Retro Combat

Witajcie!! Pomyślałem sobie o walce powietrznej w stylu I w.ś modelami na speed-y 280 z przekładnią, takie modele latały by majestatycznie zachowując realizm lotu. Kupiłem zestaw Fokkera E III z AS Model Hobby model wysokiej jakości prawie gotowy do lotu prosty w pilotażu nawet dla mniej doświadczonych można by sobie powalczyć bo w ofercie są teź Fokkerki E V i Wilga ale ta raczej do combatu się nienadaje :) Fotki zestau mozna znaleźć na tej stronie:

ść nienajlepsza ale lepszej na razie niebędzie. Co o tym myślicie???

Reply to
michals
Grzegorz Porowski

Tak Andrzej Szynaka, a hasło do albumu to f3j

Reply to
michals

A mają stronkę internetową?

Reply to
PiotrP

Wiadomość od "michals" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Qrqa wodna, nie przyjmuje hasła :( Możesz przesłać mi te fotki na priv? Jaka była cena modelu? Mam do Grudziądza tylko 30km i niedługo jadę odwiedzić mieszkającego w pobliżu (Na)lesnika (jeden z grupowiczów), więc może warto zajrzec po drodze do tego sklepu.

Reply to
PiotrP

Niestety strony internetowej niema, ale z tego co wiem powinna powstać niedługo. Model kosztował 300zł oczywiście za prawie gotowego!! Zapraszam do tego sklepu naprawde jestem z niego zadowolony. sklep pracuje w godzinach od 16-20 a w dni wolne od 14-20 ale mozn próbować w innych godzinach bo właściciel mieszka nad sklepem :)

Reply to
michals

Hej panowie z Grudziadza, to kiedy razem polatamy? Ja tu samotny, w Chełmnie! :( Może mały zlocik Trójkąta Modelarskiego (Bydgoszcz, Grudziądz, Toruń) na wiosnę zrobimy?

Reply to
PiotrP
Reply to
Festiwal Modelarstwa

a może i Kwidzyn by dołączył? Też mamy rzut beretem :)

mRqS

-=RC Latające=-

Marek 'mRqS' Szulen

Wiadomość od Marek 'mRqS' Szulen snipped-for-privacy@USUNTO.skrzynka.pl>

No jasne!

Reply to
PiotrP

Niepróbowaliśmy:) Ale jak beda chętni to czemu nie????

Reply to
michals

No to u nas w Lisich Kątach!!! Tylko termin trzeba ustalić!!! Cos jak mini zlocik??!! Oczywiście "reszta świata " też może zajechać;)

Reply to
michals

Dnia 04-01-27 21:47, Użytkownik Marek 'mRqS' Szulen napisał:

Chyba sportowym - ma większy zasięg:)))

Reply to
NaLesnik

Dnia 04-01-27 23:59, Użytkownik michals napisał:

Co to znaczy u nas - chyba u nas:)

:))) Teraz zima na całego, może jak przyjdzie wiosna - niedaleko jest ścieżka przyrodniczo-leśna, którą warto zwiedzić:) Szczególnie wiosną:)

Reply to
NaLesnik

Tak sklep jest w Grudziądzu na ulicy Piłsudskiego 117, sklep jest czynny w godzinach od 16 - 20 w dni powszednie oraz w dni wolne od 10 -14 ale smiało dzwoń w innych godzinach bo własciciel mieszka nad sklepem. Myśle że takim Fokkerkiem mozna się uczyć latać

Reply to
michals

Do 20? Nie pomyliłeś się? Toż to szczyt szczęścia. Dlaczego? Gdy w czasie popołudniowych prac modelarskich zabraknie kawałka balsy albo kleju to w auto i do Grudziądza. :)

Reply to
PiotrP
Reply to
Festiwal Modelarstwa