisemnie, czego nie zrobiłem, zatem zadeklarowałem dopłatę kwoty 50 zł i prosiłem o dosłanie kwarców.

I tu mnie spotkała kolejna niespodzianka - kwarców nie będzie - i już.

Dalej na początku grudnia ośmieliłem się upomnieć o resztę mojego niezrealizowanego zamówienia.

No i dostałem. Tyle, że zamiast odbiornika, regulatora do s-ka bezsczotkowego itp. o łącznej wartości blisko 1.000 zł dostałem kopertę z bą belkami z zawartością 3 (słownie: trzech) kluczy imbusów. Sic !!! Naprawdę !!!

Mój pełen oburzenia telefon do p. Busza spotkał się z brakiem rozumienia .. wręcz zostałem wyzwany od oszusta wyłudzającego towar za

1.000 zł.

O ludzka naiwności, i tym razem uznałem, że Busz padł ofiara spisku, pracowników Poczty Polskiej, która ograbiła paczkę . bo jak mi wytłumaczył mając w odwodzie dalsze zamówienie ode mnie za kwotę blisko 10.000 zł nie miał powodów mnie oszukiwać.

Dalej pisać już nie będę, przytoczę po prostu częściowe wypisy z korespondencji handlowej z p.Przemysławem Buszem:

From: HANGAR [mailto: snipped-for-privacy@wp.pl] Sent: Wednesday, December 17, 2003 7:05 PM To: Ryszard B. Subject: Re: zamówienie

WITAM

Rozumiem Pańskie zdenerwowanie...

Prosze jednak postawić sie w mojej sytuacji !

Wysłałem Panu sprzęt o znacznej wartości i co?

Absolutnie nie zależy mi na konfliktach czy nieporozumieniach.

Zależy mi natomiast na zadowoleniu osób z którymi współpracuję.

Widzę jednak bardzo dobre rozwiązanie naszej sprawy...

Proponuję realizację Pańskiego zamówienia/ model, silnik, radio itp/ na bardzo korzystnych, specjalnych warunkach.

Nie ukrywam że bardzo licze na Pańską aprobatę mojej propozycji.

Realizacja tak dużego zamówienia pozwoli mi odzyskać znaczną część poniesionych strat, powstałych w wyniku działania w dobrej wierze. /Pan odzyska wszystko/

Myślę że taka forma ugody jest najlepszym sposobem zażegnania naszego /przez nikogo z nas nie zawinionego/ konfliktu.

Serdecznie Pozdrawiam Przemysław Busz tel. 0605-989-727

From: HANGAR [mailto: snipped-for-privacy@wp.pl] Sent: Friday, December 19, 2003 8:31 PM To: Ryszard B. Subject: Re: zamówienie

WITAM

OTO MOJA PROPOZYCJA:

SANYO500AR PAKIET 8 SZT - 105PLN

HS81 3 SZT - 245PLN

JES 140- 118PLN

GOLD2mm - 3KPL.- 18PLN

PRZEWODY - 9,90PLN

KWARC K 66 - 50PLN

SUMA 545PLN

JAK SPRAWA Z PANELEM , POMPĄ, SKRZYNKĄ ITP???

DOKŁADNE ROZLICZENIE PRZYŚLĘ KOLEJNYM MAILEM

Przemysław Busz tel. 0605-989-727

From: HANGAR PL [mailto: snipped-for-privacy@wp.pl] Sent: Monday, December 22, 2003 4:17 PM To: Ryszard B. Subject: Re: zamówienie

WITAM

BĘDĘ SIĘ STARAŁ ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE 27.12.2003.

OSTATECZNY TERMIN TO 10.01.2004.

DNI ŚWIĄTECZNE ORAZ POPRZEDZAJĄCE NOWY ROK WSZYSTKIM MIESZAJĄ SZYKI.

PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ.

Serdecznie Pozdrawiam Przemysław Busz tel. 0605-989-727

From: HANGAR PL [mailto: snipped-for-privacy@wp.pl] Sent: Monday, January 12, 2004 10:25 PM To: Ryszard B. Subject: Re: zamówienie

WITAM

SAM OCZEKUJE NA PRZESYŁKE ZE SPRZETEM!

PO CO TE NERWY??

OBIECAŁ PAN DUZE ZAMOWIENIE I CO?

MUSZE SOBIE JAKOŚ "ODBIC" STRATY...

Pozdrawiam

Przemysław

From: HANGAR PL [mailto: snipped-for-privacy@wp.pl] Sent: Tuesday, January 13, 2004 12:22 PM To: Ryszard B. Subject: Re: zamówienie

Witam

Bardzo dziwnie stawia Pan sprawę...

Chociaż muszę przyznac ze Pana rozumiem.

Pewnie gdybym znalazl sie w takiej sytuacji żądałbym tego samego.

Nie mniej jednak prosze mnie zrozumiec na pewne sprawy nie mam wplywu jak chociazby na to ze niemiecka hurtownia ma wolne do 19 stycznia.

Po tym terminie rozpocznę stopniowe wysyłanie do Pana zamowionego sprzetu.

Pozdrawiam Przemysław

From: HANGAR PL [mailto: snipped-for-privacy@wp.pl] Sent: Tuesday, January 13, 2004 10:23 PM To: Ryszard B. Subject: Re: zamówienie

Witam

Chyba wybiore sie do pana osobiscie .... aby "porozmawiać" konkretnie!

Pozdrawiam Przemysław

No i wszystko jasne. Facet nawet jest gotowy przyjechać do Torunia, żeby porozmawiać ze mną "konkretnie" gdybym domagał się swoich praw i zwrotu kasy.

Uważam, że swój "obywatelski" spełniłem - tyle, że w świetle otrzymanych maili i wypowiedzi na grupie uważam, że p. Busz zrobił sobie z modelarzy kasę zapomogowo-pożyczkową tzn. kasę bierze przetrzymuje i obraca nią, czasami ją oddaję, a czasami nie.

Zastanawiam się nad powiadomieniem o tym fakcie stosownego Wydziału Przestępstw Gospodarczych.

W kwestii przestępstw podatkowych, w tym odmowy wydania rachunku, powiadomiłem już Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach no i oczywiście skierowałem powództwo do Sądu o zwrot wpłaconej ceny wraz z odsetkami oraz o naprawę wyrządzonych mi szkód.

Oferuję również swoją fachową pomoc prawną każdej osobie poszkodowanej przez HANGAR.

Pozdrawiam

Ryszard Brodnicki

Reply to
Ryszard B.

Z glebin modelarni ...

> [...]

RB> Zastanawiam się nad powiadomieniem o tym fakcie stosownego Wydziału RB> Przestępstw Gospodarczych.

RB> W kwestii przestępstw podatkowych, w tym odmowy wydania rachunku, RB> powiadomiłem już Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach no i oczywiście RB> skierowałem powództwo do Sądu o zwrot wpłaconej ceny wraz z odsetkami oraz o RB> naprawę wyrządzonych mi szkód.

RB> Oferuję również swoją fachową pomoc prawną każdej osobie poszkodowanej przez RB> HANGAR.

Popieram w calej rozciaglosci. Takie oszustwa nalezy tepic w kazdej postaci. Na szczescie mnie sie jeszcze nigdy nic takiego nie przytrafilo, ale nie kupowalem nigy nic cennego w takiej formie. Ale gdyby, zablokowalo by to moja dalsza przyszlosc modelarska na wiele miesiecy, lub nawet na zawsze. Wiec popieram w calej rozciaglosci nauke sprzedawcow tego, ze to My klienci jestesmy ich chleodawcani i to on sa dla Nas a nie My dla Nich. Nestety wieksze lub mniejsze zagwozdki sa i beda sie zdazac nawet w najlepszych sklpach. Ale dobe imie oglnych interesow musi byc OK. Niuczciwosc sprzedawcow tepmy i niedawajmy sie wykozystywac.

Tu uklon dla wszystkich milych i uczynnych ludzi prowadzacych swoje interesy. Dla ludzi znajacych sie na swojej robocie i nie oszukujacych klienotw. Pamietajcie w tym Wasza sila i tym sobie jednacie klientow. Klient zadowolony to klient ktory napewno do Was wroci po kolejne zakupy. Nawet jak marudzi czy wymysla usmiech i zimna krew. A Klient bedze zadowolomy i Wy zarobicie.

A oszustom i ludziom z minionej epki mowmy NIE !!!!!!!!!!

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper