Co sądzicie o sklepie HANGAR ?

Faktycznie długie to było. Ale też pouczające. Nigdy i nigdzie nie zapłacę z góry. Mój znajomy kupował od Ryszarda B. tą aparaturę Futaby. Niestety nie daliśmy mu wiary. Uważaliśmy, że gostek znaczy się Ryszard B. cwaniaczy. Wystosowałem nawet w tej kwestji parę majli. Oficjalnie i publicznie przepraszam.

Bronisław Rem

Użytkownik "Ryszard B." <nospam snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Remus

Długie, ale pouczające. To moim zdaniem typowy przykład tzw. "przemytnika". Kupuje się co jakiś czas towar w sklepach w Niemczech czy Austrii i przemyca przez granicę... Ja nie znam w Niemczech tzw. hurtowni. Tu są firmy modelarskie handlujące towarem w detalu i hurcie na raz i pojęcie samej "hurtowni" praktycznie tu nie istnieje. A już mogę zapewnić, że baaardzo dziwna to by była firma zamykająca na tak długo swoje podwoje. A jak przy takim "stylu handlowym" potem wystawić fakturę? Takie postępowanie handlarza jak z Tobą, dyskfalifikuje go zupełnie. Tak więc jak to często bywa, nie tam jest tanio, gdzie najtaniej...

Informuj nas proszę o dalszych losach tej sprawy.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

Tak konkretnie odpowiadając na Twoje pytanie powiem tak ..... z moich najnowszych i tych prawie 30- letnich modelarskich doświadczeń wynika, żeby nie eksperymentować i nie łasić się na niskie ceny i tym podobne gruszki na wierzbie. Nie możesz pomacać, zobaczyć i kupić osobiście - kup w sprawdzonych sklepach. Gwarantuję, że żadna niemiła przygoda nie spotka Cię np. w sklepie p. Leszka z Andrychowa (modelpartner) i w sklepie p. Mariusza (wimarex). Nie ujmując żadnym innym sklepom modelarskim z którymi nie mam żadnych doświadczeń. To czego potrzebujesz znajdziesz w każdym z w/w sklepów, nie będziesz musiał płacić z góry, a i znajdziesz tam fachową poradę. Do aparatury którą posiadasz radziłbym zakupić odbiornik PCM z podwójną przemiana zaś wybór silnika jest jak najbardziej trafiony. Dlaczego nie warto kupić w HANGARZE, nawet cokolwiek taniej, już zapewne wiesz. Na początku swojej modelarskiej przygody wykazałeś się rozsądkiem, którego mi zabrakło - najpierw pytając .... potem kupując .... tego rozsądku mi niestety zabrakło.

Pozdrawiam

Ryszard Brodnicki

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Ryszard B.

Pogoglowalem i w ogloszeniu z 9 grudnia 2003 znalazlem temat Romulusa Hagar a zakupy modelarskie wtedy facet odawal jeszcze forse. Zaplacil nawet zalegle rachunki.

marjusza

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
Marjusza

WItaj!

Patrz, na ich stronie jest po prawej info pt. "payment". Płaci się kartą.

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Z glebin modelarni ...

S> WItaj!

S> Patrz, na ich stronie jest po prawej info pt. "payment". S> Płaci się kartą.

S> Pozdrawiam, S> Szymon

Wiec nestety dalej bede zmuszony rzeplacac u nasz w kraju :( Szkoda.

Dzieki za info.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

WItam!

Szczerze współczuję. Za to wiem, gdzie zgłaszać takie przypadki:

! To na pewno poskutkuje! ;-)

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Hej

zdecydowanie polecam

- Model Partner

- Riku

a z zagranicznych:

-

-

-

Szybko i sprawnie a w dodatku sympatycznie.

pozdrówka

mRqS

-=RC Latające=-

Marek 'mRqS' Szulen

Korzystam regularnie z

w Berlinie mam czesto towar nastepngo dnia.

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Witam!

Potwierdzam ! Kupiłem w tym sklepie

swój pierwszy samolot, depronowego Akronauta, wraz z całym wyposażeniem. Właściciel pan Robert był bardzo wdzięcznym i wyrozumiałym słuchaczem gotowym w każdej chwili rozwiązać pojawiające sie moje problemy z budową, wyposażaniem i oblotem. Do dzisiaj służy mi rada i pomocą w zabawie z modelarstwem, nie mam bowiem wielkiego doświadczenia w tej "zabawie" ;-))

Również pan Pieńskowski (też z Krakowa)

również pozytywnie i bezproblemowo załatwił mój problewm jaki sie pjazwił z odbiornikiem Rex 5+. Więc jednak sa jeszcze firmy które dbają o klienta !

Pozdrawiam

Marek Zakrzewski.

Reply to
Marek

Są też dobre sklepy i uczciwi handlowcy. Ja z czystym sumieniem mogę polecić Ol-Pen Model.

PS Nie mam nic wspólnego z tą firmą, poza robieniem zakupów.

Reply to
PiotrP

no właśnie. Ja z Hoelleina miałem towar po tygodniu od zamówienia.

A z naszych firm to nie polecam Art Hobby. Wybitnie dziwna firma. Za to dzwoniąc można się nasłuchać jaki to kto nie jest i z kim...

pozdrówka

mRqS

-=RC Latające=-

Marek 'mRqS' Szulen

No i ja raz jeszcze Dzisiaj odebralem zamowiony towar - ciekawe czy wplyw na to miala toczaca sie tu dyskusja? Jednak to nie zmienia faktu ze juz wiecej nic w tym sklepie nie kupie

A.G.

Reply to
adamg

Dobre tez do nich kiedys zadzwonilem. Bite 25 minut miedzymiastowej sluchalem jak sie klucili czy "mode4" istnieje czy nie a jak tak to jakby to mialo byc rozmieszcone. A chcialem sie tylko dowiedziec o cene radia ktore niby bylo w swiatecznej promocji ale tak naprawde to akurat tego radia promocja nie obejmowala. Zdecydowanie dzwonienie tam to niedobry pomysl. Ale z jakosci towaru i terminowosci dostawy jestem zadowolony. Pzdr Robi

Reply to
Robi

A, "elektrykom" polecam też firmy:

łem się w obu i w obu było lepiej niż dobrze - miła obsługa, przystępne ceny, dobry towar. Oczywiście z tymi firmami też nie mam nic wspólnego, poza zakupami. :)

Reply to
PiotrP

Pomijając całą sferę merytoryczną, czy zapowiedź ewentualnego przyjadu do Torunia dłużnika i podjęcie czynności ujętych w cudzysłów nie należy potraktowac jako groźby karalnej ? Ja czułbym sie zagrożony i powiadomił na piśmie Policję . A za cudzysłów jak mnie pamieć nie myli jest od 3 miechów wzwyż ...... Proszę przemyśleć czy na pewno nie czuje sie Pan zagrożony ..

Kolejna sprawą jest tzw okazja i promocja . Koledzy dobrze opisali oba te zjawiska. Kożystałem 2 x z usług sklepu w Rzeszowie i było całkowicie i solidnie pod każdym względem dobrze.

Reply to
Roman B

Powtarzasz sie ......

Reply to