2. Podhal..... o co chodzi?

Panowie z prostej informacji robi się afera, brrr Przypomnienie dwa razy w miesiącu to skandal, pewnie o dwa razy za dużo. W Polsce to już tak jest, jak już ktoś się wychyli i chce coś zrobić (w tym
wypadku chodzi o naszą tak umiłowaną dyscypinę jaką jest modelarstwo rc) to od razu trzeba go skrytykować,i sprowadzić do parteru, nic nie można zrobiś spokojnie, zawsze ktoś będzie jątrzył. Dając informację na tym forum liczyłem na poparcie, przecież przez takie imprezy jak ta, jest najbardziej promowane modelarstwo rc, brać lotnicza się integruje, zostaje zaszczepiony bakcyl lotniczy. A na tym forum zamiast wsparcia mamy: łapanie za słówka, wyśmiewanie z błędów ort.lub całkiem nie dawno człowiek prosił o poradę jaki model kupić to część użytkowników forum zlekceważyła człowieka sypiąc teksty typu( kup sobie czerwony, nie! zielony bo ja mam czerwony, itp. odpowiedzi.) To miła być pomoc może początkującemu modelarzowi? a może po tych wypowiedziach człowiek zrezygnował? to było śmieszne, no nie?. Tu jakoś krytyki nie było z Twojej strony Piotrze. Pikniki tego rodzaju jak w Nowym Targu, na Żarze, czy w Wilczych Lasach, i wielu innych miejscach , są godne popierania i promowania. A swoją drogą co kolega zrobił dla lotnictwa, modelarstwa,(jakieś zawody impreza, piknik?). Ja jak widzę że powtarza się post który już czytałem, to go nie otwieram, sprawa prosta i nie skomplikowana, i nie piszę gościowi o pierdołach. Tak więc niech forum służy do informacji, wymiany doświadczeń, wspomagania ludzi którzy chcą coś zrobić. Żeby nie było że sam robię tylko tą imprezę, organizatorami są Grzegorz,Robert, oraz NOWOTARSCY piloci R.C. Robimy to z pasją i życzliwością góralską. Pozdrawiam Wszystkich tych życzliwych i tych mniej życzliwych. Robert Szal

Witaj Robert. Czuję się wywołany przez Ciebie do tablicy.
Gwoli wyjaśnienia: Ja naprawdę popieram Waszą inicjatywy i wielkie zaangażowanie w organizacje pikniku modelarskiego. Masz racje mówiąc, że tego typu imprezy popularyzują nasze hobby i należy je wspierać. Nie mam do Ciebie pretensji ani do nikogo z organizatorów pikniku. Naprawdę nie zamierzałem wszczynać afery. Moja prośba dotyczyła tylko i wyłącznie "tagowania" często powtarzających się postów ++ http://tinyurl.com/yvkuqs ++.

Wybacz, jeśli poczułeś się krytykowany. Moja odpowiedź w twoim poście była prośbą, nie krytyką - podyktowaną również chęcią poparcia Janusza, który też prosił o mniej intensywne reklamowanie Waszej imprezy. Ja osobiście szanuję swój czas i dlatego korzystam z filtrów, które pomagają mi przecedzić mniej istotne /dla mnie/ informacje.

Staram się nie włączać do bezsensownych dyskusji, uważam to za stratę czasu. Nie toleruję "trolowania" i z reguły "trole" zajmują zaszczytne miejsce w moim KF'ie. Tak też stało się z kolegą Bishopem, który najwyraźniej musiał wtrącić swoje przysłowiowe 10gr. do naszej dyskusji.

Masz racje - zgadzam się z Tobą w 100%, ale czy widziałeś żeby Piotr Piechowski reklamował imprezę na Żarze co 2 tyg. Myślę, że gdyby tak było, też spotkał by się z podobną prośbą.

Ja osobiście jestem jednym z tych pasożytów, który od niedawna (4 sezony) para się naszym wspaniałym hobby i raczej czerpie z wiedzy kolegów bardziej doświadczonych. Jednak mogę pochwalić się tym, że "zaraziłem" już paru młodych adeptów modelarstwa i staram się im służyć pomocą.

Ja też, jednak mój "klient SMTP" ściąga wszystkie nowe posty grupy, a gdy korzysta się z wolnego łącza - zajmuje to czas.

Chwała Wam za to. Z życzliwymi pozdrowieniami, Piotr /peTer/ Sukiennik
http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
Robert pisze:

Ty tego nie rozumiesz. Ale my Ci to wytłumaczymy. Czarno na białym. Może to pojmiesz.
Wysłałeś spam.
My nie lubimy spamów. Spam jest zły. Spam szkodzi sieci. A my lubimy sieć. Więc nie lubimy spamów. W gruncie rzeczy - wręcz nie cierpimy spamów. Spamy nas wkurzają.
Co to jest spam? Spam to ten sam list wiele, wiele razy.

Ile to jest wiele, wiele razy? Nie powiemy Ci. Dlaczego? Bo myślimy, że mógłbyś wysłać jeden mniej i powiedzieć, że to już nie jest spam. Ale powiemy ci to: Policz takie małe rzeczy na dłoniach lub stopach. Jesteś blisko odpowiedzi na to pytanie...

Czym nie jest spam? Spam to nie jest zły list. Spam to nie jest zły list wiele, wiele razy. Spam to nie jest list wysłany w niewłaściwym miejscu. Spam to nie jest list wysłany w niewłaściwym miejscu wiele, wiele razy.
Spam to ten sam list wysłany wiele, wiele razy.

My nie dbamy o to, co zawiera spam. Dla nas nie jest ważne, czy to jest w dobrym, czy złym miejscu. Byłoby źle, gdybyśmy zwracali na to uwagę. Gdyby nam się nie podobał jakiś artykuł, moglibyśmy powiedzieć, że jest zły, a więc że to spam. Albo że jest w złym miejscu, więc to spam. To by było gorsze niż spam. To by mogła być cenzura. A więc mówimy, że coś jest spamem, jeśli jest to ten sam list wysłany wiele, wiele razy.
Jeszcze raz: spam to ten sam list wysłany wiele, wiele razy.

Dlaczego spam jest zły? Bo im go więcej, tym więcej miejsca zajmuje na dysku każdego serwera i tym dłużej zajmuje mu dotarcie do wszystkich serwerów news lub skrzynek pocztowych. A powinien zająć tylko malutki kawałeczek miejsca na każdym z tych dysków i tylko krótką chwilkę, żeby tam dotrzeć. A więc spam to straszne marnotrawstwo. Spam to straszne marnotrawstwo miejsca i czasu. Spam jest zły dla sieci. A my lubimy sieć.
Dlaczego jeszcze spam jest zły? Bo im go więcej, tym więcej razy my go musimy oglądać. Niektórzy płacą za newsy lub email, które otrzymują - za każdy list lub artykuł, albo za każdy bajt, albo za czas jaki zabiera im ich otrzymanie. Niektórzy muszą płacić za każdy list w grupie, który otrzymają, bez względu na to, czy go przeczytają, czy nie. A więc spam jest nie fair. Spam jest niesprawiedliwy.
Dlaczego jeszcze spam jest zły? Spam wkurza innych. Wysyłają listy i piszą, że są wkurzeni. Wiele wiele listów. My nazywamy te listy 'flames'. A więc spam powoduje wiele, wiele flames.
(i tak dalej...)
Mumin
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2
Roh pisze:

No to, że to bez sensu jest. Po pierwsze - za wcześnie zaczął, po drugie - za często (skoro ludzie narzekają, to _jest_ to za często). A jak już musi, to niech to chociaż supersedesem robi, bo normalne czytniki wątkują alfabetycznie. I jak ktoś za parę miesięcy zobaczy kilkanaście wątków z tym samym tytułem, to je skasuje nie czytając. I tyle będzie z informowania.
Są trzy kategorie potencjalnych uczestników: Ci, co chcą i mają czas, ci, co chcą ale nie mają czasu, ci, co jeszcze nie wiedzą, czy chcą. I teraz zaczniesz ich bombardować przypomnieniami. Pierwsi się zapiszą po jednej informacji. Drudzy się nie zapiszą ani po jednym, ani po milionie przypomnień. Trzecich nachalne przypomnienia mogą zniechęcić.
Zdarzyło mi się w życiu pomagać w organizacji różnych imprez (w tym konferencji międzynarodowej na +500ludzi) i jestem przekonany, że optymalnie jest tak: 1.Wstępna informacja, że w ogóle coś się szykuje. 2.Informacja o początku rejestracji. 3.Informacja o zbliżaniu się końca rejestracji - tak na tydzień przed tym końcem i 4. Informacja o zbliżaniu się samej imprezy z dokładnym info o dojeździe, planie imprezy, przewidywanej pogodzie itp. Przy czym to ostatnie można wysłać już wyłącznie do zarejestrowanych uczestników.

W zeszłym roku, o ile pamiętam, informacja poszła niecały tydzień przed imprezą. Co było przegięciem. Ale to nie powód, żeby teraz przeginać w drugą stronę.
Mumin
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

Witam. - Roh jak zwykle dobrze gada. :) - Robert postąpi tak, jak będzie chciał :) - Panowie Mumin i kyrzi - dalszy dyskurs na temat SPAMU uważam za bezcelowy - chyba, że Wasze zdanie jest odmienne. - Ja mam nauczkę, że nie należy na PRECLU wtrącać się w nie swoje sprawy.
Reasumując: Czas to jedyna "rzecz", której nie mamy za wiele - nie można go kupić ani zatrzymać. Tak więc szanujmy swój czas i nie trwońmy go na bezsensowne dysputy.
Pozdrawiam, peTer => EOT4me <=
Witam Nie pisz my - pisz za siebie. Mnie nie przeszkadza, ja mogę codziennie czytać posty o zlotach piknikach itd. Super, że komuś się chce. Jeszcze się chce, bo pewnie ludziom niedługo przejdzie. Tu przeczyta głupi post od WujkaDobraRada, ktoś na zlocie dogryzie, że na pewno zarabia na tym straszną kasę i już facetowi przejdzie zapał, dojdzie do wniosku, że nie ma po co i dla kogo się szarpać. Ale będziesz mógł być dumny, że i ty masz w tym swój maleńki udział. Pozdrawiam Władek Jarochowski
Użytkownik Wladek_J <admin napisał:

[...]
Przeczytaj pierwszy link z mojej stopki a zrozumiesz
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt
Użytkownik Roh napisał:

Nic nie rozumiesz, nie jestem autorem tego textu (nie ustalilem autora kiedy to znalazlem) ale w 100% sie z tym textem zgadzam, zas Twoja sugestia abym popelnil samobojstwo jest ciekawa ale nie skorzystam, mam ciekawszy pomysl na swoj wklad w siec.
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt
a czemu ty akurat Ten co pisze takie bzdury niech to zrobi wirtualnie wirtualnym sznurkiem
w wiadomości

Czy mogę Cię prosić Michale, żebyś wypowiadał się w _swoim_ imieniu ;)
--
Marek

kyrzi pisze:

Możesz. Tylko mi powiedz, gdzie ja się w ogóle wypowiadałem. Bo to, na co odpowiadasz, to był cytat. Cytowałem za stroną właściciela całego tego interesu, jakim są grupy pl. (tak, one mają właściciela)
Mumin
--
[...]

Chodziło mi o to, żebyś wypowiadał się w swoim, własnym imieniu.
--
Marek

kyrzi pisze:

No właśnie to był cytat. A nawet gdyby nie był, to http://42.pl/u/qev :>
Mumin
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2
w wiadomości

Poczytaj sobie dokładnie wątek, raz jeszcze - bo czegoś nie zrozumiałeś ;)
--
Marek

Michał Mierzwa napisał(a):

Ja to widze troche inaczej. Spamem wydaje mi sie byc bardziej Twoje zajadłe szczekanie byle tylko zaistniec, byle sie pokazac, a dogryzanie i walenie po łbie "regulaminem usenetu" powoduje ze odechciewa sie na te grupe pisac. Ja osobiscie zagladam tutaj raczej sporadycznie i bardzo Ciesze sie ze takie informacje pojawiaja sie czesciej niz raz na pol roku przed impreza. Wybacz ale podobnie jak inni grupowicze chetnie poczytam o zblizajacej sie impreze, nawet jesli jest to napisane 2 czy trzy razy. Wiekszym spamem jest moim zdaniem dyskusja i plucie jadem jakiemu wszyscy sie teraz pracowicie oddajemy piszac pod Twoim "nie-spamem"
Wydaje mi sie ze wiecej kosztowaly Cie te "wypociny, niz zwykle zignorowanie posta. Pominalem jednak byc moze wazna rzecz jaka jest dla ciebie okazja wylania jadu, okazja do doj...ania komus kto chce cos zrobic, zebys poczul sie kims waznym. No ale na szczescie nie kazdy tak ma.
Narciarz Slawek
w wiadomości

to pojmiesz.

Więc nie lubimy spamów. W gruncie rzeczy - wręcz nie cierpimy spamów. Spamy nas wkurzają.

Och . Po raz kolejny pojawił sie Olśniony. Szanowny Pan, któremu status i tytuł nadaje szczególne prawa pouczania ludzi pewnie z większymi osiagnieciami na niwie.Ja naiwny do tej pory sądziłem,że studia wyższe oprócz wiedzy dają pewien poziom osobowości , ktory wyróżnia pozytywnie jednostkę spośród innych Wywód zaprawdę godny nauczyciela akademickiego i jak na merytorycznie uzasadniony całkiem obszerny. Prosze trzymac tak dalej , Droga jasna, prosta i równiusieńka. Jeszcze pare lat i pewnie Minister co najmniej Edukacji albo co lepszego.
Wywód zaprawdę godny nauczyciela akademickiego .....
Dodam tylko ,że nowoczesnego nauczyciela akademickiego. Takiego co ma licencjat !! Kiedyś to sie nazywało maturzysta po dobrej szkole średniej. Średnia spadła podobnie jak umiejetność prowadzenia samochodu. Jest tak powszechna bo powszechna byc musi.Takie są wymogi nowomody i poprawności statystycznej. To ,że z tego nic nie wyniknie jest równie oczywiste co i obojętne dla tej i innej sprawy. Słowem bicie piany cudzymi rękami .
Ha podoba mi sie ten kraj. Nawet tutaj narzekaja na wszystko i wszystkich. Co wy macie tylko kota i matke w domu? Teraz wiem dlaczego czesi i modalarze z innch krajów sa lepsi w modelarstwie. Bo tam nie ma skamlacych na wszystko facetów - bab. Z szacunkiem dla kobiet. Kazdy kazdego chce uczyc czegos. Profesjonalisci w kazdym calu. Nigdy sie nie opsikaliscie w toalecie? Z szacunkiem dla kobiet.
robin
ps mala cegielka do "spamu?"

Related Threads