Zapytanie o azot ciek?y

Witam,
Czy wie ktoś ile waży 1 litr azotu ciekłego. Chodzi mi o dokładną
wartość (trzy miejsca po przecinku). Pomóżcie!
Reply to
Braszku
Zygmunt M. Zarzecki snipped-for-privacy@popraw.pregiesz.kom> napisał(a):
BTW. Aby odpowiedź była adekwatniejsza do pytania powinno być: 0,808 kg ;) pzdr., PB
Reply to
Paweł Bochenek
Paweł Bochenek napisał(a):
Proszę jeszcze o potwierdzenie jednego mojego "wywodu" Z 1 kg azotu ciekłego otrzymamy 0,8 m3 gazu, a z 1 litra azotu ciekłego otrzymamy 0,646 m3 gazu Czy tak?
Reply to
Braszku
Paweł Bochenek napisał(a):
ile otrzymam gazu z 1 litra ciekłego azotu, oraz ile otrzymam gazu z 1 kg ciekłego azotu
Z góry dziękuję!!!
Braszku
Reply to
Braszku
Paweł Bochenek napisał(a):
Dlaczego nie, nie i nie? :) Czym rozni sie kilogram cieklego azotu od litra cieklego azotu (poza waga i objetoscia?) Bo mnie sie wydaje, ze to jest ta sama substancja, w tym samym stanie, a rozni sie tylko iloscia? I IMO dobrze kolega obliczyl.
Reply to
zbigi