poziom okapu (chodzi o zasady ustalania)

Problem:
Mam w wypisie z miejscowego planu zagospodarowania nałożoną ograniczoną
wysokość okapu do 6m nad poziom terenu. Niestety jakims dziwnym trafem to
przeoczyłem projektując hale i teraz mam problem bo okap mam na 6,30m w
projekcie i stad poje pytanie. Co to jest właściwie poziom okapu? Czy poziom
górnej powierzchni pokrycia (w tym wypadku blachy trapezowej) czy np dolny
poziom podbitki okapu (ech chyba się łudzę w tym wypadku)czy może jeszcze
cos innego? Napiszcie bo bardzo nie chce mi sie zmieniac bardzo wielu
elementów nie mówiąc o wykazach zbrojenia itp...
pozdrawiam

Reply to
marcin markowski