O co chodzi?

Witam.Wysłalem wiadomość o terminie Mistrzostw Polski Modeli RC czolgów i
dostałem informacje na priv od administratora forum dyskusyjnego (Rafal
Lukawski)że wiadomość nie została dostarczona ponieważ nie ma mnie na liście
subskrybentów pl.rec modelarstwo.Może ktoś wytłumaczy mi o co chodzi bo zawsze
w ten sposób wysylałem wiadomośći i nie było żadnych problemów.Pozdr Andrzej
Reply to
Andrzejkostrubala
U¿ytkownik Andrzejkostrubala@poczta onet.pl <andrzej snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... Pewnie chodzi o ten b³±d administratora, za co mu nawtykali ju¿ na innych grupach te¿. Zlekcewa¿yæ i robiæ swoje proponujê. Chodzi o now± us³ugê - rozsy³anie korespondencji z grup bezpo¶rednio na skrzynkê pocztow±. Mnie niepotrzebne.
pozdrowionka zairazki
Reply to
zairazki