Co sądzicie o sklepie HANGAR ?

Witam!
Jestem na początku drogi w zabawie z modelarstwem RC i znalazłem sklep w internecie http://www.hangar.modelarz.com /. Co o nim sądzicie ?
Czy mają tu "dobre ceny",a może można się "potargować" ;-)) Jak z wysyłką ? Jak z oczekiwaniem na złożone zamówienie ? Paczki dobrze zapakowane i zabezpieczone ?
(Ostatnio Poczta Polska uszkodziła mi paczke z Kyuosho Trainera 40 ... wole chuchać na zimne ...)
Interesuje mnie stamtąd silnik OS MAX 40 LA i odbiornik R114F z kwarcem Futaby ( mam Futabe T9CAP). Co o sądzicie o włożeniu tego do Kyuosho Trainera 40 ?
Czekam na opinie ;-)
Pozdrawiam Marek
Witam! Sprowadzałem od nich silniki spalinowe ASP i li-pole Wszystko było w najlepszym porządku. Ceny tego co kupowałem najniższe jakie znalazłem. Pozdrawiam Jerzy

WItaj,

Czy Li-poly w cenie 76zł za ogniwo E-tec 1200mAh to na pewno najniższa cena, jaką można było znaleźć? Chyba słabo szukałeś!
Patrz lepiej tu: www.aircraft-world.com Przesyłka idzie w tydzień do Polski i kosztuje 2,5$ do każdego miejsca na świecie. Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele. A sklep jest w Japoni. Poza tym porównaj sobie asortymenty obu sklepów ;-). Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele.
Wracając do cen Li-poly, to tam TAKIE SAMO OGNIWO kosztuje 11.45$ / sztukę.
Pozdrawiam, Szymon

Z glebin modelarni ...
S> WItaj,>> Ceny tego co kupowałem najniższe jakie znalazłem.S> Czy Li-poly w cenie 76zł za ogniwo E-tec 1200mAh to na pewno najniższa cena, S> jaką można było znaleźć? S> Chyba słabo szukałeś!S> Patrz lepiej tu: www.aircraft-world.com S> Przesyłka idzie w tydzień do Polski i kosztuje 2,5$ do każdego miejsca na S> świecie. S> Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele. S> A sklep jest w Japoni. S> Poza tym porównaj sobie asortymenty obu sklepów ;-). S> Do tego nie dochodzi żadne cło i inne duperele.S> Wracając do cen Li-poly, to tam TAKIE SAMO OGNIWO kosztuje 11.45$ / sztukę.S> Pozdrawiam, S> Szymon
A jak jest z zaplata za towar? W jakiej formie kaza sobie placic?
MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl

Patrz, na ich stronie jest po prawej info pt. "payment". Płaci się kartą.
Pozdrawiam, Szymon

Z glebin modelarni ...
S> WItaj!>> A jak jest z zaplata za towar? W jakiej formie kaza sobie placic?S> Patrz, na ich stronie jest po prawej info pt. "payment". S> Płaci się kartą.S> Pozdrawiam, S> Szymon
Wiec nestety dalej bede zmuszony rzeplacac u nasz w kraju :( Szkoda.
Dzieki za info.
MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl

Miałem jednego ASP'a i nie dał mi powodów do radości :( W moim skończyła się kompresja po ok 40 minutach pracy. Po wizualnych oględzinach stwierdziłem że odpadł chrom z powierzchni cylindra, na bloku był też napis "made in china" Może silniki które nie mają takiego napisu są lepsze jakościowo - tego nie wiem, ale wiem że takich problemów nie miałem z Webrą, OS-MAX'em, COX'em. Więc lepiej nie sugerować się ceną przy zakupie silników a opinia innych, naprawdę szkoda pieniędzy i nerwów.
A może to ja trafiłem na bubla, zbuntowany silnik który zrzucał chrom na wiosnę :) Czy u Was - Właściciele ASP'ów były jakieś problemy z tymi silnikami ? Pozdrawiam Niedzwiedz100

... a ja juz miesiac czekam na przesylke :((( i zaczynam byc lekko poirytowany
A.G.

Witam! Ja jestem zadowolony. Niskie ceny, szybka dostawa, towar pierwsza klasa (placilem przelewem). Pzdr Robi
Nie mam w tej chwili czasu żeby swoje przygody z tym sklepem szerzej opisać (uczynię to wieczorem). Radzę jednak wystrzegać się zakupów w nim. Właściciel tegoż sklepu kazał sobie z góry zapłacić należność za zamówiony towar (co uczyniłem w październiku ubiegłego roku) i do tej pory nie zrealizował zamówienia. Oszukiwał mnie co do dat wysyłki zamówienia, po zapłaceniu zmieniał ceny zamówionego towaru. Gdy skończyła się moja cierpliwość posunął się nawet do gróźb. Zwrotu zapłaconej kasy muszę dochodzić na drodze sądowej.
Ryszard Brodnicki

wole
Widze ze mialem niemale szczescie. Pzdr Robi

Ja natomiast zamówiłem u nich częśći do ECO 8 i zrobiłem wpłate na konto, po czym po 2 tygodniach listonosz doręczył mi awizo na paczke która znalazła się w urzędzie celnym, do zapłaty miałem 22% Vatu i koszta maipulacyjne. O tym że paczka ma przyjść z zagranicy nikt mie o tym nie powiadomił , a gdyby to wolał bym sam zamówić a nie przez pośrednika który wżiął sobie procencik. Tak więc nigdy u nich więcej nie zamówie i radze przedpłat nie dokonywać.........

Po wypowiedziach Ryszarda B i STEFANA to wlos na glowie staje. I pomyslec ze kiedys malo co tam nie zrobilem zakupow. Teraz nawet nie bede zagladal na stronke. Jesli chodzi o akcesoria do Futaby i silniki OSMAX to Ja polecalbym WIMAREX. Kupowalem u nich silnik i nie bezposrednio model. Wszystko OK. Powiem wiecej, model bralem przez posrednika (sklep w trójmieście) a odbierala go dla mnie osoba trzecia zupelnie nie majaca kontaktu z modelartswem, wiec nie zagladala do pudla. W domu po otwarciu okazalo sie iz mimo braku sladow wgniecen na kartonie jedno skrzydlo bylo czesciowo zmiazdzone. Lokalny sprzedawca nie za brdzo poczuwal sie do szybkiego zalatwienia sprawy, a Pan z Wimarexu w czasie rozmowy telefonicznej sam zaproponowal ze podesle nowe skrzydla. Gdyby nie jego uprzejmosc pewnie dlugo bym czekal na skompletowanie modelu...To dobry przyklad ze sa jeszcze porzadni sprzedawcy...
Michal

gdyby

WITAM jESTEM WŁASCICIELEM STRONY HANGAR I PUBLICZNIE OŚWIADCZAM ŻE NIGDY NIE DOKONYWAŁEM ZADNYCH TRANSAKCJI Z TYM PANEM. TO ZWYKŁY OSZUST!!! WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA SĄ REALIZOWANE SPRAWNIE I BEZ PROBLEMÓW, JEZELI JAKIEKOLWIEK PROBLEMY MOGĄ WYSTĄPIĆ WTEDY KLIENT JEST NATYCHMIAST INFORMOWANY!!!
KOLEJNE DZIAŁANIA KONKURENCJI!!!

po

się

INFORMOWANY!!!
Witajcie
no i mamy teraz konflikt 2 Kolegow, z ktorych zaden nie raczy (a moz brak mu odwagi) sie podpisac!! Brawo!!!
Pozdrawiam
Alex

Witam ponownie !
No i dostałem odpowiedź ... nie sądziłem że aż tak przerażającą ! ! !
Pragnę podziękować osobom które były na tyle uprzejme że odpowiedziały mi na moje pytanie i to nie tylko na forum, ale równiez na priva ... Nie chcą pisać na forum, boją się o swoje zamówenia ;-( czy uda im się je w końcu "zakończyć".
Po takich wiadomościach to się odechciewa całkowicie zakupów w sieci ! ! ! Z dala sie trzeba trzymać od robienia zakupów w Hangarze !
Dziwię się że do tej pory, a troszkę już sledzę grupę, nikt z pokrzwdzonych (Adam A.G, Ryszard B., Stefan i inni którzy napisali mi na priva) nie opisali tego wcześniej na grupie ! toż to dopiero wierzchołek góry lodowej ! ! !
No to by było na tyle, zastanawiam się (jak juz napisałem wyżej), czy nie taniej i bezpieczniej będzie wsiąść w samochód i zrobić wypad do W-wy, czy gdzieś indziej i osobiście zrobić zakupy !
Z moich "ulubionych" http://www.hangar.modelarz.com /. już definitywnie wyleciał ! ! !
Pozdrawiam i mimo wszystko życzę udanych zakupów (byle nie w Hangarze)
Marek.

Witajcie
Dlatego juz dawno w wypowiedzi pt. "Potega Internetu" proponowalem publiczne dzielenie sie doswiadczeniami z roznych sklepow, aby w ten sposob wyeliminowac kombinatorow i tych, ktorzy nie zauwazyli ze czasy troche sie zmienily. Problem polega troche na wiarygodnosci wypowiedzi, zamieszczanych pod pseudonimami przez kompletnie anonimowe osoby.

Nie poddawaj sie :-) moze sa sklepy calkowicie OK (ja np. mialem same pozytywne doswiadcznia z Riku, ale nie bylo tego duzo)
Pozdrawiam
Alex

pozytywne

Rowniez zamawialem w Riku kilka razy i jestem zadowolony, z tego co wiem modelmaking tez jest ok.
Gumis

Tak jest - Riku, Modelmaking, wszystko kupuje wysylkowo w tych dwoch miejscach i zawsze bylo dobrze, a nawet bardzo dobrze, robilem tez zakupy u Schmaissnera i tez bylo ok, wiec Alex - nie zrazaj sie.
PZDR MAriusz
To i ja się dopiszę: Sklepy w których kupowałem i jestem z nich zadowolony: Riku, Arthobby, Wimarex. Pozdrawiam, Robert