Retro Combat

Witajcie!!
Pomyślałem sobie o walce powietrznej w stylu I w.ś modelami na speed-y 280 z
przekładnią, takie modele latały by majestatycznie zachowując realizm lotu.
Kupiłem zestaw Fokkera E III z AS Model Hobby model wysokiej jakości prawie
gotowy do lotu prosty w pilotażu nawet dla mniej doświadczonych można by sobie
powalczyć bo w ofercie są teź Fokkerki E V i Wilga ale ta raczej do combatu się
nienadaje :)
Fotki zestau mozna znaleźć na tej stronie:
ść nienajlepsza ale lepszej na razie niebędzie.
Co o tym myślicie???
Reply to
michals
U¿ytkownik "michals" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
AS Model Hobby ? Mo¿e Andrzej Szynaka z Grudzi±dza ?
Reply to
--==PEGAZ==--
U¿ytkownik "michals" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
A jakie has³o - bo tak to zobaczyæ nie mo¿na pozdrawiam Grzesiek
Reply to
Grzegorz Porowski
Tak Andrzej Szynaka, a hasło do albumu to f3j
Reply to
michals
A mają stronkę internetową?
Reply to
PiotrP
Wiadomość od "michals" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>
Qrqa wodna, nie przyjmuje hasła :( Możesz przesłać mi te fotki na priv? Jaka była cena modelu? Mam do Grudziądza tylko 30km i niedługo jadę odwiedzić mieszkającego w pobliżu (Na)lesnika (jeden z grupowiczów), więc może warto zajrzec po drodze do tego sklepu.
Reply to
PiotrP
Niestety strony internetowej niema, ale z tego co wiem powinna powstać niedługo. Model kosztował 300zł oczywiście za prawie gotowego!! Zapraszam do tego sklepu naprawde jestem z niego zadowolony. sklep pracuje w godzinach od 16-20 a w dni wolne od 14-20 ale mozn próbować w innych godzinach bo właściciel mieszka nad sklepem :)
Reply to
michals
U¿ytkownik "PiotrP" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Ja tam co pewien czas jestem ... Mam z p.Szynak± b.dobry kontakt. (Sam jestem z Grudzi±dza)
Reply to
--==PEGAZ==--
Hej panowie z Grudziadza, to kiedy razem polatamy? Ja tu samotny, w Chełmnie! :( Może mały zlocik Trójkąta Modelarskiego (Bydgoszcz, Grudziądz, Toruń) na wiosnę zrobimy?
Reply to
PiotrP
Witam Jak my¶licie czy w klasie takich modeli mo¿na zrealizowaæ zawody Combat w hali sportowej?
Pozdrowienia Dariusz Flisiak
Reply to
Festiwal Modelarstwa
a może i Kwidzyn by dołączył? Też mamy rzut beretem :)
mRqS -=RC Latające=-
Marek 'mRqS' Szulen
Wiadomość od Marek 'mRqS' Szulen snipped-for-privacy@USUNTO.skrzynka.pl>
No jasne!
Reply to
PiotrP
Niepróbowaliśmy:) Ale jak beda chętni to czemu nie????
Reply to
michals
No to u nas w Lisich Kątach!!! Tylko termin trzeba ustalić!!! Cos jak mini zlocik??!! Oczywiście "reszta świata " też może zajechać;)
Reply to
michals
U¿ytkownik "michals" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Tak tak, zglaszam sie i popieram
PZDR Mariusz (Bydgoszcz)
Reply to
invalid unparseable
Ludzie, tylko, czy temat nie odpłynie w niepamięć? Proponuję, by wszyscy chętni napisali do mnie podając swój numer telefonu i miasto, z którego przyjadą. Ja w odpowiednim czasie (gdy zrobi się cieplej i bezwietrznie) spróbuję ustalić taki termin, by wszystkim odpowiadał. Aha, jeszcze jedno, ja widzę to jako wspólne, jednodniowe latanie, z ewentualnym piknikiem na lotnisku (każdy przywozi papu z sobą). Co Wy na to?
Reply to
PiotrP
Witajcie!!! postaram się aby ten pomysł nieuciekł z pamięci. Myśle że najlepsze byłoby do tego nasze lotnisko Lisie Kąty. Jednak niejest to takie proste poniewatrz teoretycznie jeden członek Aeroklubu może wejść z jednym gościem na płyte lotniska na miejsce ustalone z Kierownikiem Lotów. Jezeli uzyskam przychylność władz w Aeroklubie to dam znac, termin moż być ustalony z góry przez władze klubu więc niekażdemu to będzie pasować. Mamy kontakty z modelarzami z Bydgoszczy, Torunia, Inowrocławia, Kwidzyna ( z reszty Polski też ale to zlot okręgowy:) zasady ustalimy jak będzie coś wiadomo. Tymczasem poczekamy na ciepełko ;0)
Reply to
michals
[...]
Dnia 04-01-27 21:47, Użytkownik Marek 'mRqS' Szulen napisał:
Chyba sportowym - ma większy zasięg:)))
Reply to
NaLesnik
Dnia 04-01-27 23:59, Użytkownik michals napisał:
Co to znaczy u nas - chyba u nas:)
:))) Teraz zima na całego, może jak przyjdzie wiosna - niedaleko jest ścieżka przyrodniczo-leśna, którą warto zwiedzić:) Szczególnie wiosną:)
Reply to
NaLesnik