Co s─ůdzicie o sklepie HANGAR ?

Witam!
Jestem na pocz─ůtku drogi w zabawie z modelarstwem RC i znalaz┼éem sklep w internecie http://www.hangar.modelarz.com /. Co o nim s─ůdzicie ?
Czy maj─ů tu "dobre ceny",a mo┼╝e mo┼╝na si─Ö "potargowa─ç" ;-)) Jak z wysy┼ék─ů ? Jak z oczekiwaniem na z┼éo┼╝one zam├│wienie ? Paczki dobrze zapakowane i zabezpieczone ?
(Ostatnio Poczta Polska uszkodziła mi paczke z Kyuosho Trainera 40 ... wole chuchać na zimne ...)
Interesuje mnie stamt─ůd silnik OS MAX 40 LA i odbiornik R114F z kwarcem Futaby ( mam Futabe T9CAP). Co o s─ůdzicie o w┼éo┼╝eniu tego do Kyuosho Trainera 40 ?
Czekam na opinie ;-)
Pozdrawiam Marek
Add pictures here
Ôťľ
Witam! Sprowadza┼éem od nich silniki spalinowe ASP i li-pole Wszystko by┼éo w najlepszym porz─ůdku. Ceny tego co kupowa┼éem najni┼╝sze jakie znalaz┼éem. Pozdrawiam Jerzy

Add pictures here
Ôťľ
WItaj,

Czy Li-poly w cenie 76z┼é za ogniwo E-tec 1200mAh to na pewno najni┼╝sza cena, jak─ů mo┼╝na by┼éo znale┼║─ç? Chyba s┼éabo szuka┼ée┼Ť!
Patrz lepiej tu: www.aircraft-world.com Przesy┼éka idzie w tydzie┼ä do Polski i kosztuje 2,5$ do ka┼╝dego miejsca na ┼Ťwiecie. Do tego nie dochodzi ┼╝adne c┼éo i inne duperele. A sklep jest w Japoni. Poza tym por├│wnaj sobie asortymenty obu sklep├│w ;-). Do tego nie dochodzi ┼╝adne c┼éo i inne duperele.
Wracaj─ůc do cen Li-poly, to tam TAKIE SAMO OGNIWO kosztuje 11.45$ / sztuk─Ö.
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ
Z glebin modelarni ...
S> WItaj,>> Ceny tego co kupowa┼éem najni┼╝sze jakie znalaz┼éem.S> Czy Li-poly w cenie 76z┼é za ogniwo E-tec 1200mAh to na pewno najni┼╝sza cena, S> jak─ů mo┼╝na by┼éo znale┼║─ç? S> Chyba s┼éabo szuka┼ée┼Ť!S> Patrz lepiej tu: www.aircraft-world.com S> Przesy┼éka idzie w tydzie┼ä do Polski i kosztuje 2,5$ do ka┼╝dego miejsca na S> ┼Ťwiecie. S> Do tego nie dochodzi ┼╝adne c┼éo i inne duperele. S> A sklep jest w Japoni. S> Poza tym por├│wnaj sobie asortymenty obu sklep├│w ;-). S> Do tego nie dochodzi ┼╝adne c┼éo i inne duperele.S> Wracaj─ůc do cen Li-poly, to tam TAKIE SAMO OGNIWO kosztuje 11.45$ / sztuk─Ö.S> Pozdrawiam, S> Szymon
A jak jest z zaplata za towar? W jakiej formie kaza sobie placic?
MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl

Patrz, na ich stronie jest po prawej info pt. "payment". P┼éaci si─Ö kart─ů.
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ
Z glebin modelarni ...
S> WItaj!>> A jak jest z zaplata za towar? W jakiej formie kaza sobie placic?S> Patrz, na ich stronie jest po prawej info pt. "payment". S> P┼éaci si─Ö kart─ů.S> Pozdrawiam, S> Szymon
Wiec nestety dalej bede zmuszony rzeplacac u nasz w kraju :( Szkoda.
Dzieki za info.
MarCiu
--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto: snipped-for-privacy@o2.pl
Ôťľ

Mia┼éem jednego ASP'a i nie da┼é mi powod├│w do rado┼Ťci :( W moim sko┼äczy┼éa si─Ö kompresja po ok 40 minutach pracy. Po wizualnych ogl─Ödzinach stwierdzi┼éem ┼╝e odpad┼é chrom z powierzchni cylindra, na bloku by┼é te┼╝ napis "made in china" Mo┼╝e silniki kt├│re nie maj─ů takiego napisu s─ů lepsze jako┼Ťciowo - tego nie wiem, ale wiem ┼╝e takich problem├│w nie mia┼éem z Webr─ů, OS-MAX'em, COX'em. Wi─Öc lepiej nie sugerowa─ç si─Ö cen─ů przy zakupie silnik├│w a opinia innych, naprawd─Ö szkoda pieni─Ödzy i nerw├│w.
A mo┼╝e to ja trafi┼éem na bubla, zbuntowany silnik kt├│ry zrzuca┼é chrom na wiosn─Ö :) Czy u Was - W┼éa┼Ťciciele ASP'├│w by┼éy jakie┼Ť problemy z tymi silnikami ? Pozdrawiam Niedzwiedz100
Add pictures here
Ôťľ

... a ja juz miesiac czekam na przesylke :((( i zaczynam byc lekko poirytowany
A.G.

Ôťľ
Witam! Ja jestem zadowolony. Niskie ceny, szybka dostawa, towar pierwsza klasa (placilem przelewem). Pzdr Robi
Add pictures here
Ôťľ
Nie mam w tej chwili czasu ┼╝eby swoje przygody z tym sklepem szerzej opisa─ç (uczyni─Ö to wieczorem). Radz─Ö jednak wystrzega─ç si─Ö zakup├│w w nim. W┼éa┼Ťciciel tego┼╝ sklepu kaza┼é sobie z g├│ry zap┼éaci─ç nale┼╝no┼Ť─ç za zam├│wiony towar (co uczyni┼éem w pa┼║dzierniku ubieg┼éego roku) i do tej pory nie zrealizowa┼é zam├│wienia. Oszukiwa┼é mnie co do dat wysy┼éki zam├│wienia, po zap┼éaceniu zmienia┼é ceny zam├│wionego towaru. Gdy sko┼äczy┼éa si─Ö moja cierpliwo┼Ť─ç posun─ů┼é si─Ö nawet do gr├│┼║b. Zwrotu zap┼éaconej kasy musz─Ö dochodzi─ç na drodze s─ůdowej.
Ryszard Brodnicki

wole
Add pictures here
Ôťľ
Widze ze mialem niemale szczescie. Pzdr Robi
Add pictures here
Ôťľ

Ja natomiast zam├│wi┼éem u nich cz─Ö┼Ť─çi do ECO 8 i zrobi┼éem wp┼éate na konto, po czym po 2 tygodniach listonosz dor─Öczy┼é mi awizo na paczke kt├│ra znalaz┼éa si─Ö w urz─Ödzie celnym, do zap┼éaty mia┼éem 22% Vatu i koszta maipulacyjne. O tym ┼╝e paczka ma przyj┼Ť─ç z zagranicy nikt mie o tym nie powiadomi┼é , a gdyby to wola┼é bym sam zam├│wi─ç a nie przez po┼Ťrednika kt├│ry w┼╝i─ů┼é sobie procencik. Tak wi─Öc nigdy u nich wi─Öcej nie zam├│wie i radze przedp┼éat nie dokonywa─ç.........

Ôťľ
Po wypowiedziach Ryszarda B i STEFANA to wlos na glowie staje. I pomyslec ze kiedys malo co tam nie zrobilem zakupow. Teraz nawet nie bede zagladal na stronke. Jesli chodzi o akcesoria do Futaby i silniki OSMAX to Ja polecalbym WIMAREX. Kupowalem u nich silnik i nie bezposrednio model. Wszystko OK. Powiem wiecej, model bralem przez posrednika (sklep w tr├│jmie┼Ťcie) a odbierala go dla mnie osoba trzecia zupelnie nie majaca kontaktu z modelartswem, wiec nie zagladala do pudla. W domu po otwarciu okazalo sie iz mimo braku sladow wgniecen na kartonie jedno skrzydlo bylo czesciowo zmiazdzone. Lokalny sprzedawca nie za brdzo poczuwal sie do szybkiego zalatwienia sprawy, a Pan z Wimarexu w czasie rozmowy telefonicznej sam zaproponowal ze podesle nowe skrzydla. Gdyby nie jego uprzejmosc pewnie dlugo bym czekal na skompletowanie modelu...To dobry przyklad ze sa jeszcze porzadni sprzedawcy...
Michal
Add pictures here
Ôťľ

gdyby

WITAM jESTEM W┼üASCICIELEM STRONY HANGAR I PUBLICZNIE O┼ÜWIADCZAM ┼╗E NIGDY NIE DOKONYWA┼üEM ZADNYCH TRANSAKCJI Z TYM PANEM. TO ZWYK┼üY OSZUST!!! WSZYSTKIE ZAM├ôWIENIA S─ä REALIZOWANE SPRAWNIE I BEZ PROBLEM├ôW, JEZELI JAKIEKOLWIEK PROBLEMY MOG─ä WYST─äPI─ć WTEDY KLIENT JEST NATYCHMIAST INFORMOWANY!!!
KOLEJNE DZIAŁANIA KONKURENCJI!!!

Ôťľ

po

si─Ö

INFORMOWANY!!!
Witajcie
no i mamy teraz konflikt 2 Kolegow, z ktorych zaden nie raczy (a moz brak mu odwagi) sie podpisac!! Brawo!!!
Pozdrawiam
Alex

Ôťľ
Witam ponownie !
No i dosta┼éem odpowied┼║ ... nie s─ůdzi┼éem ┼╝e a┼╝ tak przera┼╝aj─ůc─ů ! ! !
Pragn─Ö podzi─Ökowa─ç osobom kt├│re by┼éy na tyle uprzejme ┼╝e odpowiedzia┼éy mi na moje pytanie i to nie tylko na forum, ale r├│wniez na priva ... Nie chc─ů pisa─ç na forum, boj─ů si─Ö o swoje zam├│wenia ;-( czy uda im si─Ö je w ko┼äcu "zako┼äczy─ç".
Po takich wiadomo┼Ťciach to si─Ö odechciewa ca┼ékowicie zakup├│w w sieci ! ! ! Z dala sie trzeba trzyma─ç od robienia zakup├│w w Hangarze !
Dziwi─Ö si─Ö ┼╝e do tej pory, a troszk─Ö ju┼╝ sledz─Ö grup─Ö, nikt z pokrzwdzonych (Adam A.G, Ryszard B., Stefan i inni kt├│rzy napisali mi na priva) nie opisali tego wcze┼Ťniej na grupie ! to┼╝ to dopiero wierzcho┼éek g├│ry lodowej ! ! !
No to by by┼éo na tyle, zastanawiam si─Ö (jak juz napisa┼éem wy┼╝ej), czy nie taniej i bezpieczniej b─Ödzie wsi─ů┼Ť─ç w samoch├│d i zrobi─ç wypad do W-wy, czy gdzie┼Ť indziej i osobi┼Ťcie zrobi─ç zakupy !
Z moich "ulubionych" http://www.hangar.modelarz.com /. już definitywnie wyleciał ! ! !
Pozdrawiam i mimo wszystko ┼╝ycz─Ö udanych zakup├│w (byle nie w Hangarze)
Marek.
Add pictures here
Ôťľ

Witajcie
Dlatego juz dawno w wypowiedzi pt. "Potega Internetu" proponowalem publiczne dzielenie sie doswiadczeniami z roznych sklepow, aby w ten sposob wyeliminowac kombinatorow i tych, ktorzy nie zauwazyli ze czasy troche sie zmienily. Problem polega troche na wiarygodnosci wypowiedzi, zamieszczanych pod pseudonimami przez kompletnie anonimowe osoby.

Nie poddawaj sie :-) moze sa sklepy calkowicie OK (ja np. mialem same pozytywne doswiadcznia z Riku, ale nie bylo tego duzo)
Pozdrawiam
Alex

Ôťľ

pozytywne

Rowniez zamawialem w Riku kilka razy i jestem zadowolony, z tego co wiem modelmaking tez jest ok.
Gumis

Ôťľ

Tak jest - Riku, Modelmaking, wszystko kupuje wysylkowo w tych dwoch miejscach i zawsze bylo dobrze, a nawet bardzo dobrze, robilem tez zakupy u Schmaissnera i tez bylo ok, wiec Alex - nie zrazaj sie.
PZDR MAriusz
Add pictures here
Ôťľ
To i ja się dopiszę: Sklepy w których kupowałem i jestem z nich zadowolony: Riku, Arthobby, Wimarex. Pozdrawiam, Robert
Add pictures here
Ôťľ